Ayasha schreef:wanneer mannen praten over vrouwen, zoals de vrouwen hier nu praten over mannen, dan zou dat rampzalig zijn, zijn het kl**tzakken en oppervlakkige eikels! Maar als het over mannen gaat is het oké?
Als mijn man zich goed voelt in zijn lijf, gezond is en blij is zal het me een zorg zijn of hij een wasbordje heeft! Ik wil dat mijn man gelukkig en gezond is. Ik ben ook geen victoria secrets model dus wie ben ik om van hem te eisen dat ie voor Calvin Klein kan poseren.
Ik word er niet anders van als mannen zo praten: man werkt in een volledig mannen bedrijf dus onderling willen zijn collega's ook wel lekkere wijven scannen. Al zit ik er bij, maakt mij echt niets uit
Gezond idd, dat vind ik ook. Flink overgewicht past daar voor mij niet bij (en ja, ik ben door de prednison toen ook verandert in een Michelin poppetje, maar ik snap ook best dat er mannen waren dat niet aantrekkelijk vonden.) En echt flink overgewicht vind ik niet aantrekkelijk voor een partner. Evengoed dat ik hele behaarde mannen niet aantrekkelijk vindt; al hebben ze nog een prachtig lijf en leuke kop, maar ik word er niet warm van.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 09-05-15 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt