Tazzey schreef:Dat is wel heel kort door de bocht. Ik zie liever geen make-up dan een laag van 5cm op het gezicht geplamuurd.
Over kort door de bocht gesproken

Er is ook altijd nog een middenweg.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tazzey schreef:__Sannne schreef:Over kort door de bocht gesproken
Er is ook altijd nog een middenweg.
Maar waarom kan iemand niet mooi en verzorgd zijn zonder make-up?
Maar gebruik ook zo'n borstel dus daar kleeft ook al vuil aan.
Tazzey schreef:Dat is wel heel kort door de bocht. Ik zie liever geen make-up dan een laag van 5cm op het gezicht geplamuurd.
Kana schreef:Stel je voor hoe dat eruit zou zijn. 5CM gezicht erbij.![]()
Ik zal vanavond speciaal voor dit topic een foto maken. Elke dag doe ik mijn wenkbrauwen met kleurgel en draag ik mascara dus mijn doekje is altijd voornamelijk zwart. Mijn huid is binnen een maand van droog naar vet gegaan dus ik kan geen foundation meer opdoen, dus dat scheelt weer viezigheid.
. Nee laat mij dan maar een halfuur langer slapen
. Zal vanavond fotos posten van mn makeup doekje! LauraSaskia schreef:Kana schreef:Stel je voor hoe dat eruit zou zijn. 5CM gezicht erbij.![]()
Ik zal vanavond speciaal voor dit topic een foto maken. Elke dag doe ik mijn wenkbrauwen met kleurgel en draag ik mascara dus mijn doekje is altijd voornamelijk zwart. Mijn huid is binnen een maand van droog naar vet gegaan dus ik kan geen foundation meer opdoen, dus dat scheelt weer viezigheid.
Er is wel foundation voor een vette huid hoor! Primer scheelt vaak ook wel, misschien even kijken naar eentje zonder siliconen. Waarom is je huid vet geworden dan? Verandering van producten?

Ik zat gister op een (voor mij) reus van 1.75, maar als je met een groep door het water galoppeerd kan het natuurlijk niet missen