Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
femke27 schreef:ajesca123 schreef:Hm ik las het woord carnaval en mijn eerste reactie was , niet doen meis!
Zelf heb ik jaren lang volop carnaval gevierd en heel eerlijk heb ik tijdens die dagen nog nooit een serieuze relatie zien ontstaan.
Als je aangeeft dat je echt opzoek bent naar een serieuze relatie lijken die dagen me nou niet echt het juiste moment om op zoek te gaan naar de juiste persoon.
Het zal mij niets verbazen als er uit dergelijke dronkemans feestjes wel degelijk goede huwelijken voortkomen.
En er zullen er ook zat op stuklopen
ajesca123 schreef:Hm ik las het woord carnaval en mijn eerste reactie was , niet doen meis!
Zelf heb ik jaren lang volop carnaval gevierd en heel eerlijk heb ik tijdens die dagen nog nooit een serieuze relatie zien ontstaan.
Als je aangeeft dat je echt opzoek bent naar een serieuze relatie lijken die dagen me nou niet echt het juiste moment om op zoek te gaan naar de juiste persoon.

ajesca123 schreef:Hm ik las het woord carnaval en mijn eerste reactie was , niet doen meis!
Slina schreef:Vind het best wel erg dat velen het erg/raar vinden als iemand na 2/3 maanden pas toe is aan seks..
Ieder zijn eigen tempo. Voor de één is dat 1 dag, voor de ander een halfjaar.
Niks mis mee toch?
Een relatie bestaat niet uit alleen maar seks..
Sommigen duiken moeiteloos met jan en alleman het bed in, anderen niet. Lijkt me in beide gevallen prima, als je jezelf er maar prettig onder voelt.
" Ik vraag me oprecht af wat de meerwaarde van het lange wachten is. Mijn relatie is goed juist vanwege de seks: we laten elkaar zien dat we geen moeite hebben elkaar te vertrouwen omdat dat vanaf het eerste moment helemaal goed zat. We hoeven niks voor elkaar te verbergen, emotioneel niet en fysiek ook niet
En door het zo hardnekkig af te houden laat je dus duidelijk zien elkaar niet te vertrouwen. Maar sommigen vinden dat normaal, zo "hard to get" spelen
En als de man dan wegloopt betekent dat dat hij geen moeite wil doen ofzo. Nou sorry maar in mijn omgeving vatten mannen dat ofwel op als "ik kan haar toch niet krijgen" of "blijft maar lekker zitten in je hoge torentje, ik vind wel iemand die wél voor me wil gaan".
Daantj__ schreef:O O ik heb dit topic snel doorgelezen en krijg er geen positief gevoel over. Ts jij laat weten dat je wel meer wilt en misschien wel liefde. Maar lieve ts ik denk niet dat deze jongen dit jou kan geven.
Als hij gelijk al onderste boven was van jou had hij gisteravond zijn best gedaan voor jou ipv dat jij er achteraan moest en initiatief moest nemen. En het kan inderdaad zijn dat hij verlegen is ofzo. Of gewoon geen type is die op meiden afstapt. Maar als hij jou echt interessant vond na de zoen dan had hij jou vanmorgen uit zichzelf wel geappt. En dan heeft hij het misschien over koetjes en kalfjes en over afspreken in de vorm van een drankje ofiets. Uit eigen ervaring en die van vriendinnen vind ik hem echt over komen als iemand die uit is op alleen seks met jou en niet meer wil en dat zal dan ook niet meer worden. Het initiatief komt steeds van jou maar hij is blijkbaar niet op zijn mondje gevallen als het om seks gaat dus waarom dan wel als het ergens anders om gaat.
