Er was weer eens een feest vanuit de studievereniging waar we heen gingen.
Ik heb gewoon een vriend waar ik heel gelukkig mee ben maar die houdt niet van die studentenfeesten (hij is zelf geen student) dus blijft dan meestal thuis.
Een vriend van mij is super lief en aardig maar kan wanneer hij wat biertjes op heeft nogal claimerig worden. Elke keer als ik met een jongen stond te praten kwam hij naast me staan alsof ik zijn vriendin was ofzo. Ik was het zat dus vertelde hem dat ik het prima allemaal zelf af kon handelen en hij me niet zo hoefde te beschermen, als er problemen waren zou ik hem zelf wel roepen...
Zo gezegd zo gedaan, ik stond met een andere jongen te praten. Of naja praten hij was zo lam als een tak en vroeg mij hoe ik heette, hoe oud ik was en vervolgens in welk jaar van mijn opleiding ik zat. Ik antwoorde dat ik in mijn 3e jaar zit, zegt hij: OOoh mooi! En vervolgens kantelt hij zijn hoofd waarop ik denk huh wat is hij nou weer aan het doen.. Tot ik opeens zie dat hij me vast wel pakken en wel heel dicht bij komt met zijn mond! Heb resoluut mijn hoofd gedraaid en ben heel hard naar die claimerige vriend gerend

Heb me suf gelachen.
hij was wel leuk, dus uiteindelijk hebben we gezoend op de gang
naja kan opzich nog wel, ik merkte wel dat hij dronken was maar achja. Zegt hij op opeens, mag ik een kusje? En ik dacht bij mezelf van, waarom ook niet