Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Loveskary schreef:Hier 1 van 31 mijn man 61 durf er voor uit te komen niet tevreden move zeg ik danmensen die het er niet mee eens zijn dan he.
Hoe dat kwam ik was 19 jaar op en dag gooide me stiefvader me buiten daar sta je dan in de zomer nacht die grrrals je begrijpt wat ik bedoel.
Ik was dakloos zwierf 2 weken rond had wat spaargeld en hij gaf me een dak boven me koppie.
Nou en wat wilde ik nog meer een eigen paard toen kreeg ik een paardje.
Mijn Familie kan heel ver de noordzee op die intereseren me niks.
En ts doe gewoon wat je hart je ingeeft het is jou leven en daar beslis jij over.
Eulogy schreef:Hm, maar ik zie hier ook meiden van onder de 18 met een vriend van boven de 20 voorbij komen, dat vind ik toch wel best heftig en ook wel vreemd eigenlijk. Ik ben 19 en hoewel ik niet zo snel een relatie zou willen met iemand van m'n eigen leeftijd, zou ik mezelf ook niet met iemand die veel ouder is zien. Ik ben redelijk volwassen en serieus (ik woon op m'n 19e alleen in het buitenland en werk fulltime) maar kan tegelijkertijd ook nog heel impulsief, spontaan en... jong zijn. Ik ben 19 en mijn vriend is 21, dat vind ik eigenlijk perfect. Hij zit wel in dezelfde fase als ik, is serieus en ambitieus maar kan ook net als ik nog heel erg studentikoos (om het maar even zo te zeggen) zijn![]()
Maar goed, als je allebei al iets ouder bent denk ik dat op zich prima kan werken. Ligt ook heel erg aan de person en de situatie denk ik.

rienne schreef:betadine, ik neem mijn man overal mee naar toe en gewoon soms die blikken: is dat je dochter? Nee mijn vrouw. gewoon geweldig. Vind je vriend dat niet vreemd/vervelend? Bedoel het niet verkeerd hoor maar mijn mijn zou not amused zijn. Tuurlijk doen wij dingen zonder elkaar maar vaak zijn we toch samen.
Deliana, als hun gelukkig zijn waarom niet?
en al 3 jaar samen Emmaa_ schreef:Natuurlijk moet het kunnen, maar bekijk het eens vanuit het perspectief van de kinderen. Mijn vader is 51 en als hij thuis zou komen met een meid die even oud of net iets ouder dan ik was zou ik dat niet alleen smerig maar ook heel erg ongepast vinden. Je date dan dus een meid die even oud is als je dochter... Dat is toch raar, of ligt dat aan mijn preutse en afgesloten mindset?
Emmaa_ schreef:Daarbuiten zou ik het mijn vader ook gewoon echt kwalijk nemen als hij seks zou hebben met een leeftijdsgenoot van zijn dochter. Dat is toch gewoon ronduit smerig?
femke27 schreef:Emmaa_ schreef:Daarbuiten zou ik het mijn vader ook gewoon echt kwalijk nemen als hij seks zou hebben met een leeftijdsgenoot van zijn dochter. Dat is toch gewoon ronduit smerig?
ik snap dat smerig niet zo. Waarom is het smerig als je vader het doet met een meid van 20 en niet met een vrouw van 50?
Als hij zich niet wast blijft het sowieso een smerige aangelegenheid.
Begrijp je? DAT is smerig.
)