Ook alleen met Valentijn?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chiave

Re: Ook alleen met Valentijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 22:34

Wat kom ik hier zure verhalen tegen, wat balen!

Ik ook alleen met Valentijn. Geen vriend, dus gewoon alleen. Heb net maar even de twee tortelduifjes in de stal een feestdiner (lees: slobber met groenten die ik gehaald heb bij een onwijs knappe groenteboer) voorgezet en die staan dus samen Valentijn te vieren terwijl ik romantisch al op bed lig. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 22:36

Nou, heb net met pizza op de schoot al 5 afleveringen van Grey's Anatomy's weggekeken, denk dat ik nog een avondje door ga. Zag al op FB voorbij komen dat hij zich ook slecht voelt. Kan ik alleen maar gelukkig om zijn. Daarvoor moet je 2 jaar samen zijn -.-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 22:38

Nou ben ik wel benieuwd waarom hij zich slecht voelt. Hij had toch een banketstaaf bericht gestuurd? :+

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 22:41

He maar DeMolenhoek, als hij zich zo slecht voelt, kan hij toch langs komen? Of voelt hij zich om een andere reden slecht.

Ik heb Breaking Bad ook maar op gezet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 22:42

Ach, hij had gisterenavond afgezegd maar wou vanmiddag wel een paar uurtjes wat met mij gaan doen. Excuseer? De voorbije 6 weken heeft hij van de 6 afspraken er al 4 afgezegd dus ben gisteren wel woest geworden dat hij het weer deed. Ja maar ja, dit en dat en ik moest niet zo overreageren, bla bla bla. Heb hem gezegd dat hij kon maken hier voor 18 uur te zijn of dat het anders niet meer voor mij moest. Kreeg vanavond dus dat berichtje dat hij toch niet ging komen, hij moest nadenken over ons. Heb hem gezegd dat hij van mij niet meer moet nadenken, ik heb de beslissing al genomen. Dat hij mij maar 1 keer in de week wil zien, fijn. Maar dat hij van de 6 keer 4 keer afzegt, nee, dat gaat er bij mij niet in. Nu voelt hij zich banketstaaf want hij is mij aan het verliezen. Ja, had dan naast mij gezeten ipv thuis op de bank te hangen! Oetlul...

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 22:44

Wel een vriend, maar die heeft een winter BBQ met zijn vrienden. Ben geen BBQ fan en zijn vanmorgen terug gekomen van vakantie, dus vind het niet erg om ff alleen te zijn met hond en paarden. Kan ik mooi alle gemiste uitzendingen terug kijken. :')

Niet leuk Molenhoek, maar op iemand waar je niet op kan bouwen heb je ook niet veel aan later.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 22:49

Hier nog iemand alleen. :Y)

Vriend zit in NL, ik in Aruba. Vind het niet echt zo'n drama, ben niet zo fanatiek met Valentijn. Maar hier in Aruba leeft het nog veel meer dan in Nederland en ja, dan is het soms wel even lastiger. Heb ook voor het eerst van m'n leven een Valentijnskaartje verstuurd... :')

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 22:49

DeMolenhoek schreef:
Ach, hij had gisterenavond afgezegd maar wou vanmiddag wel een paar uurtjes wat met mij gaan doen. Excuseer? De voorbije 6 weken heeft hij van de 6 afspraken er al 4 afgezegd dus ben gisteren wel woest geworden dat hij het weer deed. Ja maar ja, dit en dat en ik moest niet zo overreageren, bla bla bla. Heb hem gezegd dat hij kon maken hier voor 18 uur te zijn of dat het anders niet meer voor mij moest. Kreeg vanavond dus dat berichtje dat hij toch niet ging komen, hij moest nadenken over ons. Heb hem gezegd dat hij van mij niet meer moet nadenken, ik heb de beslissing al genomen. Dat hij mij maar 1 keer in de week wil zien, fijn. Maar dat hij van de 6 keer 4 keer afzegt, nee, dat gaat er bij mij niet in. Nu voelt hij zich banketstaaf want hij is mij aan het verliezen. Ja, had dan naast mij gezeten ipv thuis op de bank te hangen! Oetlul...

Die van mij zei ook iedere keer af.. Begon steeds meer te twijfelen.. Kreeg ik vervolgens te horen dat ie liegt, dus ik boos op hem en ook zeggen dat ik het niet meer zie zitten.. Nouja lang verhaal kort: in die 2 uur durig whatsapp gesprek heb ik nog een paar redenen gekregen om het uit te maken.. Hij denkt alleen aan zichzelf, hij zei (LETTERLIJK!!) 'Ja maar, ik was even(!!) vergeten dat we een relatie hadden'.. En nog een hoop.. Ja dan moet je niet bij mij zijn, toen was ik er echt klaar mee.
Maar ach, het was een leuke dag met mijn vriendinnen.. We hebben besloten, als er bij 1 van ons 4 een jongen komt en ze wilt het uitmaken.. Gaan we weer met zen 4en zitten, maakt je hele dag weer goed. :=

En nu gaat ie tegen 1 van mijn vriendinnen raar doen.. Ik zei al tegen der, als je je irriteert, gewoon blokeren. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 22:51

