gecompliceerde online relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:56

Hoe oud is hij? Ook 20? En nu al gestopt met liefde?
Tja... ik zou je pijlen niet meer op hem richten ts, dit wordt niks. Eigenlijk vind ik zijn antwoord 'Idk eigenlijk' op jouw vraag of hij wil afspreken al wel genoeg zeggen.

Doubtless

Re: gecompliceerde online relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:57

Collie2008 schreef:
dus 'weer' en 'opnieuw' is niet inherent aan meerdere keren?

Zeker wel :j Dus we hebben het over minimaal 2x. Lijkt me heel gezond dat je op je 21e 2x verliefd bent geweest ;)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:58

Oke, dan hebben we enigszins een 'match' . 'steeds' is wellicht iets geïnterpreteerd ja, maar goed, ik lees het dus wel iets kanslozer dan jij ;-)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:01

Tja, correct me if I'm wrong, maar zijn we niet allemaal een paar keer verliefd geweest? En als dat fout afloopt, dan focus je je toch even op jezelf en je eigen dingen? Dan willen de meeste mensen niet meteen gaan daten en zitten ze niet te wachten op 'aanbidders'. Ik begrijp echt niet hoe jij dit kunt interpreteren als "steeds bam verliefd worden".

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:04

Ik heb niet alles gelezen, zal dat vast zeggen. Zie wel dat er veel gewaarschuwd word, en heel logisch.

In t kort, ik heb zelf iemand paar jaar terug leren kennen via internet, klikte ook super. Begon gewoon als normaal kletsen hele goede gesprekken en konden alles kwijt bij elkaar, handig van internet ten slotte! Na poosje besloten we, als vriendschap, elkaar te ontmoeten en wat te gaan drinken. Hij was werkelijk wie hij zei dat hij was. Na een paar keer ontmoeten hebben we besloten om als meer als vrienden door te gaan. Erna is er uiteindelijk een prachtige knul geboren. Helaas erna wel de relatie verbroken om redenen die ik niet op internet zet. Maar niet in verband staat met dat we elkaar via internet leerde kennen ;).

Het KAN dus goed gaan, zo is een vriendin van mij ook begonnen en heeft nu al half jaartje relatie. Dus soms kan het goed gaan, maar dat is eigenlijk alleen als je echt eerlijk bent in wat je wilt. Zou je af gaan spreken, doe dit in een openbare plek zoals cafe of ergens eettentje etc.

Wees dus eerlijk, als hij niks wil met je accepteer dat ook.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:04

Nou ik zou niet over mezelf zo'n uitspraak kunnen doen nee. Wat niet wil zeggen dat ik niet meer dan 1 keer verliefd ben geweest.

En ik zeg toch niet dat het raar is dat hij zich op zichzelf focust of geen relatie met TS wilt?

Kijk je kan de ander verwijten dat die teveel interpreteert, maar dingen zo letterlijk nemen als het geschreven staat is ook weer zo wat :+

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:10

Uit het stukje dat je net plaatst maak ik toch echt op dat hij geen interesse in je heeft.

anoniem_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 11:10

Nee ik begrijp ook heel goed dat hij nu even niks wil maar hij wil wel perse vrienden met me zijn, ik weet gewoon niet zo goed wat ik daarvan moet denken.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:11

Ehh, dat hij vrienden wil zijn? :')

anoniem_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 11:11

En sinds hij heeft gezegd niet meer verliefd op dat meisje te zijn, stuurt hij me een en al berichten op whatsapp dat is toch verwarrend.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:12

Vriendschappelijk contact onderhouden zonder verplichtingen blijkbaar. Dus zoals het ook al 'was'?

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:12

anoniem_girl schreef:
En sinds hij heeft gezegd niet meer verliefd op dat meisje te zijn, stuurt hij me een en al berichten op whatsapp dat is toch verwarrend.

Waarom? hij heeft behoefte aan contact en lekker kletsen blijkbaar of een uitlaadklep. Dat is niet hetzelfde als een relatie zoeken of willen

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:13

anoniem_girl schreef:

Zo verwarrend is dat niet. Dat is precies wat ik net zei. Eerst had hij contact met dat meisje, dat valt nu weg, hij heeft wel behoefte om te praten. Dus dan praat hij maar tegen jou.
Jongens zijn niet zo heel verwarrend, wij meiden maken ze verwarrend.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:13

Waarom is het verwarrend dat hij contact zoekt? Een jongen die met je wil praten hoeft niet gelijk een relatie hoor..

anoniem_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 11:14

Maar wel een beetje vreemd om dat te doen bij het meisje wat je eerder dumpt

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:15

Hij heeft je niet gedumpt want jullie hebben nooit iets gehad met elkaar. Misschien waren zijn intenties vanaf het begin al vriendschappelijk, weet jij veel.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

anoniem_girl schreef:

Dumpt? Hoe kan hij je nou gedumpt hebben wanneer jullie nooit een relatie hebben gehad? :+

Yonker

Hij heeft je niet gedumpt watn jullie hadden niks :')

Sammie

Eerder dumpt? Doel je nu op jezelf? :o?

RusselNuwell

anoniem_girl schreef:

Waarom heeft hij jou gedumpt? Jullie hebben geen relatie. Jullie hadden besloten om 'vrienden te blijven'. En tegen een vriend mag je gewoon praten lijkt me.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:16

Niet elke jongen zoekt een relatie, maar ook vriendschap.

Mij lijkt het dat deze jongen gewoon erg graag met jouw wilt praten omdat jullie fijn kunnen praten over dingen. Als hij er niet aan toe is, of niks met je wilt, kan je ook besluiten om gewoon vrienden te blijven? Het is misschien lastig voor jouw, maar dwingen kun je een man niet ;) En wat russel zegt. Als hij een ander meisje niet ziet zitten, hoeft dat niet te zijn omdat hij per see met jouw wat wilt ? Misschien wil hij gewoon even rust, gewoon niks. Niks geks aan hoor. En wie dumpt hij dan? Hij heeft jouw nog nooit gezien dus van dumpen in die zin is geen sprake.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:19

anoniem_girl schreef:
Nee ik begrijp ook heel goed dat hij nu even niks wil maar hij wil wel perse vrienden met me zijn, ik weet gewoon niet zo goed wat ik daarvan moet denken.

Lees je zin nou eens nog een keer of sterker nog het hele topic. Die jongen zegt constant dat hij je niet wilt en alleen vrienden met je wilt zijn. Jij maakt er constant iets anders van wat er gewoon niet is!

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:19

anoniem_girl schreef:

Nee, het contact tussen jullie werd minder toen hij verliefd was op dat meisje. Dat is logisch lijkt me. En nu die relatie gestrand is heeft hij weer meer behoefte aan contact.

Als jij dat vervelend vind omdat jij je dan een 'speelballetje' voelt dan moet je dat aankaarten en een keuze maken voor jezelf. Maar dan alleen op basis van het contact en niet op basis van de vermeende relatie.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:20

anoniem_girl schreef:

Je kunt niet gedumpt worden na drie weken chatten.

Hoe komt het dat je zo intens je focus legt op een man na drie weken chatten? En daar zelfs nog meer in ziet dan enkel chatten?

Je bent toch geen jo-jo?
Goed genoeg tijdens gebrek aan beter...
Vriendschap prima maar meer moet je hier niet van willen.
Als hij je leuk had gevonden zat je nu in een andere situatie.
Laatst bijgewerkt door Hannanas op 19-03-15 11:21, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:20

Spreek gewoon af, dan kom je er allemaal vanzelf achter :)