DeMolenhoek schreef:Ach, hij had gisterenavond afgezegd maar wou vanmiddag wel een paar uurtjes wat met mij gaan doen. Excuseer? De voorbije 6 weken heeft hij van de 6 afspraken er al 4 afgezegd dus ben gisteren wel woest geworden dat hij het weer deed. Ja maar ja, dit en dat en ik moest niet zo overreageren, bla bla bla. Heb hem gezegd dat hij kon maken hier voor 18 uur te zijn of dat het anders niet meer voor mij moest. Kreeg vanavond dus dat berichtje dat hij toch niet ging komen, hij moest nadenken over ons. Heb hem gezegd dat hij van mij niet meer moet nadenken, ik heb de beslissing al genomen. Dat hij mij maar 1 keer in de week wil zien, fijn. Maar dat hij van de 6 keer 4 keer afzegt, nee, dat gaat er bij mij niet in. Nu voelt hij zich banketstaaf want hij is mij aan het verliezen. Ja, had dan naast mij gezeten ipv thuis op de bank te hangen! Oetlul...
Die van mij zei ook iedere keer af.. Begon steeds meer te twijfelen.. Kreeg ik vervolgens te horen dat ie liegt, dus ik boos op hem en ook zeggen dat ik het niet meer zie zitten.. Nouja lang verhaal kort: in die 2 uur durig whatsapp gesprek heb ik nog een paar redenen gekregen om het uit te maken.. Hij denkt alleen aan zichzelf, hij zei (LETTERLIJK!!) 'Ja maar, ik was even(!!) vergeten dat we een relatie hadden'.. En nog een hoop.. Ja dan moet je niet bij mij zijn, toen was ik er echt klaar mee.
Maar ach, het was een leuke dag met mijn vriendinnen.. We hebben besloten, als er bij 1 van ons 4 een jongen komt en ze wilt het uitmaken.. Gaan we weer met zen 4en zitten, maakt je hele dag weer goed.
En nu gaat ie tegen 1 van mijn vriendinnen raar doen.. Ik zei al tegen der, als je je irriteert, gewoon blokeren.