Caesar schreef:Ik vind het altijd zo zonde om te horen dat mensen zich op zo'n jonge leeftijd al zo vastleggen. Vaak met hun eerste liefde. Ik ben ervan overtuigd dat dat ooit gaat knagen, hoe het met een ander zou zijn etc.
Ik heb respect voor iedereens keuze, maar om bijv. te trouwen vanuit huis vind ik enorm achterhaald. Ga elkaar eerst eens lekker kennen door samen te wonen, voor elkaar te zorgen en bepaal dan of het degene is waarmee je verder wilt.
Al dat geneuzel over principes... Daar ben je zelf bij. Vaak is dat ook nog eens voor een omgeving. Ik vind het echt zo sneu om te horen dat er eerst getrouwd moet worden voordat je aan vervolg stappen kunt beginnen. Je hebt nog zoveel jaar te gaan, geniet er eerst een beetje van.
Toen ik 19 was reed ik overal heen met met autootje en totaaaal niet bezig met trouwen. Had er geeneens geld voor.
Wat een vooroordelen. Meerdere partners is voor mij juist een nachtmerrie. Ik heb niets met daten, elke keer weer moeten uitvinden hoe iemand in elkaar steekt. Nee, geef mij maar mijn man en niemand andere
Kortom: laat iedereen in z'n waarde, er zijn nou eenmaal mensen die lekker 'vast' willen zitten aan 1 iemand