Ooit telefonnummer gescoord, terwijl jij op het paard zat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-15 11:46

Sababber schreef:
Wil je vrouwen aandacht? Geen hond of konijn. Een baby! Echt waar, komen ze gelijk naar je toe. Zeg je dat je op hem of haar aan het oppassen bent :-p gelijk verkocht.

Ik ben heeel onhandig met baby`s.. dus niet de beste optie :')

_xManadisx_

Re: Ooit telefonnummer gescoord, terwijl jij op het paard zat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 11:57

Oh, die van: je mag mij wel eens berijden. Heb ik ook echt al te vaak gehoord. Niet orgineel meer!

Lszaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 12:11

Hmm, misschien moet ik toch maar wat vaker in het bos gaan rijden.. Kom hier in de bak nooit iemand tegen. -O-

Ga van het weekend maar eens een poging wagen denk ik. :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 12:29

Dating te paard lijkt me niet zo mijn ding :') .. Ik zou snel doei zeggen en hard wegrijden als een man/jongen me aanspreekt, zou alleen maar denken wat moet die vent van me hier zo in het bos :+

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 13:01

Pieter25 schreef:
Wauw wat een mooie schimmel heb je <3 :oo Te vaak hinniken kan irritant worden, ik hou wel van mijn rust _O-

Ik vergeef het je :(:) :')

Dat heb je geloof ik wel eens eerder gezegd haha, bedankt! :D
Klopt soms is het wel irritant, maar wel grappig hoor!
Mij wordt niet om mijn telefoon nummer gevraagd, maar ik wordt toegelachen om mijn maffe schimmel.. :')

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 13:07

Nou, ik kom alleen 60+ers tegen hier in het bos en ik zoek toch eigenlijk liever iemand rond eigen leeftijd om het nummer van te vragen :')

Edit: en de tip van een baby? Dan ren ik heel hard weg, en ik hou niet echt van bewegen dus.. Just saying, werkt niet voor iedere vrouw. En als hij een baby heeft heeft hij waarschijnlijk al een vrouw/vriendin/lover, en als hij dan je nummer zou vragen dan denk je toch ook al snel van oei, gaat hij vreemd nu hij een baby heeft en een oververmoeide baby momma? Of loop ik te hard van stapel? :')

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 13:20

Hahahahaha wat een leuk topic :D

Ik heb wel meerdere keren gehad dat er een gesprek werd aangekoppeld, maar ik heb nu een vriend dus nu rijd ik meteen door :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 15:00

Hahaha, mijn merrie herkent mijn smaak schijnbaar wel en loopt vaak naar de leukste hardlopers te kijken! Oortjes naar voren, alles. En als ze dan echt leuk zijn probeert ze hen te volgen. Heb daar al een paar keer dubbel om gelegen met mijn stalgenootje. :')

zivazoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:20

Geweldig topic!

Ik ben 1x een paard zonder ruiter tegen gekomen in het bos. Paard gevangen en in de richting gelopen waar die vandaan kwam. Het hoekje om en daar liep al vloekend de ruiter. Best een leuke knul. Kreeg nog complimenten en een bedankje voor het vangen. Heb hem succes gewenst maar toen hij weg was dacht ik er pas aan om zijn nummer te vragen.
Ben hem ook nooit meer tegen gekomen.

Ik heb het voordeel dat ik western rij. Voelde me er vroeger altijd als een malloot uitzien in mijn rijbroek en laarzen. Nou rij ik gewoon in spijkerbroek en shirtje. En ja zonder cap *don't shoot me* dus mijn haar zit meestal ook redelijk. Dus mocht ik ooit nog iemand tegen komen hoef ik niet in galop weg te racen maar kan ik gewoon lief lachen :D :o

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:49

Mensen op Facebook.

Er was een of ander artikel over een slager die een biggetje geadopteerd had nadat het verstoten was door de moeder. En in dat artikel werd het "Een daad met gevoel" of iets dergelijks genoemd. Niks mis mee, leuk artikeltje.

Heel Facebook op hol want het was hypocriet en die man was een moordenaar zonder gevoel en het arme varkentje zou geslacht worden en zo maar door, uitspraken waar je u tegen zegt. Ik hoop dat ze stuk voor stuk van de kiloknaller van de supermarkt genieten 8)7

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:55

Ik had vandaag sjans terwijl ik voorbij hobbelde met mijn dubbelspan.
Helaas hadden ze een biertje op en werd het meer "uh lekkere wijve". -O-

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 23:11

MayDayParade schreef:
Mensen op Facebook.

