Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vero

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 08:11

Vannacht heb ik mijn wenkbrauwen afgescheurd in mijn droom :=

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 08:25

Wauw wat een topic dit! Ben blij dat ik niet de enige ben die raar droomt.

Gister droomde ik nog dat ik op school was en een van de leerlingen was gewapend en ging iedereen vermoorden, maar niemand wist wie het was. Als we gingen rennen, gillen of ontsnappen dan ging hij schieten. (Lekker sadistisch van mijn hersenen).
Dus iedereen was bang en er was chaos. Uiteindelijk brak de hel los en toen heb ik me eerst ergens verstopt. De leerling die iedereen neer schoot, schoot met een nietjespistool?? Uiteindelijk ben ik het gebouw uit gevlucht en toen kwamen we in een soort spookstad uit midden in de bergen en met modder en weet ik het allemaal.
Heel bizar was het in ieder geval...

Maar ik ben helemaal niet bang dat zo iets gebeurd of zo, heb geen idee waar het vandaan kwam haha.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 08:27

Ik droomde vroeger heel vaak dat ik voor het huis van mijn ouders stond en dan sprong en dat de lucht mij "opving" en ik dan steeds hoger opsteeg terwijl ik dat niet wou. Echt wel 30/40 keer gedroomd :')

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 08:33

Ik droomde vroeger altijd dat ik achterin de auto ging zitten met mijn broertje. En dan begon de auto te rijden, maar wij konden niks... Want we zaten achterin en ik was super bang. Heb het wel 100x gedroomd.

lolotjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 08:36

ik vanmorgen nog...
het ging over een dino scalet dat tot leven kwam en zelfs kon praten.... het jaagde me de stuipen op het lijf...

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 10:52

LisaaSophie schreef:
Ik droomde vroeger altijd dat ik achterin de auto ging zitten met mijn broertje. En dan begon de auto te rijden, maar wij konden niks... Want we zaten achterin en ik was super bang. Heb het wel 100x gedroomd.

Als je alle droomuitleggers moet geloven is dit een typische droom die betekent dat je bang bent om de controle kwijt te raken.

Ik heb vanacht ook weer zooo raar gedroomd. In mijn droom moest ik naar huis want er zou een varken geslacht worden. Ik wou erbij zijn dat het beest geslacht werd want ik wou zeker weten dat het pijnloos gebeurde. Dus ik op fiets naar mijn huis, maar er was iemand die mij de hele tijd tegen hield. Ik werd steeds bozer en ging steeds harder fietsen maar diegene bleef proberen om mij tegen te houden. Uiteindelijk kwam ik thuis en bleek het varken al geslacht te zijn. Het was ook nog eens niet pijnloos gebeurd dus ik was woedend. Totdat ik ging kijken en het geslachte varken mijn hond bleek te zijn die ze vermoord hadden.. Toen moest ik huilen haha.

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 10:54

ik had laatst een droom over de decentrale selectie voor veearts. ze probeerden mij over te halen om giraffearts te worden en dat was een val en toen werd ik kapster :")

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 14:56

Ik droomde vannacht dat ik in een levensgroot balorig was (zn in door speeltuin). Als een gek moesten we overal door heen. Helemaal bezweet en ondertussen zie ik mijn vriend die een dikke omhelzing geef. Maar daar is niet veel tijd voor want we moeten weer verder. :')

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 17:32

BlondCowgirl schreef:
LisaaSophie schreef:

Als je alle droomuitleggers moet geloven is dit een typische droom die betekent dat je bang bent om de controle kwijt te raken.

Ik heb vanacht ook weer zooo raar gedroomd. In mijn droom moest ik naar huis want er zou een varken geslacht worden. Ik wou erbij zijn dat het beest geslacht werd want ik wou zeker weten dat het pijnloos gebeurde. Dus ik op fiets naar mijn huis, maar er was iemand die mij de hele tijd tegen hield. Ik werd steeds bozer en ging steeds harder fietsen maar diegene bleef proberen om mij tegen te houden. Uiteindelijk kwam ik thuis en bleek het varken al geslacht te zijn. Het was ook nog eens niet pijnloos gebeurd dus ik was woedend. Totdat ik ging kijken en het geslachte varken mijn hond bleek te zijn die ze vermoord hadden.. Toen moest ik huilen haha.

Haha zou zomaar kunnen. .

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 20:19

Ik droomde vannacht ook zo vreemd....

Ik was met mijn vriendin in New York, en er was een of ander liedje: Maya Hi, Maya Ha, - geloof ik,- over de straat. Het was heel druk, en heel warm... want we hadden een Hawaiiaans-pakje aan. Met van die kokosnoten als Bh, en die sliertenrokjes. Ineens stonden we op de taxi, te dansen... Echt, zoals Elvis danste ofzo... Super weird.

