relatie over na 3 jaar.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 12:05

kimberlyve schreef:
Ik ben weer bij me moeder... als hij de achterdeur open laat kan ik het huis in anders niet. Aangezien de dag erna het slot van de voordeur had vervangen

Ik vraag me af of jullie huis, ook op jullie beide naam staat en of de de hypotheek ook op jou naam staat, dan ben je daar mooi klaar mee. Blijf je wel mede-verantwoordelijk voor de financiële lasten (en evt. achterstanden) door dit domme puberende gedrag.
Of hij nu wil of niet, maar hij zal wel met je om de tafel moeten gaan zitten, zodat het een en ander besproken gaat worden. Zoals het huis, hypotheek, jouw eigendommen e.d. En misschien komt er dan toch nog ter sprake waarom hij het heeft beëindigd.

Misschien kun je eens contact zoeken met een beste vriend van hem?

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 12:06

bridgetF schreef:
kimberlyve schreef:
Ik ben weer bij me moeder... als hij de achterdeur open laat kan ik het huis in anders niet. Aangezien de dag erna het slot van de voordeur had vervangen

Ik vraag me af of jullie huis, ook op jullie beide naam staat en of de de hypotheek ook op jou naam staat, dan ben je daar mooi klaar mee. Blijf je wel mede-verantwoordelijk voor de financiële lasten (en evt. achterstanden) door dit domme puberende gedrag.
Of hij nu wil of niet, maar hij zal wel met je om de tafel moeten gaan zitten, zodat het een en ander besproken gaat worden. Zoals het huis, hypotheek, jouw eigendommen e.d. En misschien komt er dan toch nog ter sprake waarom hij het heeft beëindigd.

Misschien kun je eens contact zoeken met een beste vriend van hem?

Misschien even het hele topic lezen ;) Het is zijn huis en hij heeft geen vrienden..

Sterkte TS. Mooie l**hannes!

Rocamor

Re: relatie over na 3 jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 12:42

TS, sta je nog ingeschreven in dat huis? Voorlopig even zo laten, want dan kan hij je de toegang niet ontzeggen.

Heel veel sterkte. Wat een vaag figuur zeg. Effe compleet negeren hoor

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 12:44

Die heb n steekkie los geloof ik... Jeumig...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:57

Wat een slappe kwal zeg, uitmaken via whatsapp en geen verklaring willen geven. Onder de plak bij zijn moeder en blijkbaar zelf geen ruggengraat.

Meisje, nu voel je je nog vreselijk, maar je komt hier sterker uit en er komt zelfs een dag dat je niet meer begrijpt wat je ooit in hem gezien hebt.

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 14:53

Wees blij dat je nu de kans krijgt om van hem af te zijn en niet binnen paar jaar.
Wat een verschrikkelijke ongepaste manier van met jou om te gaan en dan nog de sloten vervangen net of je zou zijn huis leegstelen. Met zo iemand kun je echt geen serieuze relatie hebben. Ik denk dat jij veel te fatsoenlijk bent voor zo een kerel :(:)
Gelukkig heb je mensen rond je die je kunnen opvangen met je verdriet. Ik had gehoopt dat het een frustratie smsje was. Kon me echt niet inbeelden dat hij je zomaar zonder uitleg de laan uit stuurt.
Hopelijk kun je dit hoofdstuk snel afsluiten en leer je iemand kennen waar je wel op kunt rekenen.
Veel sterkte TS voor deze moeilijke periode.

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 14:57

Bedankt allemaal. Het voelt gewoon nog zo ongelovig. Ik vroeg van de week Hoe is het nou zo alleen waarop ik als antwoord kreeg ik mis dr beesten het is stil maar jou mis ik niet.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:01

kimberlyve schreef:
Bedankt allemaal. Het voelt gewoon nog zo ongelovig. Ik vroeg van de week Hoe is het nou zo alleen waarop ik als antwoord kreeg ik mis dr beesten het is stil maar jou mis ik niet.

Waaat?!

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:03

|o just hit me in the face ,,, is less painfull

maar vreemde situatie zit jij in

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:04

kimberlyve schreef:

Serieus?? Pffft al net zo'n *** als de ex van mn zusje...

Die stond twee weken nadat hij het uitgemaakt had (en haar weer thuis gedumpt had want ze woonden samen) aan de deur om even vrolijk te vertellen dat ie weer een vriendin had... Hoe bedoel je nog even een trap na geven... Net zoals je ex nu doet... :r

Meid, lekker vergeten die mafketel :(:)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:07

Jeetje, enig empathisch vermogen zit er blijkbaar niet in |o

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:08

Wat een zak patat! Heb je wel al je spullen terug TS?

