xamberr schreef:Beste mama bokkers.
Wij zitten heel erg met onze handen in het haar.
Onze dochter van nu 14 maanden is altijd een slechte slaper geweest maar nu zitten wij er echt doorheen.
al 5 maanden lang word ze wakker om 2/3/4 uur snachts en blijft dan minstens 2/3 uur spelen om vervolgens het op het brullen te zetten met als eind resultaar dat we als we geluk hebben om half 7 weer kunnen slapen.(helaas begint dan de werkdag weer )
We hebben al alles geprobeerd van speen brengen,voorlezen,negeren en flesje geven het enige wat we dan krijgen is een schaterlach waar je echt niet op zit te wachten met zo weinig slaap.
Hebben de bokt moeders nog tips voor ons ?
Wanneer gaan jullie naar naar toe? Gelijk bij het wakker worden of pas als ze gaat brullen?
Hoe laat gaat zs 's avonds naar bed? Hoe laat eet ze? En hoe hoeveel eet ze? Ik denk toch aan honger?
Krijgt ze nog een papfles voor het slapen gaan? (Kregen ze hier tot 2 jaar ofzo).
Aan het tijdstip van wakker worden denk ik ook aan het koud hebben. Extra dekentje wil dan wel helpen.
Onze oudste werd ook een hele poos 's nachts wakker, maar ging gelijk brullen. Alleen een papfles geven hielp. Uiteindelijk bleek ze oorontsteking, zonder koorts, te hebben.
Lastig blijven zulke dingen in elk geval.
Voor meer tips kun je ook een oproep plaatsen op het forum van http://www.ouders.nl
Zie het helemaal voor me, schattig.