Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niki_

Re: Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:14

Tijdens het uitgaan... Soort van :') Hij was aan het praten met een gemeenschappelijke vriend van ons en ik vond hem eruitzien als een leuke jongen maar durfde er niet zomaar op af te gaan, dus een tijd later uiteindelijk hem een berichtje gestuurd op Facebook, met de mededeling dat ie erg leuk is en of ie een keer wat wilde gaan doen. Dat werkte :D

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:16

Hij stond opeens te koken in MIJN keuken :oo

Hij was met een vriendin mee op visite naar een vriendin van haar, mijn huisgenootje dus. Ben maar aangehaakt de rest van de avond.. Elkaar een aantal keer gezien, en twee week later hadden we al een relatie. Maar nu zijn we al weer twee jaar samen dus dat zit wel snor <3

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:19

Ik heb mijn man ontmoet op badoo.
we begonnen te chatten en sindsdien zijn we onafscheidelijk. Binnen een week was de eerste ontmoeting, 2 maanden later woonden we samen en 2 jaar later trouwden we.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:20

(Nog) niet :+
Mijn 'crush' op school, maar helaas niet wederzijds, nu afwachten dus..

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door Eske_B op 09-04-15 17:24, in het totaal 2 keer bewerkt

Maaike02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:21

Nog niet :) :( komt ooit nog wel haha

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:23

Met carnaval had een vriendin van me afgesproken met dr tinderscharrel in een kroeg, ik zag een vriend van hem wel zitten en ben nu al een jaar gelukkig met mijn vriend.Tussen hen is het niks geworden :')
Laatst bijgewerkt door Annenas op 09-04-15 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:24

Nu ik dan toch happy verliefd ben plaats ik t hier maar even haha.

Ik heb m in een kroeg in de straat ontmoet. Mijn buurman nam me mee naar een optreden van een band waar hij bevriend mee was. Badyn was de zanger en ik besloot om er niet achter aan te gaan omdat zangers aandacht genoeg krijgen.
Wel hadden we een leuk flirt vrij gesprek waarna hij me het visite kaartje van de band gaf.
Ik zei heel onnozel, So ehm, what do you want me to do with this?! En hij zo; My number is on there...
Dat was 2,5 week geleden. Sinds vandaag is het officieel aan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:26

Via Facebook. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:27

Nu weet ik waar ik moet zoeken. :+ :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:30

Via omegle, t is een chatsite waarbij je gelinkt kan worden met iedereen ter wereld. Ik was daar omdat ik de volgende dag naar Amerika ging en omdat er ook veel Amerikanen op zijn. Dat kwam ik die ene jongen uit Nederland tegen.ik dacht die raak ik vast kwijt omdat ik de volgende dag voor een maand wegging, maar we mailde elke dag en inmiddels 6 jaar samen.

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:39

Ik houd van dit topic _/-\o_

Op het trein station :+
Hij kende mijn nicht en kwam zo doende bij ons staan praten.
Naar een paar keer heen en weer gereisd te zijn, wat gaan chatten.

Vervolgens kwam mijn moeder op het briljante idee om mij uit te dagen om een jongen te vinden.
En die me te nemen naar het jaarlijkse tent feest bij ons in het dorp. Ik zou er geld bij op krijgen :D

Zonder dat mij moeder iets door had, hem me gevraagd en toen viel mijn moeder bijna flauw toen er werkelijk en jongen aan de deur stond die avond.

Nu bijna twee jaar samen en nog super happy <3

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:43

Lexa. Slechts een wink kon er vanaf dus ik heb een brutaal bericht teruggestuurd. Na veel chatten, appen en bellen afgesproken. Ik had nog nooit een man meegemaakt die zo ontzettend zenuwachtig werd van mij. Toen wist ik dat het goed zat en kwamen de kriebels ook bij mij. Zijn opmerking wow wat zie jij er knap uit in het echt was ook wel een echte ijsbreker :+ Bij het bekijken van zijn foto voelde ik al een knorretje in mijn buik, zo van dit is hem! Inmiddels bijna twee jaar verder, samenwonend en met een blik op de nabije toekomst! ;) <3

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:45

Vakzuid, een destijds hippe bar bij het Olympisch stadion in Amsterdam.
Geen idee of het nog bestaat.

