janderegelaa schreef:Myca schreef:Diepe decolletees en feest-foto's passen niet echt in het profiel van een prof in de gezondheidszorg.
Dat bedoelde ik met dubieus, puur zakelijk gezien dus.
Het is toch haar privé leven!? Als ik psycholoog zou zijn dan zou ik iemand die in mijn privéleven loopt te wroeten als niet eens meer als patiënt willen hebben. Sick.
De meeste cliënten komen daar omdat er iets mis is... En dat kan een stemmingsstoornis zijn maar dat kan ook een persoonlijkheidsstoornis oid zijn. Er zijn nou eenmaal bepaalde stoornissen (niet zeggende dat dat op TS van toepassing is trouwens, mensen zijn over het algemeen gewoon heel heel heel nieuwsgierig) waardoor je als psychologe toch rekening moet houden met het feit dat er iemand op je Facebook zou kunnen gaan neuzen. Al is het maar om te zorgen dat je cliënt geen negatief vooroordeel zal vormen voordat ie überhaupt bij je aan tafel heeft gezeten. Of überhaupt al zo makkelijk te vinden zijn... Er zijn bepaalde stoornissen waardoor je liever niet altijd 24/7 vindbaar bent voor cliënten. Ik weet natuurlijk niet wat voor mensen zij behandelt maar persoonlijk zou ik er nooit voor kiezen om zo makkelijk vindbaar te zijn voor cliënten.
Ik vind het in ieder geval zeer onprofessioneel. Of de foto's nou werkelijk ordinair zijn of niet.
altijd wel leuk dat ze niet aan het standaard beeld van haar vak voldeed en kleurrijke kleding (vaak rokken) aan had.
dus TS is helemaal niet raar of de enige. 
Maar ik hou nu al mijn Facebook heel erg privé.