En idd niet elke jongen is een player enzo. Maar kijk eens verder dan hem en laat je verassen. Dan blijken er opeens jongens te zijn die jou dezelfde avond een uur na het afscheid nemen al appen. En de hele dag maar door en van alles bedenken om je maar te kunnen zien. En bij zo jongen hoef je ook geen drie maanden te wachten voor seks. Maar die geven mij wel een beter gevoel dan die jongen van jou van gisteravond. Ik vermoed dat dat zo type is dat wanneer jij niks meer van je laat horen je ook weinig van hem meer hoort op een enkel moment dat hij ergens zin in heeft na dan en dat het gesprek dan al gauw weer op seks uit komt. En probeer jezelf aub niet aan te praten dat wanneer je met hem in bed beland hij opeens spontaan gevoelens voor jou krijgt. Ik ben bang dat je daarna nog minder van hem hoort behalve als het om seks gaat. Doe het gewoon rustig aan. Als hij over een poos nog moeite doet voor jou dan is hij blijkbaar wel erg geïnteresseerd en niet alleen zin in seks. Maar kijk ondertussen verder
Dat heeft meer te maken met je comfortabel genoeg voelen met iemand om seks te willen hebben met diegene. Of dat nou het zelfde is als diegene vertrouwen weet ik niet. Ik denk het niet eigenlijk. Je kan je ook oncomfortabel met jezelf voelen, en daarom terughoudender zijn.
Magrathea schreef:Ik blijf erbij... Als een meid per se een paar maanden wil wachten met seks, nou dan moet je ook niet raar opkijken dat er jongens gaan zeggen "Sorry, je leek me leuk maar ik vind seks belangrijk in een relatie" Ik vraag me oprecht af wat de meerwaarde van het lange wachten is. Mijn relatie is goed juist vanwege de seks: we laten elkaar zien dat we geen moeite hebben elkaar te vertrouwen omdat dat vanaf het eerste moment helemaal goed zat. We hoeven niks voor elkaar te verbergen, emotioneel niet en fysiek ook niet
En door het zo hardnekkig af te houden laat je dus duidelijk zien elkaar niet te vertrouwen. Maar sommigen vinden dat normaal, zo "hard to get" spelen
En als de man dan wegloopt betekent dat dat hij geen moeite wil doen ofzo. Nou sorry maar in mijn omgeving vatten mannen dat ofwel op als "ik kan haar toch niet krijgen" of "blijft maar lekker zitten in je hoge torentje, ik vind wel iemand die wél voor me wil gaan".
Zal ik jullie eens wat vertellen? Ik wilde geen relatie toen ik voor het eerst met mijn vriend in bed dook. Echt niet. Alleen voor de seks was echt prima geweest en was alles waar ik naar op zoek was. Maar ik ben smoorverliefd geworden, tot over mijn oren, en dat was echt niet gebeurd als ik was blijven wachten op... Eh.. Ja waarop eigenlijk?
StalNollie schreef:ajesca123 schreef:Hm ik las het woord carnaval en mijn eerste reactie was , niet doen meis!
Wil niet zeggen als de relatie daardoor niet goed loopt dat de sex niet goed is of was. Joh sommige zijn hier wel heilig hoor
En drie maande wachten, goede sex vind ik belangrijk.nkom je er na drie maand pas achter dat ie er niks van bakt ben je drie maand verloren naar het zoeken van wel de juiste deksel haha
Thesserd schreef:Magrathea, uhm... volgens mij is dat niet 'hard to get' spelenDat heeft meer te maken met je comfortabel genoeg voelen met iemand om seks te willen hebben met diegene. Of dat nou het zelfde is als diegene vertrouwen weet ik niet. Ik denk het niet eigenlijk. Je kan je ook oncomfortabel met jezelf voelen, en daarom terughoudender zijn.
Sja er zijn vast ook wel mensen die wel expres hard to get spelen oid, dat snap ik dan ook weer niet...
