Hoe ziet jouw make-up doekje er 's avonds uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:17

Tazzey schreef:
Dat is wel heel kort door de bocht. Ik zie liever geen make-up dan een laag van 5cm op het gezicht geplamuurd.

Over kort door de bocht gesproken :')
Er is ook altijd nog een middenweg.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:20

Je hebt tekenen en tekenen hè

Afbeelding

Op die manier doe ik het.

Afbeelding

maar dit is ook tekenen

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:21

__Sannne schreef:
Tazzey schreef:
Dat is wel heel kort door de bocht. Ik zie liever geen make-up dan een laag van 5cm op het gezicht geplamuurd.

Maar waarom kan iemand niet mooi en verzorgd zijn zonder make-up?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:23

Wat een gezeur om wel of geen make-up, dat is helemaal niet de intentie van het topic..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:25

KimD schreef:
Helemaal Wit, ik gebruik helemaal niks. Als ik zie hoe je huid naar de knoppen gaat van die troep allemaal en hoeveel puisten je kunt krijgen. Thanks but no thanks.

Ligt er ook maar aan wat je gebruikt en hoe je je huid verder verzorgd natuurlijk.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:25

Tazzey schreef:
__Sannne schreef:

Maar waarom kan iemand niet mooi en verzorgd zijn zonder make-up?

Zeg ik dat dan?
Tuurlijk kan iemand er zonder make up ook mooi en verzorgd uit zien. Maar ik vind het er over het algemeen toch net wat meer verzorgd uit zien met een beetje make up. Al is het maar een laagje mascara en wat wenkbrauwpoeder.

__Sannne

Re: Hoe ziet jouw make-up doekje er 's avonds uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:26

Om even terug te komen op het onderwerp. Ik gebruik zo'n drie wattenschijfjes op dagen dat ik make up draag. 1 speciaal voor mijn oog make up, 1 voor mijn hele gezicht en 1 met tonic om de laatste resten weg te halen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:27

Om het weer even ontopic te maken, ik heb 's avonds altijd 4 pikzwarte watjes en eentje voor de restjes foundation en vuil. Ik draag een beetje veel zwart rond mijn ogen :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:28

Mijn oogdoekje is zwart met bruintinten. Draag altijd oogschaduw namelijk haha, en dan meestal bruintinten.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 18:23

Makeup doekjes zijn toch helemaal niet voor dagelijks gebruik of heb ik dat verkeerd geleerd? Iig de keren dat ik het heb gebruikt kreeg ik mijn makeup er niet goed genoeg af, en ik gebruik niet veel.

Ik gebruik zo'n groot watje van de action, die is dan beigegrijzig :+ Maar gebruik ook zo'n borstel dus daar kleeft ook al vuil aan.
Het is trouwens nieteens mijn makeup die de meeste troep geeft: op dagen dat ik echt buiten ben geweest, door de stad ben gefietst bijv. is het veel vuiler. Hallo uitlaatgassen en andere troep wat door de lucht zweeft :=

Foundation is bij mij wel nodig, anders zie ik er pips uit en mijn huid is de laatste jaren onrustig dus een beetje dekking is wel gewenst.
Als je het met een "beauty blender" aanbrengt(de goedkopere varianten heb je van catrice of Real Techniques), en geen tig pompjes gebruikt, is het resultaat imo prima en niet zo opzichtelijk.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 18:26

Tazzey schreef:

Stel je voor hoe dat eruit zou zijn. 5CM gezicht erbij. :j

Ik zal vanavond speciaal voor dit topic een foto maken. Elke dag doe ik mijn wenkbrauwen met kleurgel en draag ik mascara dus mijn doekje is altijd voornamelijk zwart. Mijn huid is binnen een maand van droog naar vet gegaan dus ik kan geen foundation meer opdoen, dus dat scheelt weer viezigheid. :+

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 18:39

Grappig hoe sommige mensen reageren. Alsof alle make-up lelijk en te dik word aangebracht (like a barbie). Ook foundation KAN heel lelijk zijn inderdaad, maar als je de goede kleur hebt en een beetje verstand hebt van het aanbrengen van de make-up is het heel mooi.

