Ontvrienden op Facebook.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 08:12

Relaxed schreef:
Ik zat net ff bij mijn man op Facebook te kijken, blijkbaar heb je nu weer zo'n soort raad het plaatje app.. Komen de wereld aan foto's voorbij met "wie weet wat dit is?" Sjonge, doe zo'n spelletje lekker zelf.. :n Dat soort onzin mis ik dus als kiespijn..

Ja en dan ook gewoon de meest simpele dingen! Dan heb ik echt het idee, je hebt zelf geen enkele moeite gedaan...

Polivy

Re: Ontvrienden op Facebook.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 09:03

Dat doet mijn zus ook :=

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 13:11

Relaxed schreef:
Ik zat net ff bij mijn man op Facebook te kijken, blijkbaar heb je nu weer zo'n soort raad het plaatje app.. Komen de wereld aan foto's voorbij met "wie weet wat dit is?" Sjonge, doe zo'n spelletje lekker zelf.. :n Dat soort onzin mis ik dus als kiespijn..

Ja! Gisteravond een strippenkaart :x

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 13:18

Spelletjes stoor ik mij niet zo heel fel aan, ieder zijn meug. Mààr wat ik dan wèl enorm irritant vindt, zijn die spelletjes waarbij je "als je niet meespeelt heb je geen humor"-opmerkingen krijgt enzo. Dat je reageert op iemand zijn status omdat je het bv niet wist dat het een spel was, en dan krijg je zo'n privébericht en een ah komop, wees toch niet de spelbreker. :evaw: Ik beslis zelf wel of ik ergens aan mee wil doen of niet. Vraag mij af of diezelfde mensen irl ook het huis van vrienden binnenstormen met een monopolyspel en roepen "en je maakt dat je meespeelt want anders ben je maar een kansloos figuur!"

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 13:20

Kwanyin schreef:
Spelletjes stoor ik mij niet zo heel fel aan, ieder zijn meug. Mààr wat ik dan wèl enorm irritant vindt, zijn die spelletjes waarbij je "als je niet meespeelt heb je geen humor"-opmerkingen krijgt enzo. Dat je reageert op iemand zijn status omdat je het bv niet wist dat het een spel was, en dan krijg je zo'n privébericht en een ah komop, wees toch niet de spelbreker. :evaw: Ik beslis zelf wel of ik ergens aan mee wil doen of niet. Vraag mij af of diezelfde mensen irl ook het huis van vrienden binnenstormen met een monopolyspel en roepen "en je maakt dat je meespeelt want anders ben je maar een kansloos figuur!"

Ik heb beeld :') _O-

Sammie

Re: Ontvrienden op Facebook.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:04

Ik snap de ergenis niet zo hoor. Volgens mij kun je nl. ook prima beslissen om niet te reageren, dus dat huis instormen is niet van toepassing. Je voelt je ook niet geroepen om op elke internetpagina of elke bokttopic te reageren dus waarom dan wel op je FB tijdlijn?