Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

elenaMM77 schreef:JCDJK schreef:Ik kon niks anders zo snel vinden hierover.
Excuses als t hier verkeerd staat.
Hoe hebben jullie het verteld aan je ouders/familie/vrienden/kennissen?
En hoe hebben jullie het op het sociaal media gegooid?
Barst los
lol, ik denk als ze bokt lezen, het nu geen verassing meer is?
gefeliciteerd btw.
maar inmiddels weten veel mensen het.

en riep: "Écht waar??"
" - Nee, grapje
Ja, natuurlijk echt waar!
niks in de gaten gehad de hele dag 
zei oma, heel mooi hoor met die locomotief 

Dat ook ja... maar wat betekent het nog meer dan?"
*

. Wij hebben mijn vriend zn vader met vaderdag een tshirt gegeven met de tekst eindelijk pake!, vonden ze heel leuk. Mijn ouders gewoon verteld, geen poespas maar wij zijn ook nuchtere Friezen
. Mijn moeder kwam er zelf achter, ze pakte een pakje rookvlees uit de koelkast wat zo vreselijk stonk dat ik zei gatver mam moet dat nou. Toen zei ze ben je zwanger ofzo waarop ik zei, eeeh ja...
nu nog geen jaar later zit er 15 weken tussen mijn zwangerschap en die van mijn schoonzusje
Ailill schreef:
Het is niet mijn planning maar mocht het ooit zo ver komen mag ik hopen dat mijn moeder niet zo reageert
Misschien als je al heel lang probeert om zwanger te worden en het lukt elke keer niet. Mijn vader zou me een knuffel geven, mijn moeder zou waarschijnlijk heel blij zijn maar zo hysterisch gillen.. Nee dat zie ik (gelukkig) niet voor me. Nou duurt het bij mij ook nog wel even voordat het tijd is om dat voor mezelf te gaan zien, maar dat hysterische zou ik echt niet waarderen
Suzzy_3 schreef:Bij de eerste waren we in augustus getrouwd, en met kerst op het familiefeest hadden we de laptop op gezet met een diavoorstelling met de foto's van de trouw. Om de zoveel foto's zat er eentje van de echo tussen.
Bij de tweede hebben we opnieuw op het kerstfeest (een jaar later) de oudste een t-shirt aangedaan met 'ik word grote broer'.
Bij mijn ouders de eerste keer gewoon de echo laten zien, en schoonouders een oorkonde gegeven.
Bij de tweede keer bij mijn ouders mijn broertje een briefje in spiegelbeeld gegeven. Zat zogezegd in de brievenbus. Stond op 'wil jij mijn peter zijn'. De rest zat er ook bij, toen wisten ze het direct. Bij schoonouders gewoon echo laten zien.
Op fb eerste keer echo foto. En 2de keer foto van de oudste met zijn t-shirt aan.