Gydja schreef:Als hij zijn baard en snor(cavia) er af heeft dan zoen ik hem veel liever dan dat hij het laat staan.
Ik zoen ook veel liever een vrouw zonder snor/baard. In beide manieren opvatbaar
Oh en is uiteraard niets beledigend aan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joolien schreef:Over mannen of vrouwen net zo aantrekkelijk moeten zijn, dat is dus niet waar. Uit onderzoek blijkt dat de vrouw voor een minder mooie partner gaat dan andersom. Dat komt omdat mannen veel vruchtbaarder zijn dan vrouwen. Als vrouwen zijn bezwangert kan ze 9 maanden niks, een man kan gewoon doorgaan met voortplanten. Daarom zoekt de vrouw een minder knappe partner uit zodat ze meer kans heeft dat de man bij haar blijft als ze zwanger is. Is evolutionair aangetoond
Monster schreef:Een vriendin van me had ook een hekel aan een man met slecht gebit, ook aan anebolen.
Waar kwam ze mee thuis? Juist ja..
Is trouwens uitgegaan omdat hij een ander meisje zwanger had gemaakt tijdens hun relatiemaar had het aan haar gelegen waren ze samen oud geworden.

Huertecilla schreef:Joolien schreef:Over mannen of vrouwen net zo aantrekkelijk moeten zijn, dat is dus niet waar. Uit onderzoek blijkt dat de vrouw voor een minder mooie partner gaat dan andersom. Dat komt omdat mannen veel vruchtbaarder zijn dan vrouwen. Als vrouwen zijn bezwangert kan ze 9 maanden niks, een man kan gewoon doorgaan met voortplanten. Daarom zoekt de vrouw een minder knappe partner uit zodat ze meer kans heeft dat de man bij haar blijft als ze zwanger is. Is evolutionair aangetoond
Doe jezelf een lol en informeer je wat beter:
http://www.amazon.es/Sex-Dawn-Stray-Mod ... ex+at+dawn
Mja om de kinders op te voeden (die ik overigens niet in de planning heb:P) heb je een zorgzaam typ nodig, niet eentje die alleen maar wil voortplanten en m dan smeert.

Joolien schreef:Over mannen of vrouwen net zo aantrekkelijk moeten zijn, dat is dus niet waar. Uit onderzoek blijkt dat de vrouw voor een minder mooie partner gaat dan andersom. Dat komt omdat mannen veel vruchtbaarder zijn dan vrouwen. Als vrouwen zijn bezwangert kan ze 9 maanden niks, een man kan gewoon doorgaan met voortplanten. Daarom zoekt de vrouw een minder knappe partner uit zodat ze meer kans heeft dat de man bij haar blijft als ze zwanger is. Is evolutionair aangetoond
Sunneva schreef:Joolien schreef:Over mannen of vrouwen net zo aantrekkelijk moeten zijn, dat is dus niet waar. Uit onderzoek blijkt dat de vrouw voor een minder mooie partner gaat dan andersom. Dat komt omdat mannen veel vruchtbaarder zijn dan vrouwen. Als vrouwen zijn bezwangert kan ze 9 maanden niks, een man kan gewoon doorgaan met voortplanten. Daarom zoekt de vrouw een minder knappe partner uit zodat ze meer kans heeft dat de man bij haar blijft als ze zwanger is. Is evolutionair aangetoond
Leuk verschijnsel! Nog een reden is dat vrouwen uiterlijk sowieso onbelangrijker vinden dan mannen. Mannen gaan voor een aantrekkelijke vrouw omdat schoonheid vaak gebonden is aan gezondheid. Abnormaliteiten zijn immers voor velen ook niet aantrekkelijk. De mannen willen gezond en vruchtbaar nageslacht dus kiezen ze een mooie vrouw.
Vrouwen willen zekerheid op een stabiel (onderdak, eten) leven met de kids dus hebben ze de voorkeur voor een man met macht of status (Gleitman, Gross, & Reisberg, 2011).
Heb er maar even een bron bij gezet voor het geval dat
En wat jij zegt staat ook in dat boek
Sunneva schreef:Vrouwen willen zekerheid op een stabiel (onderdak, eten) leven met de kids dus hebben ze de voorkeur voor een man met macht of status (Gleitman, Gross, & Reisberg, 2011).
Heb er maar even een bron bij gezet voor het geval dat
Huertecilla schreef:Onder de streep; OP, ga gewoon voor uiterlijk EN wat je verder nog meer aantrekt. Geniet en leer van jong zijn opdat je EIGEN ervaringskennis opdoet als basis voor je keuzes.
Het is JOUW leven en er is geen goed/slecht, beste/slechtste in JOUW keuzes zo lang je eerlijk en open bent naa de andere betrokkene(n).

danoesje schreef:En ga vooral een keer op je bek omdat die hele woest aantrekkelijke man niet zo aantrekkelijk was qua karakter of omdat die hele lieve jongen toch maar n doetje was en alles daar tussenin![]()
![]()
![]()
Als je je uiteindelijk maar tot m aangetrokken voelt, ongeacht om wat voor reden dan ook!
Veel ervaringen zijn dan toch maar mooi meegenomen. En als blijkt dat ik toch niet door z'n slechte gebit heen kan kijken, dan heb ik daar ook weer van geleerd. AngeliqueB schreef:Aan de andere kant: een slecht gebit is te repareren! Slechte smaak qua kleding en kapsel is bij te schaven. Als het 'slachtoffer' er maar voor open staat!