Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LisaaSophie schreef:Ik droomde vroeger altijd dat ik achterin de auto ging zitten met mijn broertje. En dan begon de auto te rijden, maar wij konden niks... Want we zaten achterin en ik was super bang. Heb het wel 100x gedroomd.
BlondCowgirl schreef:LisaaSophie schreef:Ik droomde vroeger altijd dat ik achterin de auto ging zitten met mijn broertje. En dan begon de auto te rijden, maar wij konden niks... Want we zaten achterin en ik was super bang. Heb het wel 100x gedroomd.
Als je alle droomuitleggers moet geloven is dit een typische droom die betekent dat je bang bent om de controle kwijt te raken.
Ik heb vanacht ook weer zooo raar gedroomd. In mijn droom moest ik naar huis want er zou een varken geslacht worden. Ik wou erbij zijn dat het beest geslacht werd want ik wou zeker weten dat het pijnloos gebeurde. Dus ik op fiets naar mijn huis, maar er was iemand die mij de hele tijd tegen hield. Ik werd steeds bozer en ging steeds harder fietsen maar diegene bleef proberen om mij tegen te houden. Uiteindelijk kwam ik thuis en bleek het varken al geslacht te zijn. Het was ook nog eens niet pijnloos gebeurd dus ik was woedend. Totdat ik ging kijken en het geslachte varken mijn hond bleek te zijn die ze vermoord hadden.. Toen moest ik huilen haha.

lucaa2 schreef:Ik droom vooral nachtmerries. Het begint meestal met de illusie dat er mensen in mijn kamer staan, en die dan heel langzaam, voetje voor voetje dichter naar mijn bed lopen, en er is niets dat ik er aan kan doen. Meestal raak ik in paniek tegen de tijd dat ze nog op een halve meter afstand zijn en ik me niet meer durf te bewegen. Daarna veranderen we van locatie naar een open ruimte met heel veel mensen, die allemaal om me heen drommen en schreeuwen en ruisen en weet ik wat allemaal. Vervolgens komen de mensen van alle kanten steeds dichter naar me toe, en omdat het zo'n lawaai is hoort niemand wat ik schreeuw. Vervolgens veranderd de locatie naar een klaslokaal waar ik een presentatie moet geven, met alle ogen op mij gericht. Ik maak meestal een willekeurige fout in mijn tekst of een beweging die ik maak, waardoor de hele klas begint te roepen, beledigen en lachen. in de droom wordt alles dan zwart en beland ik in een stikdonkere gesloten kubus met dikke donkere muren, het is er heel koud en benauwd. Vervolgens gaat er in de hoek tegenover mij een rode lamp branden en komt er een man met zwart haar uit die hoek op me af gelopen in aanvalshouding, hij lijkt blind van woede en blijft lopen. Ik wordt in een hoek gedreven en probeer me steeds dichter tegen de muur te drukken, maar die persoon blijft dichterbij komen, waardoor ik bijna geplet word, dan wordt ik meestal wakker en kan/durf ik me voor de rest van de nacht niet te bewegen.
)en toen borrelde de lava op, m'n moeder en twee tantes konden eruit komen maar ik donderde erin, weet nog precies het bovenaanzicht haha, gaat volgensmij ook nooit meer uit m'n geheugen
) en toen kwamen Victoria Justice en One Direction optreden(Toen was ik nog fan van ze
(Geen belediging voor 1D fans etc.))
. Ik droom wel vaker over de toekomst. Nico_lette schreef:Ohjaaa, ik droomde een keer dat ik met mijn verjaardag op een kamp was voor jonge soldaten () en toen kwamen Victoria Justice en One Direction optreden(Toen was ik nog fan van ze
drawerlover schreef:Nico_lette schreef:Ohjaaa, ik droomde een keer dat ik met mijn verjaardag op een kamp was voor jonge soldaten () en toen kwamen Victoria Justice en One Direction optreden(Toen was ik nog fan van ze
oehhh dat zat IN mijn droom van laatst. Ik mocht 1D, Ariana Grande en Liz Gillies ontmoeten. Supercool