tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 12:59

Ja maak ons sterk haha!

Al heb ik een mega middag dip... Ga ik weer, facebook bekijken, whatsapp media bekijken.. BLEGH.

kimberlyve

Berichten: 599
Geregistreerd: 15-03-14

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 13:05

Het is bij mij nu een maandje uit na bijna 3 jaar samen waarvan 1 jaar samenwonend en 2 maanden geleden een huis gekocht. Die ochtend nog leuke dingen en etc eb smiddags maakt hij het over de app uit zonder reden.... wat een hel het gaat nu redelijk met me ik heb zo me ups en downs maar het pijnlijke gevoel is nu haat en heb af en toe nog wel is momenten dat ik hem mis. Iedergeval iedereen veel sterkte in dit topic

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 13:10

Shauniraquel schreef:
Ja maak ons sterk haha!

Al heb ik een mega middag dip... Ga ik weer, facebook bekijken, whatsapp media bekijken.. BLEGH.


Ik snap het wel. Met mij gaat het wel redelijk gelukkig. Heb me aandacht maar gefocust op een nieuwe mobiel die ik wil kiezen haha

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 13:12

HorseTimeXL schreef:
Shauniraquel schreef:
Ja maak ons sterk haha!

Al heb ik een mega middag dip... Ga ik weer, facebook bekijken, whatsapp media bekijken.. BLEGH.


Ik snap het wel. Met mij gaat het wel redelijk gelukkig. Heb me aandacht maar gefocust op een nieuwe mobiel die ik wil kiezen haha


Nou ik heb net een nieuwe; Iphone 6 :D! Heel blij mee. Ik kreeg het net voor het uitging, dus ook nog echt mega poedersuiker. Weet je wat er serieus toen door me heenging :') ... Heb ik een nieuwe mobiel ga je weg bij me. HAHAHAHAHA

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 13:54

Hahahaha ja het liefst wil ik ook een iphone 6 maar is me wat duur. Denk een Huawei. Schijnt erop te lijken hahaha

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 13:54

Ik heb mijn iphone gratis bij mijn nieuwe abonnement. ;)

Cioccolato

Berichten: 6747
Geregistreerd: 13-12-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 13:57

Ik heb ook een nieuwe telefoon van mn ex twee maand voor t uit ging! :Y)
Handig! De galaxy Alpha. Erg mooie telefoon. :))
gelukkig geen vastigheid van een abonnement

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 14:21

Haha ja snap dat de iphone gratis is maar de abbo is dan wel wat prijzig. Maar we zullen zien ghehe.

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 14:39

Ja dat is wel waar, scheelt dat mijn ouders die nog betalen haha! Eigen paard, eigen auto, eigen kleren kopen en al die oliebol, ik kan het me niet meer veroorloven, vandaar dat hun het nog doen :)!

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 14:47

Eentje voor jullie lieve dames?

Afbeelding

Zoek allemaal een steen *\o/*

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 14:52

SinneJ schreef:
Eentje voor jullie lieve dames?

[ Afbeelding ]

Zoek allemaal een steen *\o/*


hier kon ik wel ff om lachen ja! haha! Nou dan pak ik de grootste die er is ;P

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 14:54

Een kleine rots zal ook wel werken :o

xJurdyWonanx

Berichten: 4056
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 15:02

Ook al zit ik op dit moment in een neutrale bui, vinď de afbeelding geniaal!

Tytonidae
Berichten: 955
Geregistreerd: 24-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 15:03

Hey dames, ook voor mij komt dit topic als geroepen, soort van dan. Ik vertel mijn verhaal nog wel, ondertussen lees ik even mee. :)

EJuniorJoost
Berichten: 1640
Geregistreerd: 29-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 15:07

Pfoe wat een verhalen! misschien kan ik er nog een positieve sfeer aan geven?
mijn verhaal:

