Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:04

Ik kan echt geen greintje respect voor jouw keuze opbrengen. :n

Citaat:
Zijn vrouw weet uiteraard echter niks van dit alles af, wat op zich ook vreemd is wanneer je al jaren geen sex hebt en het ligt aan jou dan weet je toch dat je man behoeftes heeft en dat elders gaat zoeken…
Eehh nee... iedere man (of vrouw) met een beetje gevoel zou het eerst uitmaken i.p.v dit walgelijke alternatief. :r
Citaat:
maar goed, dat is niet mijn probleem.
Maar zo te zien passen jullie goed bij elkaar, want als je serieus dit een andere vrouw aan kunt doen én het ook nog eens niet jouw probleem vindt, verdien je i.m.o niet beter.

050206051012

Let wel, het is mij nooit overkomen, maar ik heb altijd tegen mannen gezegd: 'mocht je buiten de pot pissen, wees dan eerlijk en laat MIJ kiezen of we doorgaan of niet'.
De vrouw wordt in dezen totaal buiten spel gezet, haar hele leven wordt onzichtbaar naar de klote geholpen, met haar kinderen erbij. Echt, ik snap niet dat TS zichzelf nog in de spiegel aan kan kijken.
Erg goedkoop, maar bovenal vraag ik me af of je geen opvoeding hebt gehad, bah bah.

GeneralFlynn

Mijn (nu ex) man knoopte een relatie aan achter mijn rug om met een andere vrouw.
Hij had haar gezegd dat onze relatie niet goed meer was na 16 jaar huwelijk.
Ik wist van niks, deden alles gewoon nog samen, was me niet bewust dat we problemen hadden.
Toen ik er na anderhalf jaar achter kwam heb ik hem meteen op straat gezet.
Hij is bij haar ingetrokken.
Ik bleef achter met twee kinderen.
Ik denk dat ik het ergste vond dat ik zo lang beduveld was,voor de gek gehouden, uitgelachen achter mijn rug,ingeruild voor een ander.
Ik heb die vrouw echt gehaat.
En mijn exman ook natuurlijk.
De kinderen waren verslagen nadat ik ze had verteld wat er aan de hand was.
(papa heeft een andere vrouw gevonden die hij leuker vind dan mama en is daar gaan wonen )

Ik heb inmiddels een nieuwe man en ben hertrouwd.
Ik ben niet meer zielig.
Maar dat was ik toen wel,geloof me .
Ik ben toen in 3 maanden 20 kilo afgevallen door stress,ongeloof,kwaadheid.

Dat je verliefd word dat kan gebeuren.
Het is maar hoe je daarmee omgaat.
Je had hem moeten zeggen dat je pas wat met hem zou beginnen als ie weer single was.
Nu bedonder je zijn vrouw, zijn kinderen, jezelf.
Ik zou niet met mezelf kunnen leven als ik deed wat jij nu doet.
Bah.

Tazzey

smileydees schreef:
ik ben net door een hel gegaan, mijn man is er vandoor met een ander, 23 jaar getrouwd en 2 kapotte kinderen. Geweldig!!!! Begin nu na 2 jaar en nog steeds niet gescheiden een klein beetje licht te zien aan het eind van de tunnel. Haat aan de man die niet wilde vechten voor zijn kids en huwelijk en haat aan de vrouw die hier willens en wetens aan mee heeft gewerkt.
En nee dit heb ik van te voren niet aan zien komen, nooit gedacht nooit verwacht. Mijn zoon van 18 heeft het ontdekt......

Wat vreselijk!! :(:) En dan te bedenken dat er mensen als TS zijn die het geen reet interesseert hoe de vrouw en kinderen zich voelen. Ik vind het walgelijk. Ik snap niet dat je jezelf nog in de spiegel aan kan kijken zonder walging, TS!