Van de week zaterdag ook een nachtmerrie gehad. Die weet ik nog precies, want nadat ik wakker werd ging hij gewoon weer verder. Ik was met veel mensen(groep van +-25 ofzo, met zo'n 18 bekende), allemaal vaag bekende, in een groot flat gebouw. We werden gegijzeld door een stel mannen met wapens en die vermoordde zomaar iemand voor ons neus. Hij gaf ons een waarschuwing ; Geen idee waarom, btw.. Diegene die werd vermoord kende ik niet. Toen gingen we vluchten. Die mannen achter ons aan. Ik had ook nog eens mijn paarden en mijn hond bij me. en die moesten we ook veilig houden. Zo vreselijk. Uiteindelijk werd ik wakker, nog ongedeerd. Viel ik weer in slaap, ging de droom gewoon door. Gelukkig is er zover ik nog weet niemand dood gegaan, alleen gewond..
Vond het zo'n vreselijk enge droom. Ik was ook aan het huilen op dat moment. :')

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 20:39

Ik had ook eens (kom ik net weer op) dat de school werd gegijzelt en dat ik zei dat iedereen zich achter de bosjes moest verschuilen en toen zag ik een vlinder en daar ging ik achteraan met als gevolg een kogel in mn arm :')

Vroeger droomde ik heel vaak over dat ik in een treintunnel stond, en dat er een leeuw was die een hap uit mijn wang nam

Iets waar ik nu alleen echt nog niet tegen kan zijn dromen waarbij mijn ouders dood gaan. Laats dat mijn broertje melde dat mn vader dood was, aangereden, en ik ben jankend wakker geworden. Vooral omdat alles heel echt leek, gewoon thuis in mijn bed tv te kijken.
Heb vroeger gedroomd dat we in een raket stonden, mn moeder in een soort doos ging staan en mn vader zei nou zeg maar dag tegen mama, wetend dat ze uit de raket de ruimte in zou springen. Toen schreeuwde ik nee en werd ik gelukkig wakker.
Ik heb ze gelukkig niet vaak maar het zijn wel de dromen die mij het meest en langst bijblijven. De laatste over de raket is al 8 zoniet 10 jaar terug.
Laatst bijgewerkt door laraxXxemma op 14-04-15 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 20:40

Ik heb me kostelijk vermaakt bij het lezen van alle dromen _O-

Ik droom ook regelmatig, alleen weet ik meestal niet meer waarover. Er zijn er een paar die ik nog weet:
-Als je voor het stoplicht stond te wachten, moest je er kleingeld indoen. Anders gingen ze niet op groen :')

-De school had geen trappen, maar waterglijbanen. Iedereen liep dan ook in zijn zwemkleding rond _O-

Het gekste vind ik nog dat tijdens je droom alles volstrekt normaal is en als je wakker wordt het echt bizar blijkt te zijn :=

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 20:56

Vroeger had ik altijd dat ik in mijn droom naar de "Wc" moest en maar in mn droom plassen zovan " Wanneer houd het op?!" Even later word je wakker in een onder geplast nat bed :') :Y)

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 07:33

Ik droomde vanacht dat mijn foto's in uitgelicht stonden :+

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 07:58

Ik droom vooral nachtmerries. Het begint meestal met de illusie dat er mensen in mijn kamer staan, en die dan heel langzaam, voetje voor voetje dichter naar mijn bed lopen, en er is niets dat ik er aan kan doen. Meestal raak ik in paniek tegen de tijd dat ze nog op een halve meter afstand zijn en ik me niet meer durf te bewegen. Daarna veranderen we van locatie naar een open ruimte met heel veel mensen, die allemaal om me heen drommen en schreeuwen en ruisen en weet ik wat allemaal. Vervolgens komen de mensen van alle kanten steeds dichter naar me toe, en omdat het zo'n lawaai is hoort niemand wat ik schreeuw. Vervolgens veranderd de locatie naar een klaslokaal waar ik een presentatie moet geven, met alle ogen op mij gericht. Ik maak meestal een willekeurige fout in mijn tekst of een beweging die ik maak, waardoor de hele klas begint te roepen, beledigen en lachen. in de droom wordt alles dan zwart en beland ik in een stikdonkere gesloten kubus met dikke donkere muren, het is er heel koud en benauwd. Vervolgens gaat er in de hoek tegenover mij een rode lamp branden en komt er een man met zwart haar uit die hoek op me af gelopen in aanvalshouding, hij lijkt blind van woede en blijft lopen. Ik wordt in een hoek gedreven en probeer me steeds dichter tegen de muur te drukken, maar die persoon blijft dichterbij komen, waardoor ik bijna geplet word, dan wordt ik meestal wakker en kan/durf ik me voor de rest van de nacht niet te bewegen.

