Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

terwijl ik al jaren en jaren allerhande loophulpmiddelen gebruik.  

inmiddels is de oude man ruim 90,5 jaar en na een heel dramatisch verlopen jaar waarin hij veel heeft moeten laten schieten door gezondheids gekwakkel 
 wonderwel weer in ok conditie voor zover het kan natuurlijk voor zijn leeftijd. 
 maar nu fitter dan hij in tijden is geweest.  
 en zijn vriendinnetje houdt het ook nog steeds vol en zien ze elkaar een paar keer per week 94 inmiddels geloof ik.
 en achter het stuur van mijn bus onderweg naar hier. Gv vond het weer vertrouwd dat hij een stukje snelweg reed. Eerder ging het mis met autorijden in januari en dat was een paar dagen voor dat ik een gruwelijke nachtrit naar nederland moest doen ivm zeer ernstige gezondheidsproblemen van mijn papa waarvan ik niet wist of ik op tijd zou komen.  
 De meest afschuwelijke paar uren van mijn leven. 

letters gedrukt, ingekleurd. En nu hopen dat deze nog heel lang in de kast kunnen blijven liggen. 
 iets met beiden koppig en zo 

maar geestelijk nog ondernemend nieuwsgierig en fris bij de tijd. Pas nog een nieuwe laptop erbij gekocht voor zijn film bewerkingen. Hij filmt nog steeds regelmatig optredens van koren en bekenden en bewerkt die daarna ook. prutst met zaadjes en plantjes en stekken binnen en buiten op zijn balkon. Al bouwt hij dat wel wat af en langzaam verplaatst er steeds meer naar mij daarin.