@Smileydees, ik wens je veel sterkte en vooral veel geluk toe. Ieder mens krijgt wat hij toekomt. Ik geloof heel sterk in karma en vrouwen die doelbewust een gezin stukmaken voor hun eigen pleziertjes zullen zichzelf ooit keihard tegenkomen.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:05

Caesar schreef:
Ik snap je opmerking. Misschien een beetje raar verwoord, maar vaak durven mensen hun oude schoenen niet weg te doen voordat ze nieuwe hebben en is dat het uiteindelijke gevolg waarom ze uit elkaar gaan. De daadwerkelijke oorzaak ligt vaak ergens anders. Gevoel, sex, begrip, de tand des tijds etc.

Dat jouw ouders het samen zo hebben kunnen bespreken, is alleen maar respectvol te noemen en dat getuigd ook van liefde en kracht.

Ik snap wat je bedoeld. Het heeft bij mijn ouders ruim een jaar geduurd voor ze de stap hebben durven zetten en er kwam nog steeds veel verdriet bij kijken. Proberen, maar het ging toch niet. Sorry als ik een beetje bitserig uit de hoek kwam. Maar ik kijk ook altijd heel raar op van advertenties op tv/radio over secondlove en dergelijke. Ik kan daar gewoon met m'n pet niet bij.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:06

Ik vind dat die second love advertenties verboden zouden moeten worden, totaal off topic :-)

En ik zeg altijd maar zo: zoals je je man gekregen hebt, zo zal je hem ook weer kwijtraken. Want als hij met jou een second love begint, waarom dan niet met een ander ook. Of weer/nog een keer.
Laatst bijgewerkt door rien10 op 12-01-15 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:06

Sgr1972 schreef:
Nou, ik ben blij soms een iets andere reactie te lezen....pfff

Tica: Ik kan alleen mee naar verre landen, waar geen bekenden komen. Dat is het enige, dat komt niet vaak voor dus die momenten zijn ook zeldzaam.

MairiMacBran:jouw mening kennen we nou wel....een reactie dat je het afkeurt komt ook over bij me hoor.

Waarom zo geheimzinnig erover doen?
zijn vrouw en kinderen weten nu niks! Heb dan in ieder geval het lef om het hun te laten weten. Dan weten hun ook waar ze aan toe zijn.

Vind ze het prima dan is dat mooi meegenomen en kunnen jullie verder waar jullie gebleven waren.
Vind ze het niet oke dan moet je daar respect voor hebben. Dan moet die vent de keus maken of jij of zij.

Maar zoals het nu gaat is gewoon niet fair

GixWillsNino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:07

Ts, hij heeft echt nog wel seks met haar hoor. Dat is gewoon een banketstaaf smoesje

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:08

Wat is hij ten eerste al voor een ongelooflijk vreselijke vent.. Hij wil niet weg bij zijn gezin maar rollebolt er ondertussen wel al jaren op los, fijn van twee walletjes eten..
hoe kun je respect opbrengen voor zo iemand?
Ik zou echt niet met zo iemand in bed willen liggen. Dat hij dan opbiecht bij vrouw en kinderen en oprot en zijn eigen leven gaat leiden, kids zijn oud genoeg zo te lezen. Denk dat die er gelukkiger van worden als papa eens eerlijk is en mama niet bedriegt. bah
Als dit mijn man was, ik zou hem overrijden met mijn auto en dan nog eens met een tractor er overheen.. bah , walgelijk.
Hij vindt het wel fijn zo, van twee walletjes eten.. Als hij nu in overeenstemming met zijn vrouw een afspraak heeft prima, je hebt open huwelijken en relaties en dat moet iedereen zelf weten. Maar dit gaat allemaal achter de rug van vrouw/kinderen om en dat is echt zo laag en zo smerig..
En zoals ik begrijp, als jij niet in zijn bed ligt, dan wel een ander uiteindelijk.
Zoals hier al aangegeven werd, als het om de seks/gezelschap gaat.. Waarom meld je je dan niet ergens aan op een datingsite? genoeg mannen wat beschikbaar zijn hoor en waar je waarschijnlijk een klik mee zult hebben die Single zijn.
Ik snap ook dat jij niet voor hem kunt beslissen wat hij wel/niet doet tov zijn vrouw en gezin, maar je kunt wel Jouw eigen keuzes maken omtrent deze situatie.
Ik snap niet hoe je dit een ander persoon kunt aandoen ook al is deze vrouw zich nergens van bewust zoals ik het opmaak uit het verhaal(en los van het feit dat er aan haar waarschijnlijk ook foute dingen etc zijn maar die ken ik niet dus ik reageer op wat ik gelezen heb tot nu toe)