Er was een of ander artikel over een slager die een biggetje geadopteerd had nadat het verstoten was door de moeder. En in dat artikel werd het "Een daad met gevoel" of iets dergelijks genoemd. Niks mis mee, leuk artikeltje.

Heel Facebook op hol want het was hypocriet en die man was een moordenaar zonder gevoel en het arme varkentje zou geslacht worden en zo maar door, uitspraken waar je u tegen zegt. Ik hoop dat ze stuk voor stuk van de kiloknaller van de supermarkt genieten 8)7

En wat heeft dat precies met telefoonnummers en paarden te maken? :') :o?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 23:13

MayDayParade schreef:
Mensen op Facebook.

Zocht je het WTF-momenten topic of wat is dit? :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 23:20

Verkeerde topic denk ik.

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:49

Chiave schreef:
MayDayParade schreef:
Mensen op Facebook.

Zocht je het WTF-momenten topic of wat is dit? :')

Hahahaha, helemaal het verkeerde topic aangeklikt. Sorry!!

AmelandfreakJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 23:45

eilleen333 schreef:
Peerke_ schreef:
06 nummer op je dekje borduren :j

Of in je paard scheren;)

Hahaha! Grappig topic dit...
Ik heb wel eens gehoord van een man die zijn vrouw ten huwelijk heeft gevraagd door het zinnetje Merrie me ( ja, met IE ... Het was een merrie) in haar paard te laten scheren.. <3

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:46

Ik zou stieken toch wel pissed zijn als hij zomaar mijn paard zou laten scheren. :=
Wel heel origineel!

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 12:26

marley93 schreef:
Ik zou stieken toch wel pissed zijn als hij zomaar mijn paard zou laten scheren. :=
Wel heel origineel!

Inderdaad, ik zou er niet echt blij mee zijn als er zomaar in mijn paard geschoren word. Dan kan hij nog steeds van tevoren vragen iets in de trant als ''Lief, moet ... niet een keertje geschoren worden? Lijkt alsof ze veel last heeft van de warmte''.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 12:36

Ik denk dat als je grote liefde je ten huwelijk heeft gevraagd dat je daar niet echt meer aan denkt..
Plus, het is zo weer aangegroeid joh :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 13:42

amkeVH schreef:
Ik denk dat als je grote liefde je ten huwelijk heeft gevraagd dat je daar niet echt meer aan denkt..
Plus, het is zo weer aangegroeid joh :D

Als vriendlief dan de kosten betaald om hem weer helemaal te scheren; geen probleem :D
Is die gelijk weer geschoren :')
Dan moet t overigens wel in de winter. Liefste oktober :+

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 14:35

Haha leuk topic
Lach me dood om de dingen die hier gezegd worden :')

AmelandfreakJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 14:41

Fearlien schreef:
marley93 schreef:
Wel heel origineel!

Inderdaad, ik zou er niet echt blij mee zijn als er zomaar in mijn paard geschoren word. Dan kan hij nog steeds van tevoren vragen iets in de trant als ''Lief, moet ... niet een keertje geschoren worden? Lijkt alsof ze veel last heeft van de warmte''.

Ik ken deze mensen niet persoonlijk. Wat ik wel weet is dat ze beiden in het bezit van een paard waren. Hij wist dus waarschijnlijk wel wat hij deed. :)

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 14:42

Donderdag op dauwtraprit moest ik nog aan dit topic denken! Werd aangesproken door 2 mountainbikers en kreeg vervolgens wafels aangeboden :9 Helaas geen nummers gescoord :P

AmelandfreakJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 14:44

Bambi1995 schreef:
Haha leuk topic
Lach me dood om de dingen die hier gezegd worden :')

Ik lach me ook suf.... Ik heb zelf al jaren een fijne vriend, maar kan sommige situaties helemaal voor me zien... :)

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 16:04

Mette schreef:
Donderdag op dauwtraprit moest ik nog aan dit topic denken! Werd aangesproken door 2 mountainbikers en kreeg vervolgens wafels aangeboden :9 Helaas geen nummers gescoord :P

Maar wel voedsel :Y)

Ik zou het echt niet erg vinden als "mijn vriend" dat zou doen, daar denk je toch helemaal niet aan. Het is origineel en om daar dan om te zeuren, dan haal je de rest toch ook gewoon weg, als je niet wil laten zien hoe lief je vriend is? :o