op zoek naar de mysterieuze aanbidder......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: op zoek naar de mysterieuze aanbidder......

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 15:45

Lekker kletsen en elkaar zie .
Je merkt vanzelf wel of het meer kan worden dan vriendschap.

Mijn man en ik schelen bijna 6 jaar.

Chipke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 15:57

BeauWertz schreef:
@luuntje het was idd meer amoureus jaa,

ik weet ook dat leetijd maar een getal is maar het is meer iets wat vanuit mezelf komt,
en inprincipe sluiten onze levens wel bijna perfect opmekaar aan dus dat is ook verder het problem niet,
hij heeft tot een paar jaar geleden ook nog veel gereden ( wist ik ook niet ) dus dat zit wel goed...

en of het wederzijds is ga ik nu dus uitzoeken... ik ben daar niet zo erg meer bezig maar ik voel natuurlijk wel iets kriebellen :o

@laughterline & @KarmaWitch ik ken ook een meisje dat 17 is en die vriend word al bijna 30 en ze zijn al 4 jaar (bijna 5 !) gelukkig met mekaar hij heeft het zelfs aan haar ouders gevraagd of zij het goed keurde.... *niks mis mee*

stille meelezer en vind het super voor jou. Maar je vriendin was dus 12 toen ze haar vriend van 25 kreeg? Dat is iets minder leuk denk ik...

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 16:53

Chipke schreef:
BeauWertz schreef:

@laughterline & @KarmaWitch ik ken ook een meisje dat 17 is en die vriend word al bijna 30 en ze zijn al 4 jaar (bijna 5 !) gelukkig met mekaar hij heeft het zelfs aan haar ouders gevraagd of zij het goed keurde.... *niks mis mee*

stille meelezer en vind het super voor jou. Maar je vriendin was dus 12 toen ze haar vriend van 25 kreeg? Dat is iets minder leuk denk ik...

zijn was idd 12 en hij 24 meen ik... dus de helf van mekaar maar zij is ook erg volwassen voor haar leeftijd en hij dus echt niet daarom past het denk ik ook wel mooi, hij runt z'n eigen manege en zij werkt gewoon lekker mee in het bedrijf ze mag ook pas als dat ze 18 is uit huis meen ik.....

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 16:56

Mijn vriend en ik schelen 8 jaar, we zijn nu bijna 11 jaar samen en ik ben nu 27. Ik was altijd al ietsje ouder voor mijn leeftijd en nadat ik hem had ontmoet ben ik heel snel volwassen geworden. Niks mis mee, we zijn heel happy samen.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:15

BeauWertz schreef:
zijn was idd 12 en hij 24 meen ik... dus de helf van mekaar maar zij is ook erg volwassen voor haar leeftijd en hij dus echt niet daarom past het denk ik ook wel mooi, hij runt z'n eigen manege en zij werkt gewoon lekker mee in het bedrijf ze mag ook pas als dat ze 18 is uit huis meen ik.....

Dat had ik nooit geaccepteerd, sterker nog, hij had een aanklacht aan z'n broek gehad als het om mijn (fictieve) dochter ging.
Was ze een jaar of 16-17 geweest toen ze elkaar leerden kennen had ik er nog niet om staan te juichen maar was er na een goed gesprek geen probleem geweest.
Maar ik vind dus dat je als volwassen man van jonge meisjes af hoort te blijven, hoe 'volwassen' ze zich
ook mag gedragen.

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:20

Leuk TS!
Mijn vriend en ik schelen ook 7 jaar, en dat gaat prima samen :D

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:26

Ga er voor als het goed voelt! Het leven is te kort om je druk te maken om dit zeer acceptabele leeftijdsverschil.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:02

Wat een lieve actie van hem. Je moet doen waar jij je goed bij voelt ;)

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 17:30

Is er al een date geweest? <<)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 17:38

Lieve TS, mijn man en ik schelen bijna tien jaar. :) hij heeft vroeger gereden maar nu niet meer en e hadden elkaar al even niet meer gezien maar toen we elkaar zagen sloeg de vonk over, die 9 jaar (en iets) heeft ons nog geen moment parten gespeelt. Inmiddels zijn we bijna 4 jaar samen waarvan 1.5 jaar getrouwd. :)

Lor; aanklacht zou je niet ver mee komen als er verder niks tegen haar zin gebeurd zou zijn. ;) Vooral doen ook als jouw (fitieve) dochter ooit in die situatie komt, de manier om haar helemaal van je weg te duwen en over te leveren aan de grillen van de bewuste jongeman. :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 18:02

Uhuh, dus ik moet mijn 12(!) jarige dochter maar met een volwassen vent laten rommelen?
Volgens de wet is dat nog altijd verboden en die man zou zeer terecht een hoop gezeik met me hebben, ik zou alles doen om hem dwars te zitten als hij het in z'n harses haalde om aan mijn kind te zitten.
En of dat met haar toestemming gebeurd of niet, van kinderen blijf je als volwassene maar mooi af.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 18:05

Nee, je kan haar zeggen dat "rommelen" nog niet handig is en waarom, dat je hun liefde voor elkaar niet af keurt maar dat hij wel welkom is bij jou thuis (waar je ze kan zien.) en ook met hem er bij gewoon zeggen dat je er niet mee kan leven als ze verder gaan ivm de jonge leeftijd van je dochter.

Maar ga het vooral volledig afkeuren en verbieden. :j Kijk maar hoe ver je daar mee komt! :j +:)+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 18:11

Uiteraard zou er eerst een gesprek komen met de man in kwestie, idem met dochterlief.
Gaat hij daarna door dan volgt er een bezoekje aan de politie, die mag dan even gaan uitpluizen hoe of wat verder en iig een contactverbod gaan opleggen.
Ik vind het overigens ziek als je als 24 jarige wat begint met een 12 jarige, dan heb je imo echt een gaatje in je hoofd ofzo. :r

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 20:30

xManon_ schreef:
Is er al een date geweest? <<)

neee nog geen date we zijn wel keertje wat gaan drinken (warme chocomel met slagroom :brr: )

Chipke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 19:53

12 jaar en een gesprekje? Die gek aanklagen zal je bedoelen. 12 jaar is nog lagere school... hoe gek kan je het bedenken als je dat ok vind?

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 19:55

Is dit niet een beetje een aparte plek voor een discussie over TS' vriendin, aangezien ze het niet zelf is? Of ligt er nou aan mij?

Ik ben heel erg benieuwd hoe het met 'jullie' is, TS. Hebben jullie na het chocomel drinken nog iets samen gedaan, op date ofzo?