Het is echt niet zo dat alle mannen alleen maar seks willen om hun behoeftes te bevredigen en dat ze zichzelf maar in moeten kunnen houden voor hun vriendin. Magrathea schreef:Thesserd schreef:Magrathea, uhm... volgens mij is dat niet 'hard to get' spelenDat heeft meer te maken met je comfortabel genoeg voelen met iemand om seks te willen hebben met diegene. Of dat nou het zelfde is als diegene vertrouwen weet ik niet. Ik denk het niet eigenlijk. Je kan je ook oncomfortabel met jezelf voelen, en daarom terughoudender zijn.
Sja er zijn vast ook wel mensen die wel expres hard to get spelen oid, dat snap ik dan ook weer niet...
Nou ja als ik lees "ik wil zo en zo lang wachten anders gaat het hem vast alleen maar om de seks" vind ik dat daar wel onder vallen hoor. Een beetje "je bent vast een player tot je je anders hebt bewezen".
De situatie die jij beschrijft is weer van een heel ander kaliber, als je zelf onzeker bent is het inderdaad moeilijker. Het valt dan toch weer terug te voeren op vertrouwen denk ik: stel je komt iemand tegen bij wie je je volledig comfortabel voelt vanaf het eerste moment, dan lijkt het me ook niet zo moeilijk om je (letterlijk en figuurlijk) bloot te geven aan diegene. Dat is toch het hele idee? En andersom: als je je niet bloot wil geven voel je je klaarblijkelijk niet comfortabel bij die persoon.
Slina: probeer nou eens te begrijpen dat ik seks als een belangrijk onderdeel van de relatie zie (en met mij velen, waaronder veel mannen). Ik probeer een vergelijking te vinden maar het lukt me nietHet is echt niet zo dat alle mannen alleen maar seks willen om hun behoeftes te bevredigen en dat ze zichzelf maar in moeten kunnen houden voor hun vriendin.
Het mannenego is snel gekrenkt en er zullen er echt oprecht genoeg zijn die denken dat hun nieuwe vriendin ze eigenlijk niet goed genoeg vindt omdat ze (nog) geen seks wil.
Magrathea schreef:Slina: probeer nou eens te begrijpen dat ik seks als een belangrijk onderdeel van de relatie zie (en met mij velen, waaronder veel mannen). Ik probeer een vergelijking te vinden maar het lukt me nietHet is echt niet zo dat alle mannen alleen maar seks willen om hun behoeftes te bevredigen en dat ze zichzelf maar in moeten kunnen houden voor hun vriendin.
Het mannenego is snel gekrenkt en er zullen er echt oprecht genoeg zijn die denken dat hun nieuwe vriendin ze eigenlijk niet goed genoeg vindt omdat ze (nog) geen seks wil.
Magrathea schreef:Oh en trouwens, ik ken echt geen enkele kerel bij wie er geen antennes omhoog springen (hurrhurr) als ie het nummer van een meisje heeft gekregen en er een kinky whatsappgesprek op volgt. Dan kan ik die jongen met geen mogelijkheid ongelijk geven als ie denkt dat er wel een leuk avontuurtje uit kan komen... Serieus, wat moet ie dan doen? Een beetje de heilige uit gaan hangen en de boot afhouden als een meisje er wel zin in lijkt te hebben? Dream on, ik moet de eerste jongen nog tegenkomen die dat zou doen
Slina schreef:Magrathea schreef:Slina: probeer nou eens te begrijpen dat ik seks als een belangrijk onderdeel van de relatie zie (en met mij velen, waaronder veel mannen). Ik probeer een vergelijking te vinden maar het lukt me nietHet is echt niet zo dat alle mannen alleen maar seks willen om hun behoeftes te bevredigen en dat ze zichzelf maar in moeten kunnen houden voor hun vriendin.
Het is een belangrijk onderdeel, ja, maar niet het enige. Als mijn vriend een jaar naar het buitenland zou moeten, zou ik het echt wel redden.
En als een man zijn ego krimpt van 2-3 maanden geen seks, tja. Dat vind ik een beetje zielig.
Dan gelooft hij dus zijn vriendin niet als die zegt dat zij er nog niet klaar voor is en dat het dus niet aan hem ligt.