:D

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 19:04

lucaa2 schreef:
Ik droom vooral nachtmerries. Het begint meestal met de illusie dat er mensen in mijn kamer staan, en die dan heel langzaam, voetje voor voetje dichter naar mijn bed lopen, en er is niets dat ik er aan kan doen. Meestal raak ik in paniek tegen de tijd dat ze nog op een halve meter afstand zijn en ik me niet meer durf te bewegen. Daarna veranderen we van locatie naar een open ruimte met heel veel mensen, die allemaal om me heen drommen en schreeuwen en ruisen en weet ik wat allemaal. Vervolgens komen de mensen van alle kanten steeds dichter naar me toe, en omdat het zo'n lawaai is hoort niemand wat ik schreeuw. Vervolgens veranderd de locatie naar een klaslokaal waar ik een presentatie moet geven, met alle ogen op mij gericht. Ik maak meestal een willekeurige fout in mijn tekst of een beweging die ik maak, waardoor de hele klas begint te roepen, beledigen en lachen. in de droom wordt alles dan zwart en beland ik in een stikdonkere gesloten kubus met dikke donkere muren, het is er heel koud en benauwd. Vervolgens gaat er in de hoek tegenover mij een rode lamp branden en komt er een man met zwart haar uit die hoek op me af gelopen in aanvalshouding, hij lijkt blind van woede en blijft lopen. Ik wordt in een hoek gedreven en probeer me steeds dichter tegen de muur te drukken, maar die persoon blijft dichterbij komen, waardoor ik bijna geplet word, dan wordt ik meestal wakker en kan/durf ik me voor de rest van de nacht niet te bewegen.

:D

Creepy :brr:

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:33

Ik droom ook altijd super raar. Ik droom heel vaak dat mijn benen het niet doen en ik probeer te lopen maar het gewoon niet lukt, net alsof je helemaal lam bent. Laatst droomde ik dat mijn paard een auto geworden was en hij de hele tijd heel zielig in de wei stond, dus ik ging er heen en stopte er hooi in, maar hij wou het njet opeten :')

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:37

Toen ik klein was heb ik een keertje gedroomd dat ik met mijn moeder en twee tantes in een bad zat met hele lange piepschuimslierten(Slaat nergens op maar oké). Ik trok degene in het midden eruit en die was zo lang dat ie tot de kern van de aarde zat( :j )en toen borrelde de lava op, m'n moeder en twee tantes konden eruit komen maar ik donderde erin, weet nog precies het bovenaanzicht haha, gaat volgensmij ook nooit meer uit m'n geheugen :') _O-

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:40

ik droomde laatst dat ik ineens een piemel had en niet zomaar 1, een gigantische en ik werd helemaal paranoïde telkens als dat ding tegen m'n been aan flubberde. pffff. sindsdien heb ik diep respect voor jongens :')

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:45

Ohjaaa, ik droomde een keer dat ik met mijn verjaardag op een kamp was voor jonge soldaten ( :') ) en toen kwamen Victoria Justice en One Direction optreden(Toen was ik nog fan van ze |o (Geen belediging voor 1D fans etc.))

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:46

interessant topic
To dream of a kangaroo jumping means that you might leave on a trip soon. If your dream features a kangaroo having a baby in her pouch, this is a sign that a trip will be enjoyable.
^dit is bij mij dus eens een keer gebeurt toen ik jong was. En inderdaad ik ging een dag ofzo erna weg en het was heel leuk

Ik droom ook heel veel. Ik kan me nog veel dromen van vroeger herinneren. Ik heb gelukkig maar 1 nachtmerrie in mijn hele leven gehad. Ik leef in mijn slaap ook heel intens met mijn dromen mee. Ik had laatst dat ik droomde dat ik bij de laatste avond optreden (moest gisteren optreden, vandaag gaat niet want ik ben ziek en morgen nog) iemand die platen maakt voor Gordon en Jan Smit enzo vroeg of ik een platencontract wilde hebben omdat ik super veel talent had. Ik mocht iets van 20 wensen doen en ze kwamen allemaal uit zeg maar. Echt een hele mooie droom. Wie weet gebeurt dan morgen wel :=. Ik droom wel vaker over de toekomst.

Hebben jullie ook wel eens dat je in je droom zeg maar wel eens ergens overheen struikelt, valt en dan net voordat je de grond raakt met een enorme schok wakker schrikt? Ik heb dat best wel vaak.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:47

Nico_lette schreef:
Ohjaaa, ik droomde een keer dat ik met mijn verjaardag op een kamp was voor jonge soldaten ( :') ) en toen kwamen Victoria Justice en One Direction optreden(Toen was ik nog fan van ze |o (Geen belediging voor 1D fans etc.))

oehhh dat zat IN mijn droom van laatst. Ik mocht 1D, Ariana Grande en Liz Gillies ontmoeten. Supercool :oo

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:47

Heb ooit eens gedroomd dat we in kruiwagens reden in plaats van auto's.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:48

Hylkje schreef:
Heb ooit eens gedroomd dat we in kruiwagens reden in plaats van auto's.

ikke ooit dat we in plaats van op de grond, in de lucht het hele verkeer hadden. En ja vliegtuigen gingen via de grond :')

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:54

drawerlover schreef:
Nico_lette schreef:

oehhh dat zat IN mijn droom van laatst. Ik mocht 1D, Ariana Grande en Liz Gillies ontmoeten. Supercool :oo

Ja hahahahhha, ik helemaal gillen enzo :Y)