Ik leef in een zwijnenstal.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:46

Emmaa_ schreef:
Ik zit nog steeds op mijn bed moed te verzamelen :') Heb gelukkig voor mezelf als deadline gesteld dat het aan het einde van het weekend schoon moet zijn, dus iedere dag een klein beetje. Wie doet er met me mee? :D

Jeetje, wat houdt je tegen?

Heb vandaag mijn kamer helemaal gedaan, opruimen doe ik dagelijks. Alleen nog bed opdekken en kast opruimen.

Desty

BaileyMix schreef:
_O- Ik laat dat toch even aan me voorbijgaan vrees ik Emma :)) Ik heb net mijn bed weer goed gedaan mét deken en kussens. Dus da's wel weer even genoeg.

Hebben jullie soms trouwens ook wel eens dat je dan bijvoorbeeld geen handdoeken/bestek meer hebt en dan nieuwe koopt ipv zorgen dat het schoon wordt :') ?

Ik ken iemand die dat doet met pannen, omdat ze niet wil afwassen vanwege vieze etensresten :')

BaileyMix

Emmaa_ schreef:
Ik heb het met onderbroeken en sokken. Als alles vies (of kwijt) is koop ik weer een hele rits nieuwe :')

Ja die ook ja _O- Maar vooral sokken verdwijnen ook echt gewoon in een zwart gat ofzo.

Anoniem

kimberly1995 schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik zit nog steeds op mijn bed moed te verzamelen :') Heb gelukkig voor mezelf als deadline gesteld dat het aan het einde van het weekend schoon moet zijn, dus iedere dag een klein beetje. Wie doet er met me mee? :D

Hoe erg de troep is houdt me tegen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:47

Desty schreef:
BaileyMix schreef:
_O- Ik laat dat toch even aan me voorbijgaan vrees ik Emma :)) Ik heb net mijn bed weer goed gedaan mét deken en kussens. Dus da's wel weer even genoeg.

Hebben jullie soms trouwens ook wel eens dat je dan bijvoorbeeld geen handdoeken/bestek meer hebt en dan nieuwe koopt ipv zorgen dat het schoon wordt :') ?

Ik ken iemand die dat doet met pannen, omdat ze niet wil afwassen vanwege vieze etensresten :')

Oh dat is wel best een prijzig trekje _/-\o_ hahaha

melody7

Mijn sokken worden 's nachts gejat, ik weet het zeker... :')

Pannen is wel heel duur! Gelukkig hoef ik dat allemaal niet, nog een paar jaar :=
Laatst bijgewerkt door melody7 op 27-01-15 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Animal

Hier is het ook vaak een flinke zooi in één bepaalde hoek, maar dan vooral bestaande uit een hoop jassen (en een beetje andere kleding), schoenen, tassen koffer en een gitaar (ik speel helemaal geen gitaar :') ).
Wat mij opviel op de foto's in dit topic is dat er een gitaar en een gitaartas/koffer te zien zijn. Zou het daar soms aan liggen? In de andere hoek van mijn kamer staat een elektronisch drumstel, hier is het op de grond wel netjes, maar het drumstel (vooral de kruk) wordt nog wel eens gebruikt als tafel om zelf sigaretten te maken en de bussen en dienblad moet ik zo'n beetje iedere dag weer opruimen omdat ik anders niet kan drummen. Moet ik toch eens wat anders voor verzinnen.

marleen_88

Ik snap persoonlijk niet hoe je het volhoudt om in etensresten te leven. :=

Ik kan ook zeggen dat mijn kamer écht niet altijd stofvrij en opgeruimd is, maar etensresten laten slingeren vind ik echt super vies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:49

marleen_88 schreef:
Ik snap persoonlijk niet hoe je het volhoudt om in etensresten te leven. :=

Ik kan ook zeggen dat mijn kamer écht niet altijd stofvrij en opgeruimd is, maar etensresten laten slingeren vind ik echt super vies.

Zoals ik al vijf keer gezegd heb ondertussen leef ik niet in etensresten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:49

BaileyMix schreef:
Eulogy schreef:
En die heft ook nog een fiets midden in z'n kamer staan (ja, geen idee).

_O- _O- :') Jááá

Echt geen idee waarom _O- Hij stond eerst op het kleine (heel smalle) stukje gang voor z'n kamer waardoor ik er standaard met m'n tas achter bleef hangen als ik naar binnen wilde. Nu loop ik er slechts keihard tegenop als het donker is dus dat is al een hele verbetering.

Bedenk me net dat dat tasje met die smoothie dus op m'n bed lag en er nu een hele grote vlek op m'n onderlaken zit. En dat dat misschien wel betekent dat het tijd is om m'n bed te verschonen. Mehhhh :')

Badkamer en keuken hou ik overigens wel heel netjes schoon hoor :j Weet niet waarom maar kan echt heel slecht tegen een vieze keuken of badkamer. Ik heb twee vriendinnetjes die voornamelijk met jongens wonen en hun keuken ligt echt vol met etensresten etc. Gadver :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:50

Ja viel me ook ja die gitaren :)) En ook ik speel helemaal geen gitaar :')

Killyenn

Emmaa_, breek het op! Een tip van de unfuck your habitat website is om 20 minuten schoon te maken, en dan tien minuten pauze te nemen. Het hoeft ook niet allemaal vandaag schoon: je kan vandaag twintig minuten schoonmaken en het er verder tot morgen bij laten, en dan morgen weer 20. Dan kom je er ook!
Laatst bijgewerkt door Killyenn op 27-01-15 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

xManon_

Hahaha ja ik heb bestek voor een gezin met twaalf kinderen en onderbroeken voor een maand. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:51

Killyenn schreef:
Emmaa_, breek het op! Een tip van de unfuck your habitat website is om 20 minuten schoon te maken, en dan tien minuten pauze te nemen. Het hoeft ook niet allemaal vandaag schoon: je kan vandaag twintig minuten schoonmaken en het er verder tot morgen bij laten, en dan morgen weer 20. Dan kom je er ook!

