Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tazzey schreef:Ik vind bootcut vaak ook wat netter staan, bij mij dan hè. Ik kan geen spijkerbroeken aan helaas, de tailleband raakt precies mijn kapotte wervel en dat doet *&#*$( pijn. Dan zou ik voor een laag model moeten kiezen maar daar kan ik mijn rollade lijf niet in kwijtHopelijk dit jaar meer mogen doen waardoor ik kan afvallen, ik voel me nu net Shamu in een vissenkom.
Ik nam mijn broeken van mijn werk mee, de Tommy Hilfiger jeans blijven ook heel lang mooi.

). Mijn laatste twee komen bij Esprit vandaan. Een echte donkere blauwe en een iets lichter.
Hilli schreef:tennan schreef:Ik draag ook graag bootcut! Er is op zich best een aantal te vinden, ik vind het alleen ook zo jammer dat de taille zo laag is, de meeste zijn heupmodellen...
Ja, precies dat! Graag een bootcut (of nog wijdere pijpen) én graag tot op m'n navel en boven m'n bilspleet
roosje78 schreef:https://www.g-star.com/nl_nl/product/da ... 23.5168.89
Deze is er in veel verschillende lengtematen. De kwaliteit is top (ik heb zelf eentje al meer dan vijf jaar en alleen de onderkant is iets afgesleten) en de zakken zitten zo mooi gestikt dat je er hele mooie billen in krijgt!
Hij is van achteren hoger, zodat je dat niet hebt.