Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hij is daar niet per ongeluk. Het was zijn eigen keuze. Daarnaast kan hij je hemel en aarde beloven, afspraken maken, je vertellen dat je spoken ziet of dat jij zelf het probleem bent. Maar je gevoel zit juist goed.
Ik wens jullie heel erg veel sterkt en je mag me altijd een PB sturen als je je ei kwijt wilt. Cheyenne26 schreef:Dadelijk komt hij thuis. Gisteren nog een gesprek gehad met mijn zus en die heeft er een hele andere kijk op als dat de meeste hier hebben. Hierdoor ben ik wel gaan twijfelen. Als we ervoor kiezen om een doorstart te maken dan moet er echt iets gebeuren. Sowieso wil ik maatschappelijk werk of wat dan ook inschakelen om dingen goed uit te praten zodat we samen goede ouders kunnen blijven voor onze dochter. Of de relatie hier nog mee verder gaat daar ben ik nog niet uit. Misschien lukt het toch om samen verder te gaan met hulp en anders uit elkaar maar wel met onze dochter op de eerste plaats. Tijd zal het leren en wonden helen.
BeSen schreef:Wat een naar verhaal! Sterkte![]()
Maar laten we eerlijk zijn. Een kind nemen van iemand waaf je 3 weken mee hebt is gewoon not done.
Dit is niet om je te kwetsen hoor, ik vind het heel naar voor je
Jolliegirl schreef:Ben jij serieus???
Dan weet je het antwoord toch al..
Enige verliezer hier zijn de kids!!
Niet jij! Jij word na drie weken zwanger van iemand die je amper kent... Jij stuurt een dronken vent op je zoontje af( voel je je wel helemaal lekker???)
Serieus..kom uit die slachtofferrol en geef jezelf een trap onder je kont...
Je kind is hier straks de dupe van! Niet jij, je kind is belangrijk!
Azmay schreef:Cheyenne26 schreef:Dadelijk komt hij thuis. Gisteren nog een gesprek gehad met mijn zus en die heeft er een hele andere kijk op als dat de meeste hier hebben. Hierdoor ben ik wel gaan twijfelen. Als we ervoor kiezen om een doorstart te maken dan moet er echt iets gebeuren. Sowieso wil ik maatschappelijk werk of wat dan ook inschakelen om dingen goed uit te praten zodat we samen goede ouders kunnen blijven voor onze dochter. Of de relatie hier nog mee verder gaat daar ben ik nog niet uit. Misschien lukt het toch om samen verder te gaan met hulp en anders uit elkaar maar wel met onze dochter op de eerste plaats. Tijd zal het leren en wonden helen.
Of je bij hem blijft of niet is jou zaak natuurlijk, maar ben niet bang voor jezelf te kiezen
Lianne schreef:Jolliegirl schreef:Ben jij serieus???
Dan weet je het antwoord toch al..
Enige verliezer hier zijn de kids!!
Niet jij! Jij word na drie weken zwanger van iemand die je amper kent... Jij stuurt een dronken vent op je zoontje af( voel je je wel helemaal lekker???)
Serieus..kom uit die slachtofferrol en geef jezelf een trap onder je kont...
Je kind is hier straks de dupe van! Niet jij, je kind is belangrijk!
Ik wilde het niet schrijven maar denk precies hetzelfde. Vind het sneu voor de kinderen. Je zou zeggen dat je na de eerste vent toch even verstandig rustig aan ging doen. En nu blijkt ook de tweede vent een rotzak, ik zou er zsm vandaan gaan en een omgangsregeling treffen. Jammer dat je WEER in deze situatie terecht bent gekoen en er een kind in meetrekt.
Hannanas schreef:Hoi cheyenne, even de schijnwerpers op jou. Of sta jij onderverdeeld als lagere in het hoekje? Ik lees alleen maar je kinderen of "ons/wij/hij".
Wat verwacht jij er nog van? Wat zou jij graag willen voor jezelf? Wat zou hij graag willen voor jou?