Pantykous schreef:Ik reed te zelfverzekerd haast in mijn BMW diesel lesauto. Toen in de 206 van m'n moeder, dat was gewoon ff wennen. Beetje faalangst erbij en hoppa. Veel rijden helpt echt hoor, ik was er zo van af
Dit had ik dus ook.... Met mijn BMW lesauto geen enkel probleem. Toen in de auto van mijn ex-vriend gereden, een benzine, maar reed als een diesel. Hoefde de koppeling maar iets op te laten komen en daar ging ik. Toen ging het uit en moest ik in de auto van mijn moeder rijden; wat een drama zeg! Hij sloeg mij elke keer af. In combinatie met mijn faalangst kreeg ik rij-angst. Met mijn moeder gaan oefenen en nu gaat het 9 van de 10x goed. Ik moet wel zeggen dat ik me nog altijd druk maak om mensen achter mij als ze gaan kleven, dan ben ik bang dat hij afslaat. Dan geef ik gewoon even wat meer gas en rij ik eigenlijk zo weg. Rij nu ook zo weg in de auto van mijn vriend, maar hij moet geen commentaar gaan geven, want dan klap ik dicht en laat ik de auto alleen maar afslaan. Gelukkig doet hij dat ook niet (meer)

. Het is ook niet verschrikkelijk goed voor je auto als je hem zo uit zet
. Rijdt wel goed verder hoor.
... Dus wat meerdere al zeggen: gewoon doorgaan. Je krijgt het vanzelf onder de knie.