Het is inderdaad m'n idee om het in stukjes te doen. Vandaag alle lege zakjes en dergelijke en dan zo opbouwen!

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:52

Ik kan niet zo goed elkedag een beetje := ik moet het dan in een keer doen, anders kan ik sws er wel van uit gaan dat het mislukt. :')

* to do morgen:
opruimen,
Schoonmaken,
stofzuigen
Dweilen?
bed verschonen.

YEahh :')

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:52

Ik kan ook nooit beginnen, maar ALS ik begin stop ik niet meer haha

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:53

Waaat serieus? vlekken in bedden en eten laten liggen enzo :oo Nee, ik heb alleen een klerebende hier. Alles is bezaaid met kleding. Geen etensresten hier. Bah :P
Ik doe nooit elke dag een beetje. Ik doe alles in 1 keer. Anders word ik niet gemotiveerd genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:54

Of in het oude huis van mijn vriend hadden ze een hele grote keuken waar iedereen dingen in de vuilnisbak probeerde te gooien van de andere kant van de keuken en daarbij eigenlijk altijd miste. Er was dus een soort straal om de prullenbakken heen waar je echt niet wilde komen :') Dat was wel echt goor. Er zat ook een mysterieuze bloedvlek op de keukentafel. Eigenlijk wilde je sowieso niet weten wat zich allemaal in dat huis bevond want ze waren ook allemaal bijzonder eh, incestueus :')

En hahaha ja ik koop ook altijd nieuw ondergoed en nieuwe sokken _O- Heb dit weekend heeeel veel gewassen en ben op de een of andere manier toch echt bijna al m'n sokken kwijt :oo

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:54

Emmaa_ schreef:
kimberly1995 schreef:

Alle kleren oprapen en beginnen met die te wassen. Dat is stap 1 denk ik. Als al die kleren dan al weg zijn, is het overzicht er al wat meer. Die kleren dan vervolgens wel opvouwen en opruimen in je kledingkast. Anders heeft het geen zin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:55

Sababber schreef:
Waaat serieus? vlekken in bedden en eten laten liggen enzo :oo Nee, ik heb alleen een klerebende hier. Alles is bezaaid met kleding. Geen etensresten hier. Bah :P
Ik doe nooit elke dag een beetje. Ik doe alles in 1 keer. Anders word ik niet gemotiveerd genoeg.

Ik laat normaal nooit eten liggen hoor, maar kwam er in dit geval pas achter toen ik echt weg moest omdat ik al te laat was en ik ben pas over anderhalve week oid weer thuis. Vond het zelf ook goor maar was even niks aan te doen, had het echt niet gemerkt of geroken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:56

kimberly1995 schreef:
Emmaa_ schreef:

Alle kleren oprapen en beginnen met die te wassen. Dat is stap 1 denk ik. Als al die kleren dan al weg zijn, is het overzicht er al wat meer. Die kleren dan vervolgens wel opvouwen en opruimen in je kledingkast. Anders heeft het geen zin.

Bij mij is stap 1 echt het opruimen van de rommel die er ligt. Blikjes enzo. Anders is het alsnog vies als ik m'n kleding opgeruimd heb en dat is echt terror. Daarbuiten heb ik pas morgen weer een wasmachine dus als ik nu ga beginnen met was wordt het alleen maar wegschuiven :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:56

Jeetje ik ben erg maar zo :oo

Mijn afwas stapelt , mijn moeder komt elke 2 weken op controle . Krijg echt letterlijk een schop tegen mijn bipsie als het een puinhoop is , ik eet niet op bed als ik het doe gelijk weg en de kruimels opzuigen (heb geen zin in ongedierte in bed) . Ik heb eens per maand mijn pre menstruatie opruimwoede/nesteldrang en dan ben ik niet te houden en is alles echt spik en span _O-

Was doe ik in de wasmand , was hangt net zolang te drogen tot ik het nodig heb. Alleen die afwas , vaak stapels voorgespoeld gewoon al op het aanrecht :x

Maar TS heb jij geen ongedierte :oo , jeetje met die puinhoop _O-

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:57

Ben benieuwd naar foto's.. Welke kamer is de grootste troep? :))

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:57

Ik was dit vroeger. Sinds ik samenwoon is het minder want vriendlief is een opruim freak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:58

Nope, nog nooit ongedierte gezien hier :') Denk dat het wel scheelt dat ik dus geen vieze vaat of iets dergelijks heb. In de zomer had ik wel vliegen maar geen maden :n

Ik ben nu ook ongesteld dus ik denk dat het daaraan ligt dat ik ineens heel erg graag wil opruimen _O-