WTF-momenten tijdens het uitgaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Venthe

Re: WTF-momenten tijdens het uitgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:21

Ik ga wel eens op stap in nijmegen (de stad waar ik studeer) gezellig met mijn studie genootjes.
Er was weer eens een feest vanuit de studievereniging waar we heen gingen.
Ik heb gewoon een vriend waar ik heel gelukkig mee ben maar die houdt niet van die studentenfeesten (hij is zelf geen student) dus blijft dan meestal thuis.
Een vriend van mij is super lief en aardig maar kan wanneer hij wat biertjes op heeft nogal claimerig worden. Elke keer als ik met een jongen stond te praten kwam hij naast me staan alsof ik zijn vriendin was ofzo. Ik was het zat dus vertelde hem dat ik het prima allemaal zelf af kon handelen en hij me niet zo hoefde te beschermen, als er problemen waren zou ik hem zelf wel roepen...
Zo gezegd zo gedaan, ik stond met een andere jongen te praten. Of naja praten hij was zo lam als een tak en vroeg mij hoe ik heette, hoe oud ik was en vervolgens in welk jaar van mijn opleiding ik zat. Ik antwoorde dat ik in mijn 3e jaar zit, zegt hij: OOoh mooi! En vervolgens kantelt hij zijn hoofd waarop ik denk huh wat is hij nou weer aan het doen.. Tot ik opeens zie dat hij me vast wel pakken en wel heel dicht bij komt met zijn mond! Heb resoluut mijn hoofd gedraaid en ben heel hard naar die claimerige vriend gerend :') :')

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 12:07

Leuk topic dit !

Ik heb ook nog wel (een klein beetje vies van mij) WTF momentje.

Tijdens koningsdag in Eindhoven liepen mijn vrienden en ik richting stratumseind en der loopt zon vage gast van 2 meter met flinke pupillen op me af. Staart me eerst enkele seconden aan te kijken waarop ie vervolgens zegt: jij ziet eruit alsof jij ook wat wil snuiven !
Ik was helemaal flabergast en het eerste wat in me op kwam was een keiharde boer laten. Hij staarde me 30 seconden aan van WTF ? En liep daarna gelukkig weg. Geen idee waar die boer in een keer vandaan kwam en hoe ik der op kwam. Mijn vrienden vonden het een zeer hilarisch schouwspel.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 15:33

Was met mijn 'date' in Nijmegen, maar heb wel vaker gehad kijken die meiden je super boos aan en waarom? Omdat de man in kwestie waarmee ik was ze geen blik waardig gunde.

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 17:55

Ohja @suikermeisje, dat heb ik ook eens gehad :')
Was ik met mijn vriend uit, gingen meisjes met hem staan flirten.
Pakte hij mij er ineens bij: "sorry dames ik heb een vriendin"
En toen was ik ineens een poedersuiker wijf :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 19:23

Vorige carnaval van die 14-jarigen die ff een fles Bacardi met z'n tweeën achterover kappen.

Heb toen ook echt doodsangsten gehad. Ik zei tegen een vriend dat ik naar huis ging, hij, zo zat als n aap, tilt mij (1,55) met zijn 1,90 op en draait me rond. Dat plafond kwam wel heeeel dichtbij. :')

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:06

Jammer dat dit topic een beetje dood is!
Ik vond jullie verhalen echt geweldig :') :))

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:18

Inderdaad zonde. Dus ik zal maar even helpen :D

Ik ging laatst een avondje stappen. Maar behoorlijk uit de buurt dus lekker met de auto en braaf aan de cola. Nu heb ik een cabrio, echt een heerlijke ouwe ragbak. Ik stond lekker met mijn colaatje te kletsen toen er iemand naar mij toe kwam of ik een vriend van hem naar huis wou brengen. Want die was zo dronken dat hij eigenlijk nog maar amper kon lopen. Ja tuurlijk. Geen probleem hoor. Dus die beste vent stapt in de auto, helemaal verwonderd over mijn baksteen op wieltjes. Mag het dak open?! Ja, tuurlijk. Zitten we op de weg, gooide hij steeds zijn armen in de lucht en riep "Whooeeeeeee...." gaat weer rustig zitten knikkebollen. Ineens vanuit het niets weer die armpjes in de lucht 'WHOOOoeeeee... :') Steeds als ik dacht dat hij sliep kwamen zn armpjes weer _/-\o_ Heb me suf gelachen.