Ja, genoeg is genoeg, ie heeft al meer dan genoeg kansen gehad. Ben niet zo Valentijn achtig aangelegd maar als je iets plant hou je er dan ook aan :)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 22:56

Afbeelding

:')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 22:58

He wel rot, een dikke knuffel van mij. :*

Ik lig inmiddels op de bank met een rasechte vent. Zo eentje die kusjes geeft, maar ook poepjes laat. En samen kijken we All you need is love.
Afbeelding

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 22:58

Ik zit ook alleen vriendje zit in Praag :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 23:06

Mooie vent! Delen? :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 23:06

Welke kant wil je, de voor- of achterkant? Neem jij de achterkant maar. Daar komen de poepjes uit.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 23:15

Ik lig met mijn Oreo met chocolaagje op de bank.
Heb er 6 opgegeten en daarna nog even op een datingsite gekeken (gratis) alwaar ik een profiel heb.
Jeej. 30 nieuwe berichtjes!

"Nice profile"
"Goeiemoregen, hoe is et met jouw?"
"Hee lekker wijf, chatten?"

*afgehaakt*

Tijd voor meer Oreo.... ^)

GevlektBont

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 23:20

Zit alleen met katten op de bank bij oppaskids die zoet slapen...gelukkig bestaan er Malibu en stomme programma's .. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 23:20

Iris82 schreef:
Ik lig met mijn Oreo met chocolaagje op de bank.
Heb er 6 opgegeten en daarna nog even op een datingsite gekeken (gratis) alwaar ik een profiel heb.
Jeej. 30 nieuwe berichtjes!

"Nice profile"
"Goeiemoregen, hoe is et met jouw?"
"Hee lekker wijf, chatten?"

*afgehaakt*

Tijd voor meer Oreo.... ^)

Mygod, ik ga vanavond om die reden ook maar niet tinderen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 23:23

Roosch schreef:
Welke kant wil je, de voor- of achterkant? Neem jij de achterkant maar. Daar komen de poepjes uit.

Is goed, moet ik niet betalen voor het eten dat er in gaat :j

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 23:24

mijn relatie is net uit dus ook helaas alleen op de bank. het maakt me niet uit dat het Valentijnsdag is want daar hecht ik weinig waarde aan. Het maakt me wel gewoon in het algemeen uit. Helaas. Maar door Valentijnsdag wordt je wel meer geconfronteerd met romantiek dus toch wel vervelend.

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 23:38

Ik zit ook alleen, ik ben aan het werk in Duitsland.
Maar ik heb toch wel wat traantjes weg geveegd toen ik de kamers moest poetsen en de chocolade reepjes met 'I love you' erop zag liggen, mijn oom met een mooie bos bloemen voorbij zag komen en wat zoetsappige liefdes liedjes voorbij hoorde komen toen ik de tafels aan het dekken was :')

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-15 23:47

Zo, de dag zit er voor mij op en kruip zo lekker naar bed.

DeMolenHoek, jezus wat een ongelofelijke eikel zeg. EN jullie zijn al twee jaar samen? Nou sorry, ik denk inderdaad ook dat je er beter vanaf kan zijn. Er komt een man in je leven die wel graag bij je is... Dat verdien je ook. Hij heeft nu door wat ie kwijt raakt, ja daar had ie eerder over na moeten denken. En als hij het al zo vaak doet dan zit t waarschijnlijk in t aard van t beessie en zal t ook vast niet beter worde... Knuffel voor jou... (en alle andere mensen op deze avond,)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 23:49

Wat een eikel zeg, DeMolenhoek :(:)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 00:24

Staat er vanmiddag een bezorger met een enórme bos rode bloemen voor deur..
Meteen mn lieve vriend die een (heel) eind verderop woont gebeld, "aahh dankjewel schat! Wat lief!" <3
We hadden afgesproken niks aan valentijnsdag te doen want we vinden het allebei behoorlijk onzin. Maar zo'n lief verrassingscadeautje kan ik altijd wel waarderen!

Niet dus. Vriend wist niets van de bloemen af (hij boos, ik verrast, omg ik heb een geheime liefde :') )
Tot ik het kaartje zag.. "Groetjes uit velp."
Huh? Ik ken niemand uit velp, maar mijn vriend wel.. We stonden voor een raadsel. Bloemist in mijn woonplaats gebeld, bloemist in Velp gebeld.. En wat denk je?

Het schitterende boeket was voor nummer 120, niet 128. Kak. :') _O-

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 00:30

Dat is wel erg Liesje, denk je ook een leuke verassing te krijgen :+

Hier ook de hele dag 'alleen' maar ik vind het wel best, lekker naar mijn verzorgpaard geweest en verder vermaak ik me wel met mijn lading cavia's, de tv en Bokt :j

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 11:00

Ik heb ook valentijn moeten vieren zonder mn lief en allerbeste vriendinnetje.. Ik zit helaas ruim 9000 kilometer van huis af..
Had wel beiden een kaartje gestuurd maar verder niets.

Ben inmiddels op het punt dat ik van de mannelijke kant ook geen romantiek meer verwacht.