Mijn doekje is de ene dag wit met een paar zwarte en bruine vlekjes (mascara en wenkbrauwpotlood) en de andere dag pik zwart :=
dan gebruik ik foundation, blush, oogschaduw, eyeliner, mascara en wenkbrauwpotlood. Als ik het niet vergeet maak ik vanavond een foto :)

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 18:46

Kana schreef:

Ik zal vanavond speciaal voor dit topic een foto maken. Elke dag doe ik mijn wenkbrauwen met kleurgel en draag ik mascara dus mijn doekje is altijd voornamelijk zwart. Mijn huid is binnen een maand van droog naar vet gegaan dus ik kan geen foundation meer opdoen, dus dat scheelt weer viezigheid. :+

Er is wel foundation voor een vette huid hoor! Primer scheelt vaak ook wel, misschien even kijken naar eentje zonder siliconen. Waarom is je huid vet geworden dan? Verandering van producten?

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 18:56

Ik gebruik enkel voor school wat concealer en wat marscara. Soms eye liner maar dan moet ik er zin in hebben. Als ik soms hoor hoeveel vroeger meisjes uit mijn klas opstaan om hun makeup te doen :oo . Nee laat mij dan maar een halfuur langer slapen :+ . Zal vanavond fotos posten van mn makeup doekje!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:34

LauraSaskia schreef:
Kana schreef:

Er is wel foundation voor een vette huid hoor! Primer scheelt vaak ook wel, misschien even kijken naar eentje zonder siliconen. Waarom is je huid vet geworden dan? Verandering van producten?

Ja klopt heb gister de Estee Lauder Doublewear Light BB aangeschaft die zou moeten werken maar het ging toch schiften na een tijdje vanochtend, bah!

Ben gestopt met roken en plots is mijn hele huid omgeslagen! Super gek.

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:14

Zwart met bruin, draag alleen mascara, meer heb ik niet nodig :Y) Alleen nu in de winter wel bb cream en wat blush, anders is zie ik er zo wit uit. Ik voel mij met weinig make-up beter dan met veel, weinig make up staat mij beter.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:37

Zoals beloofd :') net er af gehaald..

Afbeelding

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 22:23

Meraki schreef:
Zoals beloofd :') net er af gehaald..

[ [url=m/sD351D.jpg]Afbeelding[/url] ]

even offtopic, wat een coole tattoeage!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:22

Ik wacht nog steeds op meer fotos hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:20

Afbeelding

Een dun laagje foundation, mascara en klein beetje wenkbrauw potlood om ietsje kleur te geven.
Bovenste wattenschijfje is de eerste met reinigingsmelk, de onderste is met een tonic erna.

Met die doekjes krijg ik mijn gezicht niet schoon.

Ook op make-uploze dagen maak ik mijn gezicht schoon en ook dan komt er troep af.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:24

Gisteravond na het paardrijden...valt mee, als ik op stap ben geweest zit er veel meer op :+

Afbeelding

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-15 22:25

Ik had gisteravond na t paardrijden vooral modder op m'n gezicht :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:29

laughterline schreef:
Ik had gisteravond na t paardrijden vooral modder op m'n gezicht :+

Daar heb ik gelukkig geen last van, ik zit hoog en droog op mijn vosreus :D (1,82 m) elk nadeel heb zun voordeel....

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-15 22:37

Wow dat is groot! :wow: Ik zat gister op een (voor mij) reus van 1.75, maar als je met een groep door het water galoppeerd kan het natuurlijk niet missen :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:45

Normaal behoorlijk zwart van mijn mascara, eyeliner en oogpotlood. Als uit ga zit er ook foundation, poeder en rouge op..