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:19

Hahahahaha _O-

NailB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:22

Wat lief van je dat je die gast dan even wegbrengt! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:36

_O- Ik, als beelddenker, zie dat helemaal voor me! Fantastisch.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 13:48

Hahaha ik zie het al helemaal voor me _O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 11:38

En die gast zich de volgende dag maar afvragen hoe die thuis gekomen is :')

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 11:22

Iemand nog leuke verhalen? :+

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 11:38

Wat een leuk topic!
Ik werk zelf in een bowlingcentrum en regelmatig wordt er best wel wat gedronken. Ze werk ik vaak met een mannelijke collega. Nu was er laatst een groep en die stonden erop dat ik ze het bier kwam brengen.

Komt er 1 afrekenen. Ja, hoe laat ik klaar was met werken, want dan wilde hij wel graag in natura afrekenen, dus zou hij me wel op komen halen..

We hebben trouwens ook 1 gehad. Die trekt na afloop zijn shirt uit, neemt een aanloop en doet zo een buikschuiver over de baan richting de kegels. Levensgevaarlijk natuurlijk, als je tussen dat mechanisme komt te zitten.. Hoe ze er bij komen.

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 11:55

Hahahahaha wat een figuur :=

Ik kwam laatst een jongen tegen in de dameswc, vond dat ie het volle recht had om daar te zijn. Moet je net mij hebben om dronken discussies te voeren }:) hij was wel leuk, dus uiteindelijk hebben we gezoend op de gang :')

NoaHD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 12:06

Niet echt een wtf moment maar wel een klein fail momentje :') ik was in een "disco" en ik was aan het dansen met mn vriendin, komt er opeens een jongen aan en vraagt, mag ik meedansen? Dus wij zo, oke....? Daarna vroeg hij aan mij hoe oud ik was, ik zei 15 en jij? Ja ik ben 18. Dus ik keek hem echt aan van :oo :roll: >;) naja kan opzich nog wel, ik merkte wel dat hij dronken was maar achja. Zegt hij op opeens, mag ik een kusje? En ik dacht bij mezelf van, waarom ook niet :+ dus ik wilde hem een kusje geven, pakt hij me opeens vast en geeft me iets van 7 kusjes achter elkaar en ik zo hoooo stop jij :') en daarna probeerde hij me ook nog te zoenen maar toen duwde ik hem weg en ging gauw ergens anders heen :') en ik werd de hele avond nog door hem gestalkt :=

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:42

Heeft iemand nog een WTF-moment? :D

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 20:06

Yes :D Laatst om half drie 's nachts, ik had één biertje op en liep van de kroeg naar mn fiets, komt er een groep dronken meiden op me af die me per sé 20 cent wilden geven _O- Geen idee waarom, blijkbaar zag ik er behoeftig uit _O-

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 20:17

Oh ik heb er nog wel een paar, afgelopen vrijdag nog een keer uitgeweest :+

Ik en vriendlief zaten even op de berm langs de parking een stukje weg van de fuif omdat de luide muziek en drukte me wat teveel werd. Er kwamen drie jongens langsgewandeld en die vroegen waar de fuif was, waarop ik antwoordde 'gewoon de muziek volgen! dan kom je er vanzelf'. Eén van de jongens begon hierna met z'n armen te zwaaien, nam één van z'n vrienden beet en 'fluisterde' luid 'GELOOF HAAR NIET! HET IS EEN VROUW! EEN VROUWWW!' :') :') :')

Ietsje daarna waren we weer op het feest zelf. Het was een verkleed feest en ik werd bijna omver geramd door een kerel verkleed als banaan, duidelijk een paar glazen teveel op. Die begon zich uitgebreid te verontschuldigen en vroeg of ik een sexy roze olifant had gezien. Hij was z'n neef kwijt _O-

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 20:19

Snollygoster schreef:
Hier komen de moraalridders weer, alsof jullie allemaal zouden toekijken hoe jullie vriend/vriendin opzettelijk bier over hun heen gegooid krijgen, ik denk niet dat je je daarin kan verplaatsen tot je het zelf meemaakt. Het was gewoon zo'n heat of the moment moment. Van elkaar houden is voor mij ook voor elkaar opkomen in zo'n situaties, mijn vriend zou exact hetzelfde gedaan hebben moest het mij zijn overkomen ;)

Ik had de mijne in haar gezicht gegooit met het glas er achteraan. Als ze het bij mij zou doen dan. Mn vriend reageert nog 10x zo snel dan ik. Als je zulke dingen pikt vind ik je nog lager van niveau dan dat je iedereen maar over je heen laat lopen (gooien :')), ben geen stuk poep.

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 21:02

Het toeristen seizoen is begonnen dus Amsterdam is overspoelt met Engelse en Duitsers, waarvan de meeste helaas het vooroordeel hebben dat iedereen in Amsterdam drugs gebruikt en alle meisjes prostitué's zijn. Laatst waren er twee mannen die mij en twee vriendinnetjes nariepen dat ze graag seks wilden hebben met wat prutsmutsen, ze wilden ons er wel 200 euro voor betalen :') . Nou nee dankje.

