Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) maar sta wel weer helemaal in de klus modus. Voor kleur hang ik dan de stalen aan de muur. Maar kijk ook veel op het internet op sites van verfmerken en in tijdschriften. Maak dan heel veel foto's en printscreen op m'n iPad, en dan lekker scrollen en alles wat afvalt delete-en. Uiteindelijk blijft er wat over.

Normaal hadden we dit weekend zitten verhuizen maar dat is dus niet gelukt..

Stacey schreef:Bah, een dode kat onder het tapijt. Onhygiënische taferelen heb ik gelukkig geen last van. Alles is lekker vers en nieuw als we er komen te wonen, heerlijk!Nog 4 weken tot de sleuteloverdacht!!
Napie schreef:Ik ben twee keer verhuisd afgelopen 3 jaar en zelfs wel eens ingepakt gestaan en adressen gewijzigd terwijl de verhuizing op het allerlaatste moment niet door ging. Ik gebruik nog steeds dezelfde checklist wat betreft te bellen instanties ed. Ik heb daar mijn verzekeringen en nummers opstaan en de telefoonnummers. Even in een uurtje het lijstje afwerken. Erg makkelijk. Vandaag even de huisarts regelen.
Vjestagirl schreef:Hadden jullie ook dat voordat je ging verhuizen (maar toen je al wel wist dat je ging), je al in je hoofd lijstjes zat te maken wat er moest gebeuren?
Ik zit steeds te denken "oh ja, balkon moet opgeruimd" "ik moet nog wat regelen voor t kleine aquarium" "hoe kan ik x nou t beste aanpakken"
Jennyj01 schreef:Vjestagirl schreef:Hadden jullie ook dat voordat je ging verhuizen (maar toen je al wel wist dat je ging), je al in je hoofd lijstjes zat te maken wat er moest gebeuren?
Ik zit steeds te denken "oh ja, balkon moet opgeruimd" "ik moet nog wat regelen voor t kleine aquarium" "hoe kan ik x nou t beste aanpakken"
Niet allen bij verhuizen en klussen hoor. Ik maak constant lijstjes. Ben irritant georganiseerd.