Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Verder vinden veel mensen het gezellig, sommigen zijn blij dat ze wakker gehouden worden tijdens een lange rit, anderen geven terug omdat ze ooit zelf gelift hebben en weer anderen vinden liften cool maar durven zelf niet of juist liften gevaarlijk en zijn bang dat anders een kwaadwillend persoon je meeneemt. 
. zo gezellig die jongelui en vorig jaar ( of jaar daarvoor, tijd gaat snel
) 2 studenten opgepikt die wedstrijd deden wie het snelste op een punt was in Belgie, heel erg leuk.
maar zoals gezegd de jongelui langs de kant, altijd leuk
.
Hoor ik nog eens waar je uithangt
en dus meer voor de grap, ik doelde meer op waarom men hiervoor kiest, als iemand openbaar vervoer niet kan of wil betalen etc kan mij niet schelen
. Mijn man en ik vinden het leuk, immo, wij moesten noodgedwongen weleens liften als we van Middelburg naar kamperland wilden komen vroeger na 19.30... dan reden er geen bussen meer en we zijn zelfs eens in een 'kattenbak' van een lelijke eend vervoerd ( ja ik ben al oud
), dus opgevouwen in de 'kofferbak' maar zo blij dat we die kilometers niet hoefden te maken met de benenwagen
. 

) houd me tegen, net als vele andere bokkers lees ik.
(Ik ben serieus
, als het iemand aanspreekt stuur gerust een pb) 
Eleandra schreef:Voor degenen die niet de facebook lezen.. We zijn net van Minsk naar Abu Dhabi gevlogen. Weliswaar heeft dat weinig met liften te maken, maar voor ons bewees het wederom hoe fantastisch vriendelijk mensen zijn.
"Oh boy, I love travelling!
After we 'abused' the free whisky-Cola on the airplane, we got along pretty well with the fly attendents. This resulted in a oliebol of free food and drinks for our lay-over, a job offer at Etihad Airways and 2 Fast Track tickets to smooth the rest of our journey.
When we came to Abhu Dhabi airport, we found that we couldn't bring our 1liter bottle Vodka through customs. Because of this inconvenience we got 2 food vouchers. And guess what, we still have the vodka hahaha."
Even a job offer !!

.
Bedoeld als motivatie filmpje en dus zijn de positieve kanten wat extra uitgelicht. Het is trouwens wel totaal zonder script of plan opgenomen. Steven en een vriend met een camera gingen een weekendje liften en die vriend had zoiets van: "vertel eens wat over hoe je liften ervaart" en heeft dat prachtig gemonteerd. Er is ook geen woord van gelogen of overdreven, simpelweg gezien vanuit de ogem van iemand met een passie voor liften.