Vrijdag was er een jongen die duidelijk een vriendinnetje van mij wilde versieren, hij had volgens mij alleen niet door dat ze lesbisch is :D . Voor ons hartstikke leuk natuurlijk, voor hem wat minder :')

evelien1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 22:02

Ik ga wekelijks uit, dus WTF momenten genoeg :')

Een keer kwam er een stevige meid van 3 koppen groter dan mij op mij af terwijl ik buiten even een sigaretje stond te roken. Een heel woordenboek aan scheldwoorden kreeg ik over me heen en ze zou mij wel even op mijn bek stompen. Ik stond echt versteend stil :') Zo snel als ze was gekomen, zo snel werd ze ook weer afgevoerd door de politie. Vervolgens kwam ze nog 3x scheldend langslopen en uiteindelijk kwam haar vriend zijn excuses voor haar aanbieden. Ik was echt bang, vooral omdat ze al met gebalde vuisten stond...

Regelmatig heb ik ook mannen die 2x zo oud zijn als mij die mij willen versieren %)

Of mijn vriend die een keer besprongen werd door een meisje. Het lukte alleen niet helemaal, ze viel op de grond :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 22:09

Wij zijn laatst in Cadzand wezen 'stappen' voor de 12/12 challenge. De 12/12 challenge is dat je elke maand in een andere provincie moet stappen. En minimaal 2 kroegen met bewijsmateriaal.
En deze maand was zeeland aan de beurt. Maar Vlissingen, Goes en Middelburg mochten niet omdat de helft daar vandaan komt.
Dus had er eentje het geniale idee om in het gehucht Cadzand te gaan stappen _O-

Het begon al goed toen we op de camping aankwamen.. Had die kerel voor zondag/maandag gereserveerd ipv zaterdag/zondag..
Uiteindelijk konden we wel op een plekje staan gelukkig!

Toen zijn we gaan eten bij de chinees omdat er niks anders meer open was..
Kreeg dat vrouwtje nog ruzie met de kok omdat wij nog zo laat aankwamen, maar we hadden eerst netjes gevraagd of we nog mochten komen eten (7 man)

Daarna een kroeg opgezocht... Bowlingbaan belike haha.
Uiteindelijk met de taxi maar naar Sluis gegaan.. Man man die taxichauffeur. Ik heb mezelf echt rot gelachen _O- _O-

In Sluis hebben we ons prima vermaakt in onze niet nuchtere toestand
Stond bij de bar te wachten op ons bier. Komt er zo'n rare kerel vragen of ik met hem mee naar buiten en naar huis ging want hij vond mij zo schattig en blablabla..
Heb hem maar vriendelijk bedankt dat ik al een vriend had _O- _O-

Uiteindelijk onze challenge nog wel gehaald! *\o/*

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 22:09

evelien1000 schreef:
Ik ga wekelijks uit, dus WTF momenten genoeg :')

Een keer kwam er een stevige meid van 3 koppen groter dan mij op mij af terwijl ik buiten even een sigaretje stond te roken. Een heel woordenboek aan scheldwoorden kreeg ik over me heen en ze zou mij wel even op mijn bek stompen. Ik stond echt versteend stil :') Zo snel als ze was gekomen, zo snel werd ze ook weer afgevoerd door de politie. Vervolgens kwam ze nog 3x scheldend langslopen en uiteindelijk kwam haar vriend zijn excuses voor haar aanbieden. Ik was echt bang, vooral omdat ze al met gebalde vuisten stond...

Regelmatig heb ik ook mannen die 2x zo oud zijn als mij die mij willen versieren %)

Of mijn vriend die een keer besprongen werd door een meisje. Het lukte alleen niet helemaal, ze viel op de grond :')

Heel onaardig, maar ik zou zó hard gelachen hebben op dat moment. _O-

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 22:20

Ooh wauw dat ik dit topic niet eerder ontdekt heb :oo

Ik ga zelf ook wekelijks uit + werk ik in een discotheek dus WTF-momenten komen wekelijks voorbij.
De laatste was een week of twee geleden toen ik met een jongen mee naar huis ging voor een dacht ik ONS. Ik heb eigenlijk nooit one night stands en ik had die avond een keer van ach waarom zou ik t ook niet een keer doen.
Lig ik vervolgens bij hem in bed, vertelt die me dat die verliefd op me is..
Ik heb nog steeds medelijden met de arme jongen die blijkbaar echt niet door had dat ik alleen een ONS wilde :=

en ook met mezelf omdat ik daar echt met m'n bek vol tanden stond :')