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:09

Ik had deze gozer echt even een goede stomp voor z'n harses gegeven en nog wel meer...

Wat een l*l en dat is nog zacht verwoord.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:10

kimberlyve schreef:

WTF... Echt te bizar voor woorden...

Nouja, bekijk het van de positieve kant... Verdriet gaat op deze manier wel makkelijker weg... Ongelooflijk wat een rund zeg...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:11

Ts, zit er soms centen in zijn familie?? Eigen woning, 22 ?? En verder, haal al je spullen op en ren hard weg, ook alle contact verbreken en blokkeren op je mobiel, van fb afgooien en echt helemaal uit je leven bannen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:13

Nou TS, 1 groot voordeel: Met zo'n lamzak hoef je dus niet de rest van je leven te blijven zitten. Jemig wat een eikel. -O-

En ja, deze woorden helpen helemaal niks natuurlijk. Het doet pijn, het is poedersuiker en waarschijnlijk kun je tegen de muren oplopen van ellende. 1 tip, 2 nieuwe mannen: Ben & Jerry. Even lekker ijs lepelen :j

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:13

Jeetje, wat een ontzettend nare situatie TS! Ben het helemaal eens met de mensen boven mij, wat een ongelooflijke l*l zeg! Opgeruimd staat netjes zal ik maar zeggen. Het zal nu even heel erg rot zijn, maar zo'n iemand is het je echt niet waard! Heel veel sterkte komende tijd :) :(:)

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:15

Bizar verhaal, ben heel benieuwd hoe dat in zijn hoofd gegaan is!

Hoop dat je er nog ooit antwoorden op krijgt, normaal is het niet dat iemand niks laat blijken en van het een op het andere moment niks meer met je te maken wil hebben.

Ontzettend veel sterkte!
Wens je alle moed en kracht om verder te gaan :(:)

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:17

wat een raar mannetje....
Nu voelt het met ongelooflijk veel pijn, maar geloof me.....over een paar weken wordt het minder en over een paar maanden, dan denk je er aan terug met een beter gevoel.
Er komt zelfs een moment dat je je zelfs opgelucht voelt. Je voelt je nu verlaten en afgedankt, maar er komt een moment dat je een andere echte man treft die wel onvoorwaardelijk om je geeft. Je liefde van je leven die met jou oud wil worden en de vader wil zijn van jullie kinderen.
Ik zag de foto, die gevalletje ex, heeft geplaatst op je tijdlijn, een paar dagen voor hij het uit maakte. Ik wil alleen zeggen je bent een ongelooflijk mooie meid. Bij zo'n mooie meid hoort een man met een mooi karakter. Dat was zeker niet deze, maar die komt echt wel vroeg of laat op je pad. Wie weet wel op het witte paard en met een veel leukere moeder. Ontzettend veel sterkte.

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:21

kimberlyve schreef:

Waaaat?! Wat een idioot! %)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:23

Als ik dit allemaal zo lees denk ik van meschien heeft hij wel iets met een ander meisje en durft hij dat niet in je gezicht te zeggen

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:25

shilady schreef:
Als ik dit allemaal zo lees denk ik van meschien heeft hij wel iets met een ander meisje en durft hij dat niet in je gezicht te zeggen

Zoiets dacht ik ook...

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:26

shilady schreef:

Nou, als je durft te zeggen wat TS zojuist heeft geschreven, dan heb je zeker wel de ballen om te zeggen dat je een ander hebt lijkt me..

Wat een volslagen idiote situatie TS! Sorry, hele hoop plaatsvervangende woedende hier :o Ik denk dat je heel blij mag zijn (over een tijdje dan) dat je van deze !#$$%$*&% afbent...

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:27

__elise__ schreef:
shilady schreef:

Nou, als je durft te zeggen wat TS zojuist heeft geschreven, dan heb je zeker wel de ballen om te zeggen dat je een ander hebt lijkt me..

Wat een volslagen idiote situatie TS! Sorry, hele hoop plaatsvervangende woedende hier :o Ik denk dat je heel blij mag zijn (over een tijdje dan) dat je van deze !#$$%$*&% afbent...

Mannen vinden weglopen en liegen makkelijker dan de waarheid zeggen, in ieder geval zo heb ik het ooit ervaren

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:37

Ja, maar ja, het klinkt ook niet goed als je tegen je ex moet zeggen: Ik ben een slappe zak en ik zit onder de plak bij mijn moeder :D
Gauw achter je laten kimberley, je kunt wel wat beters krijgen :D