Dat gezegd hebbende, TS ik hoop echt dat je ogen een keer open gaan want je bent toch meer waard als dit? Iemands bed op te vullen, en dan bedoel ik met zo'n persoon als Hij is?
Je geeft aan dat je ook eens weekendjes weg wilt enz.. gezelschap wilt hebben zonder stiekem te doen..
Waarom ga je dan niet op zoek naar iemand? ja oke, makkelijker gezegd als gedaan, maar je snapt me wel.

En ik ken de situatie natuurlijk niet goed genoeg en Hem ook niet goed genoeg..
Maar dat achterbakse en stiekeme steekt mij vooral.. Als ze al jaren apart slapen waarom maken ze dan geen afspraken en zijn ze eerlijk naar elkaar.
Er zijn genoeg open relaties/huwelijken als dat hun oplossing zou zijn .. Maar dan weet je wel elkaars standpunt en kun je er wat mee doen.
Hier heeft echt niemand wat aan uiteindelijk..
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 12-01-15 15:15, in het totaal 10 keer bewerkt

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:08

Sgr1972 schreef:
Ik kan alleen mee naar verre landen, waar geen bekenden komen. Dat is het enige, dat komt niet vaak voor dus die momenten zijn ook zeldzaam.

En wat nou als je ineens pech krijgt of ziek wordt in het buitenland? Hoe houd je dan je leugen in stand ten opzichte van iedereen om je heen?

Het net wordt steeds nauwer om je heen. En waarom???

Rizette

Re: Relatie met een getrouwde man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:09

Voor elk stadje een ander schatje?

rien10

De ex van mijn man ging ook ver weg. Kwam mijn man toch gewoon achter hoor.
Laatst bijgewerkt door rien10 op 12-01-15 15:09, in het totaal 1 keer bewerkt

7ofhearts

Ik ben het wel eens met Ceasar.
Overspel bestaat al zo lang als de wereld draait maar "opeens " heeft niemand daar een goed woord voor over.

Ik ben het niet met TS eens, en zou het zelf niet zo ver laten komen, maar weet dát het gebeurt en sluit daarvoor ook niet mijn ogen.
Maar ik heb makkelijk praten, ik hou gewoon te veel van mezelf zodat ik nooit het derde wiel aan de wagen zou willen zijn.
Ik denk dat TS heel goed weet dat deze situatie nooit in haar voordeel zal veranderen.
Dat ze sámen verantwoordelijk zijn voor een hele hoop leugens en bedrog en zeker als er kinderen in het spel zijn zullen die de prijs van dit alles moeten betalen.
Dat is nog al een hoop wat ze op haar boordje heeft liggen en já, in zekere zin is dat haar eigen schuld.

Maar ik ben er van overtuigd dat je onze reacties helemaal niet nodig hebt.
Diep in je hart weet ook jij dat deze situatie alleen maar verliezers zal kennen.
Ik hoop voor jou dat jij eindelijk eens écht van jezelf gaat houden en de koe bij de horens gaat pakken om je ellende op te lossen.
Succes meid!!
Laatst bijgewerkt door 7ofhearts op 12-01-15 15:13, in het totaal 2 keer bewerkt

Pantykous

Re: Relatie met een getrouwde man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:11

Ik zou als man zijnde dan het gesprek aan gaan met m'n vrouw. Ik hou van je, wil graag blijven voor jou en de kids maar ik heb wel bepaalde behoeftes. Als jij die niet hebt moet er toch een oplossing komen.

