FennaK schreef:Stel jezelf de vraag wil ik nog een relatie met hem ja of nee? Als je het niet meer wilt omdat jullie uit elkaar gegroeid zijn heb je hier alle recht voor.
Als hij zou veranderen dan zou ik zeker nog een relatie willen want voor de rest kon ik mezelf zijn, en wanneer het goed ging deden we wel leuke dingen en waren we de dikste lovers.
Maar zoals vele zeggen.. Je kan iemand niet veranderen en hij doet er zelf niks aan.
Ik heb teveel geaccepteerd en kansen gegeven en mocht ik terug gaan dan heeft hij mij weer in zijn macht want hij weet dat ik het toch wel vergeef en blijft ie het doen.
En dat wil ik echt niet, maar ik geef wel echt heel veel om die jongen..
Ik heb ook tig keer goed met hem gepraat en laatste keer wilde hij een hele nieuwe start maken en het verleden achter ons laten, elkaar vrijheid geven etc.
En misschien klinkt het raar maar ik heb in mijn hoofd dat als ik een fulltime job zou hebben dat hij dan anders zal gaan worden en niet zoals nu..
Sorry er gaan verschillende gedachtes door mijn hoofd, vandaar dat ik misschien wat verwarrend over komt.
Al verzet hij de wereld voor je, niks garandeert je dat het niet teruggaat naar het oude als je zwicht. Je verdient echt beter dan dit meid.