Ik had 3 jaar terug nu denk ik ongeveer een relatie gekregen met een ontzettende leuke jongen ik was zo smoor verliefd! krijg je opeens een berichtje van een ex.. wou hier zat ik echt niet op te wachten! zij schreef wat een klootzak hij wel niet was en dat hij een pathologische leugenaar was. hij gaf toe en ik was zo ontzettend naïef.. 'ach hij gaf het toe dus dan zou het wel meevallen toch?' Dus even later kregen wij een relatie.. het was echt ontzettend leuk, maar natuurlijk leugen na leugen.. hij had een tijdje contact met een meisje waar ik ook contact mee had. het was heel gezellig met zijn 3e, zij woonde wel een eind weg dus ik maakte me geen zorgen. je moet je vriend kunnen vertrouwen toch? nou nee dus deze kerel was serieus een ziekelijke leugenaar... ik ging een zomer op Ameland buitenritten begeleiden. op een dag kreeg ik een berichtje van dat meisje waarmee wij praten, wij hadden geloof ik ruzie geen idee waarom.. ineens krijg ik een berichtje en allemaal printscreems.. HUN HADDEN EEN RELATIE?! TERWIJL WIJ OOK EEN RELATIE HADDEN?! OMG WAT IS HIER AAN DE HAND!!!! nou hij gaf niet toe hoor.... maar ik had met eigen ogen gezien wat hij tegen haar gezegd had.. dingen zoals: ik help je met seks je vertrouwen terug winnen en ja ik kies echt voor jou! (voor haar dus). omg wat was ik boos zeg! en ik was nog steeds blind en naïef... ik vergaf hem, maar ging ondertussen zelf ook leuke appjes sturen naar jongens.. het was niet veel meer.. op een dag kreeg ik ineens een appje dat hij twijfelde en dat hij er waarschijnlijk mee wou stoppen.. ik was kapot! wat was hier ineens aan de hand? en dan wel via whats app?! nou dag daarna was het dus uit.. hij had me 'gedumpt' via whats app! ik was zo boos, maar ook kapot van verdriet.. 8 maanden heb ik in een leugen geleefd? gek genoeg was ik nog steeds dom blind en naïef... na 2 weken kwam hij langs om te praten... ZUCHT!! wat had ik een bord voor me hoofd?! het kwam weer goed en was weer aan... dat je z'n zwak voor z'n klootzak kan hebben... bedenk ik me achteraf.. natuurlijk is het niet lang aan geweest het was gewoon niks meer.. ik ging los daarna gewoon lekker opstap en zoenen met mannen opstap ach wat maakte het toch nog uit! ik ging op badoo om met jongens te flirten etc etc.. toen ik na 3 maanden weer was bijgedraaid ging ik even op badoo zonder enige intentie overigens, maar toen... ik machte met een jongen waar ik gelijk veel interesse in had ik keek even op zijn profiel. o wauw... halflang blond haar..blauwe ogen.. en ook nog eens militair! (waar in altijd een zwak voor heb gehad). nou oke toch een maar berichtje sturen je weet het maar nooit toch? vanaf toen echt tot late uren non-stop gepraat op whats app. dit kon toch niet? nu al een ander leuk vinden? wat was er met mij aan de hand?! wij afspreken, hij in zijn mooie BMW naar mijn pony toe als eerste date want ja die moet hem toch goedkeuren hea? ik was zo verlegen en hij ook echt heel cute achteraf. later ging ik dubbel date met een vriend en vriendin die ik had gekoppeld het was ook hun eerste keer dat ze elkaar zagen. Wauw wat een toffe romantiche avond hebben wij gehad zeg! met z'n 4e een nachtwandeling in het bos, we kwamen een veldje tegen waar we naar de sterren hebben gekeken. ik op zijn borst en hij hield me vast. ik vond het nog wel erg lastig hij was al stapel verliefd op mij. na de eerste date reed hij 2 keer bijna door het rode stoplicht omdat hij aan mij dacht zo lief! maar goed ik zat nog met mijn ex die mijn vertrouwen flink had verpest.. heb eerlijk tegen hem gezegd wat er was en hij gaf me die tijd. er was niet veel tijd voor nodig want na ruim 3 weken had een vriendin mij verlinkt, ik had haar verteld dat ik nu eigenlijk wel verder wilde. de zelfde avond vroeg hij me via skype hij wou niet langer wachten. het stel die ik gekoppeld heb en mijn vriend en ik kregen op 5 mei 2013 een relatie, jammer genoeg heeft dat van het gekoppelde stel niet lang geduurd.. mijn vriend en ik zijn nog steeds hartstikke gelukkig. wie had dat gedacht.. ik stond er eigenlijk echt niet voor open, maar gevoel kan je niet tegenhouden.

Wat ik wil mee geven.. ook al is het moeilijk ga verder leven ook al kost het veel moeite. op zijn tijd komen jullie iemand tegen waar je zo ontzettend gek op word en denk je: waarom heb ik die tijd bij mij ex verspilt!

begrijp me niet verkeerd ik was gek op mijn ex.. en we hebben uiteindelijk 10 maanden een relatie gehad, maar als ik kijk wat ik nu voor een relatie heb.. hun zijn jullie niet waard die stumpers die jullie bedriegen,voorliegen en pijn doen!