Maar ja, zie dat maar eens voor waarheid te toetsen.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:11

Heb je er al eens bij stil gestaan dat hij misschien nog wel een minnares heeft, eentje waar jij ook niets vanaf weet. Misschien ben jij zelfs al nummer 5 ofzo. Als hij zijn eigen vrouw waar hij al zolang mee samen is nog geen respect kan tonen waarom zou hij dat voor jou doen?

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:12

Maar TS... Als ik het goed begrijp gaat het jou om alleen het .. lichamelijke aspect van een relatie? Je doet het voor de seks? En af en toe even wat leuks doen samen?

Waarom moet dat met een getrouwde man? Waarom ben jij bereid om voor je eigen lusten een ander gezin kapot te maken? Sterker nog, waarom neem je er genoegen mee zo iemand te zijn? Waarom neem je er genoegen mee 'samen' te zijn met iemand die zijn eigen vrouw en kinderen zo kapot kán maken?

Kan je voor dit alles niet gewoon een f*ckbuddy zoeken die géén vrouw en kinderen thuis heeft zitten?
Laatst bijgewerkt door Condor op 12-01-15 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:12

Ik kwam er achter dat me vader een ander had ik was toen 15 geloof ik. Heb het tegen mijn moeder verteld die naar mijn idee bijna dood ging van de pijn. Haar elke nacht moeten troosten en haar vriendinnen uit bed gebeld om langs te komen omdat ik niet meer wist wat ik moest doen.

Thuis had ik 2paarden maar mijn ouders gingen uit elkaar dus er moest er sowieso 1 weg. Met heeeeeel veel moeite heb ik mijn andere paard nog steeds. Maar ik en mijn zus hebben een hoop ingeleverd.

Mijn situatie nu is dat ik al heeel veel jaren alles alleen doe. Mijn moeder koos ook voor zichzelf en ik moest maar op mezelf was toen net 18jaar.

Ik heb tot vandaag slecht contact met de familie door alles wat er is gebeurd. En als ik jou was TS zou ik niet mee willen werken aan zo een verhalen. Ik had die vrouw die met mijn vader ging liever dood als levend gezien toen.

Hij gaat vreemd maar jij werkt er aan mee en ze zullen jou het net zo kwalijk nemen als hem.

Vind het nog anders als je elkaar tegen komt en samen verder wil. Jullie bouwen bewuat een vreemd gaan relatie op zolang het voor beide mogelijk is. Zou hier zelf niet aan mee willen werken als je een wist wat je het gezin aan doet als dit uit komt.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:13

Gix schreef:
Ts, hij heeft echt nog wel seks met haar hoor. Dat is gewoon een banketstaaf smoesje

Heb ooit eens gelezen dat de meeste vreemdgaande mannen nog gewoon seks hebben met hun vrouw om het niet te veel laten opvallen.

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 15:14

Gix: ik zeg toch ook dat die verhalen door iedere man verteld worden aan zijn vriendin, dat begrijp ik ook nog wel....
En waarom de vrouw erin betrekken ? ik heb hem ooit gevraagd of het bespreekbaar was, dat hij een vriendin voor de sex erbij zou hebben en verder zijn gzin zou hebben. Daar wil ze niks van weten volgens hem. En ja !!! ook die reactie van hem zie je natuurlijk aankomen.
Ik besef heel goed dat zo'n man je alles vertelt wat je wilt horen.
Dat heb ik ook vanaf het begin gezegd in dit topic, lezen jullie wel echt ?? of lees je wat je wilt lezen....

En waar staat dat ik geen moer om zijn kids en vrouw geef ?
Dat hoor je mij nergens zeggen.... ik zie foto's van de kids en ben erbij als hij met ze belt.... ook als hij met zijn vrouw belt...
Of betekent het in jullie ogen: als ik met hem neuk dan heb ik automatisch een hekel aan zijn gezin ???
Dat is helemaal niet zo. En natuurlijk zou het ze pijn doen als ze het weten.... dat is altijd zo bij relaties waar gevoelens voor een ander bijkomen...

