Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ik stond een keer netjes te wachten op m'n beurt , maar er was een mevrouw die niet kon wachten tot ze aan de beurt was en dus ging ze proberen voor te dringen en alle potjes vielen om en ik kreeg de schuld
.
. We waren eens ver voor tijd er wel klaar mee , rondje extra food gedaan en zitten nu te wachten tot bus vertrekt
was die bedoeld als een Ja op mijn beursaanbiedingen boekje? Dat dat ook bij de ingang ligt en ik het dus niet uit hoef te printen? Zitten namelijk wel echt dingen bij die ik wil gebruiken dus wil niet misgrijpen!!
, rond 11en waren we eindelijk op de hemel op aarde
) . Doorgelopen naar de 'troep' hal , veel Duitse standhouders en niet echt leuk spul.
. Daarna door naar hal 1 , nieuwe set tefal koekenpannen en een steelpan gehaald bij de Blokker samen met een zeeppompje en kreeg een gratis bigshopper en een gratis bakje .
, gaaf we zaten erg goed onder genot van een bakkie en hebben genoten! )
(traditie
) . Even lekker nog neergeploft en het was ook alweer tijd om terug te gaan.
. Maar nee als dat asie gedoe blijft dan blijf ik thuis.. 

Was je er maar vandaag dan wou ik wel een foto hoor
Ik ben vandaag ook geweest, voor het eerst!
Een de massage kussens daar vlak bij in de buurt vielen ook bijzonder in de smaak, was er het liefst de hele dag gaan zitten
Jammer dat ze €120,- kostten!
Die was er vorig jaar toch ook al of nie?
lokte me niet echt
Rebecca schreef:lokte me niet echt
![]()
Die massage dingen aan het begin van hal 1 zeg maar , je handen erdoor en dan super veel massagestoelen heb je die geprobeerd?

elizexbeau schreef:[naam] schreef:lokte me niet echt
![]()
Die massage dingen aan het begin van hal 1 zeg maar , je handen erdoor en dan super veel massagestoelen heb je die geprobeerd?
Zonde haha! Wij waren er helemaal aan toe, ben nu op marktplaats aan het zoeken of ik de kussens tweedehands goedkoper kan krijgen!
Die heb ik helaas dan weer niet gezien!

2 puzzels gekocht en nog meer dingen zoals therme en etens dingen 
Iloveiswan schreef:In het begin staan er ontzettend veel van die beursboekjes dus niet nodig thuis eerst uit te printen ook veel plattegronden
Ben vandaag geweest2 puzzels gekocht en nog meer dingen zoals therme en etens dingen