Edit,..och het heet nu anders.
http://theoysterclub.nl/

Najaaa,..15 jaar samen, getrouwd en 2 kids.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:51

Op de introductie dag van onze nieuwe opleiding. 1,5 jaar later werd het een relatie en nu 4,5 jaar samen. <3

Ik heb in het begin onnozel veel signalen van zijn kant gemist. _O- Eigenlijk begonnen we elkaar 5 jaar geleden al leuk te vinden, maar ik en jongens/signalen. :')

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:51

Hier ook iemand van Biks & Bytes.
Geweldige 1 april grap van Bokt & Tweakers :D :o

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:54

knuz.nl, vond hem zo op het eerste gezicht niet mijn type maar klikte onwijs goed. Week erna afgesproken en in het echt was ie ontzettend leuk! Hij wilde mij eigenlijk als "tussendoortje" maar is ook verliefd geworden op het "eerste" gezicht. Inmiddels zijn we 3 jaar verder, 2 jaar samenwonend en hebben we ons eerste kindje.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:55

Facebook :D Inmiddels 4 jaar verder waarvan 3 jaar samen wonend.

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 17:58

Tinder. :Y)

Wij hadden inmiddels beide de hoop op gegeven daar iets serieus vandaan te kunnen halen, dus zaten er allebei op voor de lol. Ik was het gesprek begonnen, met eigenlijk een super stomme zin. Er stond wat op zijn profiel, waar ik mij helemaal in kon vinden dus ik gaf 'm gelijk. Achteraf vertelde hij mij dat hij expres niet direct geantwoord had omdat hij het zo stom vond wat ik zei. }:0
Gelukkig antwoordde hij na een dag of twee wel. Leuk gesprek, viel niet stil. Snel gaan whatsappen en toen gaan skypen. Eerste date naar de première van The Hobbit 3 gegaan. Eigenlijk durfde ik niet zo goed, bang voor een teleurstelling. Maar niets was minder waar. Op slag verliefd!
En sindsdien kan ik 'm echt niet meer missen. <3 <3
Ik moest nog wel een weekje zonder 'm, want twee dagen na die date ging ik 8 dagen op vakantie met een vriend van mij. :+ Vond hij niet zo leuk. :+
Maar het is goed gekomen, want wij zijn nu bijna 4 maandjes samen! <3 <3 <3 En hopelijk volgen er nog heeeeeeeeeel veeeel meer. :D *\o/*

Yannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 18:12

Via tinder en we zijn alweer ruim 8 maanden heel blij met elkaar!

jaime_andrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 18:21

Bij mijn ouders thuis... hij is de collega van mijn broertje en kwam op zijn verjaardag op visite. Nu 5jaar verliefd ,niet samenwonend en dat gebeurd niet ook waarschijnlijk want heb een prima leven samen met mijn dochter en latten bevalt mij uitstekend

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 18:21

Op de pabo :D Eerst niks geworden, hij had een vriendin in China. En toen dat uitging dacht ik: nou ja, fijn voor hem, was ik er wel klaar mee. En toen ineens op t verjaardagsfeest van een vriendin was het moment toch daar ^^
Binnenkort alweer 4 jaar samen waarvan 2 jaar samenwonend :)

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 18:23

Sportinstructeur op de sportschool waar ik mezelf afmatten :P nu al 7,5 jaar samen!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 18:29

jaime_andrea schreef:
Bij mijn ouders thuis... hij is de collega van mijn broertje en kwam op zijn verjaardag op visite. Nu 5jaar verliefd ,niet samenwonend en dat gebeurd niet ook waarschijnlijk want heb een prima leven samen met mijn dochter en latten bevalt mij uitstekend

Nooit? Lijkt me zo raar, dat je niet samen verder wilt op één plek. Prima verder hoor, maar vraag het me gewoon af :)

En over dat samenwonen: vriendlief en ik zijn nu bijna 5 maanden samen en willen eigenlijk wel graag samenwonen. Hoe eerder hoe liever, maar hij moet eerst een baan vinden.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 18:31

Op een dorpsfeest... Hij bleek familie van mijn vriendin waar ik mee naar het feest ging en ook sliep.
In juni 2004 elkaar leren kennen, eind oktober 2014 hebben we wat gekregen. Zijn dus al bijna 10,5 jaar samen.
Op 1 mei krijgen we de sleutel van ons huurhuis, kunnen we ein-de-lijk gaan samenwonen! <3

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 18:39

Wat een leuke verhalen komen er voorbij. Met aparte ontmoetingsplaatsen.

Ik een aantal jaren geleden op een dorpsfeest met tent enzo bij hem in het dorp.
Vriendin had mij overgehaald. Ik wilde naar de stad, zij naar een 'boeren'dorp.. :')
Ik en boerse-dorpse mensen = niet altijd een goede combinatie..
Maar ze had me overgehaald en daar heb ik hem ontmoet. Ook tegen mijn principes in iemand uit dat dorp, totaal geen romantische openingszin en gespreksstof. Maar toch was die wel leuk. :D
Zondag zijn we 1,5 jaar samen.