Secondlove??? Vind ik persoonlijk niks, ik was echt niet bewust op zoek naar een getrouwde man.
En ja, ik had het af kunnen kappen als ik had gewild maar we wilden dit niet.

En alleen om de sex ?
Ja in eerste instantie wel.... en dat dat met hem was dat was omdat we elkaar leuk vonden, en aantrekkelijk... en zomaar een f*ckbuddy??? Ga jij zomaar met een vreemde waar je GEEN klik mee hebt ? ik had dat wel met hem toevallig.
Laatst bijgewerkt door Sgr1972 op 12-01-15 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:14

Izmir_Condor schreef:
Maar TS... Als ik het goed begrijp gaat het jou om alleen het .. lichamelijke aspect van een relatie? Je doet het voor de seks? En af en toe even wat leuks doen samen?

Waarom moet dat met een getrouwde man? Waarom ben jij bereid om voor je eigen lusten een ander gezin kapot te maken? Sterker nog, waarom neem je er genoegen mee zo iemand te zijn? Waarom neem je er genoegen mee 'samen' te zijn met iemand die zijn eigen vrouw en kinderen zo kapot kán maken?

Kan je voor dit alles niet gewoon een f*ckbuddy zoeken die géén vrouw en kinderen thuis heeft zitten?

De vraag is heel simpel: Wat is de reden dat je voor een relatie met beperkingen gaat en niet voor een stabiele relatie met een andere vrijgezelle man?

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:14

Jeetje.. Ik snap niet dat als dit jou is overkomen dat je het vervolgens zelf ook doet. Jij als geen ander zou moeten begrijpen hoe dit voor de andere vrouw moet voelen..

Ook ik kan hier geen begrip voor hebben. Wat de situatie ook is..

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:15

Ik heb niet alle pagina's hier gelezen, maar in sommige contexten begrijp ik het wel. Je weet niet wat er allemaal speelt tussen het huwelijk van die man en zijn vrouw, dus vind ik niet dat mensen een conclusie mogen trekken.

Op de manège waar ik vroeger reed was er ook zo'n koppel waarvan de man al jaren met verschillende vrouwen vreemdging. Waarom? Die man was doodongelukkig in zijn relatie en getrouwd met een heks. Er zat veel meer achter dit verhaal, toen man en vrouw elkaar leerden kennen was de man helemaal niet op zoek naar een serieuze relatie, maar de vrouw heeft hem een kind aan het been gelapt (wat hij toen niet wilde). Voor het kind zijn ze dan maar getrouwd en is er een contract opgesteld dat als ie van haar wilt scheiden voordat dat kind 18 wordt hij haar een hele grote som geld moet betalen. Dit is in mijn ogen gewoon een geval dat die vrouw gewoon met de man samen is voor zijn geld. Iedereen weet ook dat het nooit geboterd heeft tussen die twee, maar ze blijven wel "samen" voor het kind, maar ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat de dag dat dat kind 18 wordt hij de scheidingspapieren gaat tekenen ;)

Anoniem

Sgr1972 schreef:
Gix: ik zeg toch ook dat die verhalen door iedere man verteld worden aan zijn vriendin, dat begrijp ik ook nog wel....
En waarom de vrouw erin betrekken ? ik heb hem ooit gevraagd of het bespreekbaar was, dat hij een vriendin voor de sex erbij zou hebben en verder zijn gzin zou hebben. Daar wil ze niks van weten volgens hem. En ja !!! ook die reactie van hem zie je natuurlijk aankomen.
Ik besef heel goed dat zo'n man je alles vertelt wat je wilt horen.
Dat heb ik ook vanaf het begin gezegd in dit topic, lezen jullie wel echt ?? of lees je wat je wilt lezen....