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 15:12

Shauniraquel schreef:
Ja dat is wel waar, scheelt dat mijn ouders die nog betalen haha! Eigen paard, eigen auto, eigen kleren kopen en al die oliebol, ik kan het me niet meer veroorloven, vandaar dat hun het nog doen :)!


ah wauw. tof van ze. knap dat je een eigen paard kan veroorloven. dat is nog altijd stiekm mij droom als ik over 2 jaar klaar ben met de opleiding. een eigen paardje.

ik ben nu inmiddels in de mood dat ik een groot rotsblok naar hem wel gooien :'). Heb volgende week een vergadering en dan zie ik hem weer.. pff denk dat het dan nog wel eventjes pijn gaat doen.

Ja je hebt meer dan gelijk Junior. ik ben ook wel weer nu van het is voor z'n vrouw ook veel beter. Gister had ik wel de neiging om haar gewoon een berichtje te doen. Maar dan doe ik een gezin zoveel schade aan en dat wil ik niet. Maar pff als mijn man dat zou doen dan was ik allang weg..

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 16:07

Ja naja gaat krap aan... Kan het net niet betalen allemaal. Komt omdat ik stage loop en geen stagevergoeding krijg + dat ik daarvoor alleen op zaterdag kan werken. Dus ik werk altijd fulltime 6 dagen per week en soms zelfs 7 dagen. Ik pak alle uren die ik kan krijgen.

Elke maand weer een puzzel om alles bij elkaar te krijgen.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 16:26

Wel knap!

EJuniorJoost
Berichten: 1640
Geregistreerd: 29-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 16:49

Shauniraquel schreef:
Ja naja gaat krap aan... Kan het net niet betalen allemaal. Komt omdat ik stage loop en geen stagevergoeding krijg + dat ik daarvoor alleen op zaterdag kan werken. Dus ik werk altijd fulltime 6 dagen per week en soms zelfs 7 dagen. Ik pak alle uren die ik kan krijgen.

Elke maand weer een puzzel om alles bij elkaar te krijgen.


Heel veel respect voor jou!!

viphorse

Berichten: 1524
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 16:50

Hallo allemaal mag ik mij hier ook melden ?

Inmiddels 11 weken geleden heeft vriendlief mij buiten gezet. Van te voren al veel getwijfel van zijn kant en 11 weken geleden wist hij het zeker het was over en uit. In de tussentijd contact gehouden want er zat nog gevoel. Op een zaterdag nu 6 weken geleden afgesproken om even 2 weken geen contact te hebben om te zien wat het gevoel was en wat het zou doen.
Inmiddels is dat 6 weken geleden en heb hem nooit meer gehoord.

Geloof me als ik zeg dat ik de afgelopen 11 weken door de meest rot periode ben gegaan . Ik was alles kwijt baan huis etc. Maar tijd en vrienden helen wonden. Het gaat nu goed en besef dat ik veel beter af ben zo. Wat mij echt dwars zit is dat er nooit geen contact meer is gekomen . Je moet het dan zo gaan afsluiten en dat is niet leuk.

Wat ik nu ook voel is dat ik er wel klaar mee ben maar het wel een pijnlijke plek blijft.

xMyrth

Berichten: 2818
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 16:54

Jillsil schreef:
Myrth die pup poep op je schoot, bijt je bank kapot, plast over je nieuwe schoenen, wil je hem nog steeds hebben? ;)
Ik snap je echt heel goed maar door achter hem aan te blijven lopen krijgt hij ook niet de kans om je te gaan missen. Laat zien wie hij mist. Hoe mooi je bent, hoe leuk je bent, hoe je geniet van het leven. Iemand die nu aan zijn hoofd zit te 'zeuren' dat ze niet zonder hem kan en zo verdrietig is daar zit hij niet op te wachten denk ik. Kom op, zet jezelf op de eerste plek. Haal de powervrouw in je naar boven en laat hem zien hoe leuk je bent :(:)

Mijn ex heeft wel eens gezegd dat hij het het moeilijkst vond toen hij zag hoe goed ik eruit zag op een feest waar hij was met zijn nieuwe vriendin en toen ik zo aan het lachen was. Dus ga los, feest, geniet en haal het beste uit je leven *\o/* *\%/* En wie weet......

Je hebt ook helemaal gelijk hoor... Hij zal me eerder gaan missen wanneer hij ziet hoe een leuke meid ik ben (ahum haha) dan wanneer ik ga smeken om terug te komen. Ik probeer dan ook te laten zien hoe leuk ik het heb, maar soms stort ik gewoon helemaal in :( Ik ben wel oprecht aan het proberen om lol te hebben, maar het lukt nog niet altijd goed. Het is toch een soort masker dat ik opzet.

