Snollygoster schreef:Google is toch een wonderding![]()
http://www.messynessychic.com/2012/05/02/how-sex-scenes-in-films-really-work/
Ha, die had ik nog niet gevonden

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Snollygoster schreef:Google is toch een wonderding![]()
http://www.messynessychic.com/2012/05/02/how-sex-scenes-in-films-really-work/
karuna schreef:Ik vroeg me laatst iets heel logisch af wie heeft ooit bedacht dat waarom vrouwen lang haar en een rok dragen en mannen kort haar hebben en zeker in de westerse moderne wereld een broek dragen?
Waarom zijn we ooit bestek gaan gebruiken en eigenlijk is het best knap dat de moderne draadloze techniek werkt zonder dat de gegevens in de knoop raken met elkaar. Maar hebben we daar als mens geen last van, van al die draadloze informatie die rondgestuurd word en gaat dat om de mens heen of er doorheen? En kan dat vol raken?
Snollygoster schreef:Britta31 schreef:Kan een paard dat altijd in bv Duitsland heeft gewoond wel Nederlands verstaan.
Mijn paard is in het Frans opgevoed, ik praat ook Frans tegen hem, nou je denkt toch niet dat meneer commando's in het Nederlands gaat aannemen hé?![]()
Ik denk wel dat dieren een onderscheid kunnen maken tussen verschillende taalklanken, of in ieder geval bepaald commando's in verschillende talen. De hond van mijn vader is bijvoorbeeld ook Frans opgevoed, als ik tegen die hond zeg 'hier' reageert ze nergens op hoor
Nayomie schreef:maaikman schreef:Ik vraag me wel eens af waarom sommige mensen krullen hebben. Want ergens aan het begin moet daar toch een praktische reden achtergezeten hebben?
Krullen zijn genetisch bepaald
Martinklok schreef:Iris82 schreef:Na een zwangerschap zie je er downunder nog steeds precies hetzelfde uit, mits je niet geknipt of gescheurd bent. Dan zul je een litteken krijgen. Het is wel zo dat de betreffende ingang iets ruimer is dan hij van te voren was, maar het is niet dat je een frikandel in een lege gymzaal gooit als je jongetje-meisje-dingen aan het doen bent zeg maar.
IM GONNA DIE![]()
![]()
![]()
![]()
Deze vraag ik me af....![]()
Waarom zwemmen vissen rondjes, ook zoiets....![]()
Hoe zet men de bordjes met "Niet op het gras lopen" in de grasperken?
Hoe weet een thermos of de drank koud of warm moet blijven?
supperazzie schreef:Snollygoster schreef:
Mijn paard is in het Frans opgevoed, ik praat ook Frans tegen hem, nou je denkt toch niet dat meneer commando's in het Nederlands gaat aannemen hé?![]()
Ik denk wel dat dieren een onderscheid kunnen maken tussen verschillende taalklanken, of in ieder geval bepaald commando's in verschillende talen. De hond van mijn vader is bijvoorbeeld ook Frans opgevoed, als ik tegen die hond zeg 'hier' reageert ze nergens op hoor
wij hebben een opvang hond uit spanje en na 15 min kon ze op nederlands comando gaan zitten![]()
licht eraan,ken ook een andere opvang hond en die snapte het na een half jaar nog niets eens .
licht zelf aan het dier zelf denk ik
xChanelx schreef:Prachtig topic!
Op facebook zag ik wel eens een plaatje voorbij komen als:
"overdag denk ik: wat zal ik eten? En 's avonds: hebben pinguins knieen?
Zo van: waaaat? Hebben pinguins knieen?! Nu wil ik het weten. Oké, waarschijnlijk niet, maar toch.
Die waarom een boom een boom heet enz. vraag ik me ook vaak af.
Snollygoster schreef:Britta31 schreef:Kan een paard dat altijd in bv Duitsland heeft gewoond wel Nederlands verstaan.
Iris82 schreef:Snollygoster schreef:Mijn paard is in het Frans opgevoed, ik praat ook Frans tegen hem, nou je denkt toch niet dat meneer commando's in het Nederlands gaat aannemen hé?![]()
Mijn hond kon alle basiscommando's in drie talen.![]()
Niet dat dat ergens nuttig voor was, maar ja, je hebt een bordercollie of je hebt er geen.
Lizzle schreef:Waarom vertelt een weerman welk weer het die dag GEWEEST is drie kwart van de tijd? Wie zit er nu op te wachten? Als je het hebt beleefd weet je het, als je het niet hebt beleefd wil je dan weten wat je gemist hebt?
Lizzle schreef:Waarom vertelt een weerman welk weer het die dag GEWEEST is drie kwart van de tijd? Wie zit er nu op te wachten? Als je het hebt beleefd weet je het, als je het niet hebt beleefd wil je dan weten wat je gemist hebt?