En waar staat dat ik geen moer om zijn kids en vrouw geef ?
Dat hoor je mij nergens zeggen.... ik zie foto's van de kids en ben erbij als hij met ze belt.... ook als hij met zijn vrouw belt...
Of betekent het in jullie ogen: als ik met hem neuk dan heb ik automatisch een hekel aan zijn gezin ???
Dat is helemaal niet zo. En natuurlijk zou het ze pijn doen als ze het weten.... dat is altijd zo bij relaties waar gevoelens voor een ander bijkomen...

Secondlove??? Vind ik persoonlijk niks, ik was echt niet bewust op zoek naar een getrouwde man.
En ja, ik had het af kunnen kappen als ik had gewild maar we wilden dit niet.

Wauw jij bent wel goed in die slachtofferrol :oo
Jij geeft blijkbaar niets om ze aangezien je het risico neemt dat het huwelijk op deze manier (door jou onder andere) op de klippen loopt.

piendepien

Roosch schreef:
Je probeert het voor jezelf goed te praten. Ik ben dan ook een van de genoemde tegenstanders die misselijk wordt van deze verhalen. Wat je doet moet je zelf weten maar ik heb medelijden met zijn vrouw die nergens vanaf weet. Die wellicht enorm haar best doet om de relatie te laten werken en niet beseft dat haar man avontuurtjes heeft met een andere...dame.

Ik ken de argumenten inmiddels wel, 'TS kan er niks aan doen. Het is ZIJN schuld.'
Ik ben het ermee eens dat het zijn schuld is maar als maîtresse -of hoe je het ook wil noemen- ben je net zo goed schuldig.

Je lijkt vrij stellig in je verhaal en ik wens je een hele hoop wijsheid toe, maar ik blijf erbij. Dit is geen stijl. Als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een tussendoortje die GEEN vrouw en kinderen thuis heeft zitten.

Helemaal mee eens, bekijk het eens van de kant van zijn vrouw,
Je zou zo'n vent maar hebben .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:16

Nou, wat een reacties...
Je kunt het niet eens zijn met wat TS doet, maar om haar nou gelijk een prutsmuts te noemen gaat me toch een beetje te ver.

Beetje respect voor elkaar lijkt me niet geheel overbodig, of je het er nou wel of niet mee eens bent ;)

Zelf vind ik dit een hele lastige situatie TS.
Mijn eerste reactie is ook om heel hard te roepen dat wat je doet absoluut niet kan en dat je fout bezig bent, maar dat weet je vast zelf ook wel.

Je had nooit je nummer aan hem moeten geven, nooit met hem moeten flirten en al helemaal nooit met hem naar bed moeten gaan!
Hij had nooit zo doelgericht achter je aan moeten zitten, want dat heeft hij gedaan door om je nummer te vragen.
Jullie zijn allebei volwassen en weten dondersgoed welke kant dat op zou gaan ;)
Dus om te zeggen dat dit je ook maar is overkomen... nee, daar ben ik het niet mee eens!

Maar dat is wel gebeurd en nu zit jij met de gebakken peren...
En niet alleen jij, maar ook zijn vrouw die van niks weet en, in mijn ogen de allergrootste slachtoffers die er ook nog eens absoluut niks aan kunnen doen, zijn kinderen!

Ik snap dat je hem leuk vind, verliefd op hem bent en gevoelens laten zich niet dwingen, maar soms moet je verstand je gevoelens overrulen en dit lijkt me duidelijk zo'n situatie.
Niet om jou, niet om hem, niet eens om zijn vrouw, maar om zijn kinderen die dit niet hebben verrdiend!

Als ik jou was zou ik nog eens heel goed over de situatie nadenken, want dit kan alleen maar eindigen met gebroken harten.
Alle betrokkenen in deze situatie verdienen meer, veel meer, dan dit!

(behalve je vent misschien, want die is heel bewust opzoek naar iemand buiten zijn huwelijk en dat is gewoon slap...)