Maar je hebt gelijk, ik probeer lol te hebben en ondertussen hopen dat hij me gaat missen :')

Diertjec schreef:
Hier heeft scharrelen ook wel geholpen, in de tijd dat het uit is, heb ik met meer jongens staan zoenen dan ik in heel m'n leven gedaan had _O-

Heb ik ook aan zitten denken, maar ik ben er eigenlijk het type niet voor... Ik wil niet de sluttie zijn of dat mensen denken: zooo die is is al over haar ex heen, ze gaat nu al voor de volgende! Maar opzich mag hij best wel jaloers worden := Binnenkort ga ik naar Jera On Air, misschien loopt daar wel wat leuks rond ^^)

Hopelijk gaat'ie me missen en gaat'ie enorm zijn best voor me doen...
of
Kom ik iemand tegen die nog veeeeeeeel leuker is (al kan ik me amper voorstellen dat zo iemand bestaat *klefbef*.

Afbeelding
Deze is geweldig. SMILE ON MY FACE TODAY! YEEY _O-

EJuniorJoost
Berichten: 1640
Geregistreerd: 29-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 16:56

HorseTimeXL schreef:
Shauniraquel schreef:
Ja dat is wel waar, scheelt dat mijn ouders die nog betalen haha! Eigen paard, eigen auto, eigen kleren kopen en al die oliebol, ik kan het me niet meer veroorloven, vandaar dat hun het nog doen :)!


ah wauw. tof van ze. knap dat je een eigen paard kan veroorloven. dat is nog altijd stiekm mij droom als ik over 2 jaar klaar ben met de opleiding. een eigen paardje.

ik ben nu inmiddels in de mood dat ik een groot rotsblok naar hem wel gooien :'). Heb volgende week een vergadering en dan zie ik hem weer.. pff denk dat het dan nog wel eventjes pijn gaat doen.

Ja je hebt meer dan gelijk Junior. ik ben ook wel weer nu van het is voor z'n vrouw ook veel beter. Gister had ik wel de neiging om haar gewoon een berichtje te doen. Maar dan doe ik een gezin zoveel schade aan en dat wil ik niet. Maar pff als mijn man dat zou doen dan was ik allang weg..



Snap je helemaal aan de 1e kant is de waarheid nou eenmaal hard en die verdient zij... Aan de andere kant ze hebben ook kids... Misschien gewoon afwachten en als hij te ver gaat tegen hem zeggen dat je het gaat zeggen als hij het niet zelf doet? Wat ik ook altij denk, als hij verliefd word op een ander en vreemd zou gaan stel jullie krijgen wat waarom zou hij jou dan niet bedriegen? Hij doet het nu ook terwijl hij getrouwd is... ( als hij vreemd zou gaan wat nog niet gebeurd is begrijp ik?) Hoofd omhoog borst vooruit en lekker jezelf richten op je eigen leven. Je komt vanzelf een topper tegen!

Wel lastig dat ik op militairen val dat is geen aanrader... Sinds begin april is hij al op uitzending en midden juli komt hij terug... Ook al is het dus niet uit ik mis hem vreselijk.. alleen slapen alleen wakker worden alles alleen doen.. gelukkig komt hij wel terug nog even volhouden

AmyJamess

Berichten: 2143
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 17:02

SinneJ schreef:
Eentje voor jullie lieve dames?

[ Afbeelding ]

Zoek allemaal een steen *\o/*


_O- _/-\o_
Prachtig :D
Als ik zoiets zie denk ik, die wil ik op facebook zetten op de hoop dat hij het ziet en een boodschap overbrengt.
Maar then again, het zal niet werken -O-

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 17:04

amy_luna schreef:
SinneJ schreef:
Eentje voor jullie lieve dames?

[ Afbeelding ]

Zoek allemaal een steen *\o/*


_O- _/-\o_
Prachtig :D
Als ik zoiets zie denk ik, die wil ik op facebook zetten op de hoop dat hij het ziet en een boodschap overbrengt.
Maar then again, het zal niet werken -O-


Dan ga je het doel voorbij.. de steen doet pijn, een bericht op fb streelt het ego misschien eerder :) kop op je bent beter dan dat! :(:) ik wilde jullie gewoon even laten lachen

AmyJamess

Berichten: 2143
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 17:09

SinneJ schreef:
amy_luna schreef:


_O- _/-\o_
Prachtig :D
Als ik zoiets zie denk ik, die wil ik op facebook zetten op de hoop dat hij het ziet en een boodschap overbrengt.
Maar then again, het zal niet werken -O-


Dan ga je het doel voorbij.. de steen doet pijn, een bericht op fb streelt het ego misschien eerder :) kop op je bent beter dan dat! :(:) ik wilde jullie gewoon even laten lachen


Dat laten lachen is je zeker gelukt :D