Sababber schreef:Wil je vrouwen aandacht? Geen hond of konijn. Een baby! Echt waar, komen ze gelijk naar je toe. Zeg je dat je op hem of haar aan het oppassen bent :-p gelijk verkocht.
Ik ben heeel onhandig met baby`s.. dus niet de beste optie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pieter25 schreef:Wauw wat een mooie schimmel heb je![]()
Te vaak hinniken kan irritant worden, ik hou wel van mijn rust
![]()
Ik vergeef het je![]()

MayDayParade schreef:Mensen op Facebook.
Er was een of ander artikel over een slager die een biggetje geadopteerd had nadat het verstoten was door de moeder. En in dat artikel werd het "Een daad met gevoel" of iets dergelijks genoemd. Niks mis mee, leuk artikeltje.
Heel Facebook op hol want het was hypocriet en die man was een moordenaar zonder gevoel en het arme varkentje zou geslacht worden en zo maar door, uitspraken waar je u tegen zegt. Ik hoop dat ze stuk voor stuk van de kiloknaller van de supermarkt genieten
MayDayParade schreef:Mensen op Facebook.
Er was een of ander artikel over een slager die een biggetje geadopteerd had nadat het verstoten was door de moeder. En in dat artikel werd het "Een daad met gevoel" of iets dergelijks genoemd. Niks mis mee, leuk artikeltje.
Heel Facebook op hol want het was hypocriet en die man was een moordenaar zonder gevoel en het arme varkentje zou geslacht worden en zo maar door, uitspraken waar je u tegen zegt. Ik hoop dat ze stuk voor stuk van de kiloknaller van de supermarkt genieten
Chiave schreef:MayDayParade schreef:Mensen op Facebook.
Zocht je het WTF-momenten topic of wat is dit?

marley93 schreef:Ik zou stieken toch wel pissed zijn als hij zomaar mijn paard zou laten scheren.
Wel heel origineel!
amkeVH schreef:Ik denk dat als je grote liefde je ten huwelijk heeft gevraagd dat je daar niet echt meer aan denkt..
Plus, het is zo weer aangegroeid joh

Fearlien schreef:marley93 schreef:Ik zou stieken toch wel pissed zijn als hij zomaar mijn paard zou laten scheren.
Wel heel origineel!
Inderdaad, ik zou er niet echt blij mee zijn als er zomaar in mijn paard geschoren word. Dan kan hij nog steeds van tevoren vragen iets in de trant als ''Lief, moet ... niet een keertje geschoren worden? Lijkt alsof ze veel last heeft van de warmte''.
Mette schreef:Donderdag op dauwtraprit moest ik nog aan dit topic denken! Werd aangesproken door 2 mountainbikers en kreeg vervolgens wafels aangebodenHelaas geen nummers gescoord