n baby (zo ook je dieren) hebben behoefte aan rust regelmaat en liefde, dat jullie niet samen willen en of kunnen wonen begrijp ik
Ik zou gewoon met kleine in jouw huis blijven en papa kan en mag altyd langs komen logeren ook maar eerste jaar zeker gewoon thuis slapen (bij jou dus) vanaf 6 maanden kan je wellicht wel kleine met papa meegeven paar uren
Dat later (vanaf 2,5 oid afhankelijk karakter kleine) uitbreiden naar ook logeren bij papa (zonder jou) dan is de kleine inmiddels ook gewend aan de geuren en kamer daar
een pluim voor jou dat je vind dat beide even veel rechten hebben is zo echter zeker bij borstvoeding is baby echt afhankelijker van jou dan van papa
Echt jullie hebben best vage oplossingen bedacht
dat kleine ook kamer bij papa krijgt is logisch ook vanwege wanneer de tijd komt dat kleine wat uren mee gaat en middag slaapje doet etchoe jullie t ook oplossen Ik wens je n goede zwangerschap en veel succes

ik was precies als de ts dacht ook dat we alles samen zouden beslissen en ten ale tijden het kind voorop zou staan... feit blijft echter dat je niet samen bent en daardoor minder automatisch elkaar "volgt" dingen die voor de 1 belangrijk zijn, zijn dat voor de ander niet en dan kan je denken ik pas me wel aan maar dat is verdomd moeilijk als je ergens niet achter staat of dat het steeds van 1 kant komt. Dus nee co ouderschap is verre van ideaal...