Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.._xManadisx_ schreef:Ik zit ook al 7 jaar bij vodafone, nooit een probleem gehad, en nu ineens dit. En dan pas echt gaan luisteren als je het op een openbare pagina gaat oplossen. Nouja gelukkig hebben ze hun fout toegegeven, dat valt me weer alles mee! Bedankt Cayenne dat je me op facebook gewezen hebt!
_Stephanie schreef:Hier nog iemand die pech heeft bij Vodafone.
Iedere maand ga ik over mijn internet bundel heen (2 GB en nog eens een blox van 10 GB).
2 maanden terug heb ik in 2 dagen 2 GB verbruikt volgens hen, dit kan natuurlijk nooit! Heb bijna overal Wifi aan en doe geen rare dingen.
Heb ze toen ook een boze mail gestuurd en daar hebben ze vervolgens ook niks mee gedaan, verbruikt is verbruikt kwam het op neer. Ook ik ben dus overgestapt naar een andere provider.
Het kan eventueel helpen om dit op Facebook te zetten, zie bij andere mensen dat Vodafone dan wel ineens snel kan reageren.

Thesserd schreef:_Stephanie schreef:Hier nog iemand die pech heeft bij Vodafone.
Iedere maand ga ik over mijn internet bundel heen (2 GB en nog eens een blox van 10 GB).
2 maanden terug heb ik in 2 dagen 2 GB verbruikt volgens hen, dit kan natuurlijk nooit! Heb bijna overal Wifi aan en doe geen rare dingen.
Heb ze toen ook een boze mail gestuurd en daar hebben ze vervolgens ook niks mee gedaan, verbruikt is verbruikt kwam het op neer. Ook ik ben dus overgestapt naar een andere provider.
Het kan eventueel helpen om dit op Facebook te zetten, zie bij andere mensen dat Vodafone dan wel ineens snel kan reageren.
Kan jij niet op je eigen telefoon al bekijken wat je datagebruik is? Ik wel namelijk, en ik kan een waarschuwing instellen als ik aan de 400MB zit in een maand (kan tot 500MB). Heb nooit problemen
Ik had juist altijd problemen met Hi, dus ja...
_Stephanie schreef:Thesserd schreef:
Kan jij niet op je eigen telefoon al bekijken wat je datagebruik is? Ik wel namelijk, en ik kan een waarschuwing instellen als ik aan de 400MB zit in een maand (kan tot 500MB). Heb nooit problemen
Ik had juist altijd problemen met Hi, dus ja...
Ik krijg inderdaad een sms als ik er bijna overheen zit, maar dit was dus na 1,5 dag al nadat mijn abonnement in was gegaan.

_xManadisx_ schreef:Wat raar, bij mij hebben ze het wel gewoon toegegeven. Nog een keer reageren helpt niet?
Stephanie_M schreef:djinnie schreef:Mogen geven nog wel, _xManadisx_, wat een eer...![]()
Serieus, dat wordt duidelijk nooit vodafone voor ons hier. Dat klinkt als pure oplichterij.
Dan zou ik maar geen telefoon nemen, je kan bij elke provider deze pech krijgen.

inmiddels uiteraard wel dus ik ben benieuwd wat de rekenningen gaan doen