HuisHoudBeurs 2015

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marlonFloris

Re: HuisHoudBeurs 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 15:46

Ik ga morgen voor de eerste keer, hebben jullie nog tips ect waar we echt heen moeten? En waar vinden jullie die acties allemaal. online?

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:19

het shop til your drop gedeelte vind ik altijd het leukst en daar waar allemaal producten worden getoond zoals koffiemachines , zalfjes etc.(weet even niet meer hoe het heet). Bij het food gedeelte is het altijd zo druk dat je zowat omver gelopen word :') . Ik stond een keer netjes te wachten op m'n beurt , maar er was een mevrouw die niet kon wachten tot ze aan de beurt was en dus ging ze proberen voor te dringen en alle potjes vielen om en ik kreeg de schuld :\ .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:42

Food lopen voornamelijk tokkies , niet banketstaaf bedoeld maar het niveau daar soms. .

Azië gedoe trok me niet

Miste ook paar grote stands , viel mij tegen maar toch zakken vol gevuld met moeder :') . We waren eens ver voor tijd er wel klaar mee , rondje extra food gedaan en zitten nu te wachten tot bus vertrekt :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 19:27

Rebecca, die :j was die bedoeld als een Ja op mijn beursaanbiedingen boekje? Dat dat ook bij de ingang ligt en ik het dus niet uit hoef te printen? Zitten namelijk wel echt dingen bij die ik wil gebruiken dus wil niet misgrijpen!!

Jammer dat het beetje tegenviel!! Heb je nog veel gratis kunnen scoren? En leuke koopjes? Wat heb je allemaal mee naar huis genomen? :D

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 19:29

Ik ga vrijdag voor het eerst met mijn moeder! Wij hebben ook wel tips nodig wat we niet mogen missen.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:56

Thuis en gegeten _/-\o_

Poging tot verslagje poes ligt naast me 8-) -O-

Begon vroeg voor mij :z , rond 11en waren we eindelijk op de hemel op aarde *\o/*

De ingang leidde ons naar shop till you drop , we zijn doorgelopen met ogen dicht zowat naar de tokkie uh snack hal ! Daar was het al heel druk , was sowieso veel drukker dan normale maandagen..

In snack hal wat snoepjes , koekjes en chipjes geproefd en gehaald . In het dranklokaal werd ik goed bekeken en kon gewoon doorlopen , daar om half 12 van alles geproefd en de sfeer zat er in ^^.

Nog wat dingen gehaald daar en doorgelopen , kwam een bekende tegen maar die is nog woest op me ofzo (vrijwilliger bij friese ballonfeesten zij ook , alleen werd ik voorgetrokken een heteluchtballon in vorig jaar volgens haar ze was echt woest en denk nog steeds :') ) . Doorgelopen naar de 'troep' hal , veel Duitse standhouders en niet echt leuk spul.

Vanaf daar weer terug naar Festival Fantastique of in die trand haha , daar nog wat gesneupt en moeders nog een proef abbo op een tijdschrift :) . Daarna door naar hal 1 , nieuwe set tefal koekenpannen en een steelpan gehaald bij de Blokker samen met een zeeppompje en kreeg een gratis bigshopper en een gratis bakje .

Daar nog even rondgelopen , door naar -denkt- de hal ernaast haha. Daar gelopen en toen neergeploft met moeite , een optreden van een club lekkere jongens en 1 jonge man van het tv programma 'bloed zweet en tranen' (hij is live goed :oo , gaaf we zaten erg goed onder genot van een bakkie en hebben genoten! )

Toen zaten we daar , was half 3 en we waren wel klaar .. Even shop till you drop rondgelopen en naar de azie gedoe , wat een aanfluiting.. , toen door naar tokkie hal voor droge worst 8-) (traditie :j ) . Even lekker nog neergeploft en het was ook alweer tijd om terug te gaan.

Viel me tegen , je bent hal 7 al kwijt en ja is niet wat het geweest is. De prijzen voor koffie thee etc rijzen de pan uit , we hebben onze tassen maar gedumpt bij de tassendienst want we hadden toch nog to much gehaald :') . Maar nee als dat asie gedoe blijft dan blijf ik thuis..

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:12

Ik ben zaterdag geweest. Stond weer bij een stand in Hal 7. :)
Heb even rondgelopen door de 2 hallen er om heen maar vond het allemaal maar 3 keer niks _O-

Voor de mensen die nog gaan: veel plezier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:16

Weer bij Renske? , dat doe je dan ook al jaren :oo

Ik dacht al ik mis Marije vandaag :roll: _O-

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:18

Jup weer bij Renske. :j Helaas alleen op de zaterdag want ik moet deze week weer naar school en aankomend weekend moet ik gewoon werken..
Is er nog iemand bij mij op de foto geweest afgelopen zaterdag? :Y)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:23

^) Was je er maar vandaag dan wou ik wel een foto hoor O:)

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:28

Hoi! Ik val erg laat in! :D Ik ben vandaag ook geweest, voor het eerst!

En wauw... ik ben kapot! Ik heb niet veel bijzonders gehaald (acties, de milka tas, de remia sauzen). Een dingetje wat ik wel enorm leuk vind: de kleine Fritz haha! Ik heb hem zojuist getest, hmm!

Ik was er samen met mijn nichtje, rond 11u daar en om kwart over drie weer in de trein. Goed naar mijn zin gehad!

Ik ben bij 'Bolero' gepoederd, vreselijk! _O-

Edit: Het Azië gedeelte trok mij ook niet zo! De Thaise loempia's waren wel ernstig lekker! :D Een de massage kussens daar vlak bij in de buurt vielen ook bijzonder in de smaak, was er het liefst de hele dag gaan zitten <3 Jammer dat ze €120,- kostten!
Laatst bijgewerkt door LieveLoes op 23-02-15 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:41

Wat is er in die Azie hal dan te doen? := Die was er vorig jaar toch ook al of nie?

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:42

Sammie schreef:
Wat is er in die Azie hal dan te doen? := Die was er vorig jaar toch ook al of nie?

Voor wat ik gezien heb vooral wat aziatisch eten en snuisterijen. Maar de hal trok ons niet zo, dus we zijn er na de massagekussens weer vertrokken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:46

Was voornamelijk voer en allemaal vage producten , was het eerste jaar maar nee laat ze dat maar weg doen

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:50

Heb jij de Marano massagekussens geprobeerd Rebecca?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:52

:n lokte me niet echt :P

Die massage dingen aan het begin van hal 1 zeg maar , je handen erdoor en dan super veel massagestoelen heb je die geprobeerd?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:54

Leuk verslag Rebecca! Zou je misschien nog even een heel duidelijk antwoord kunnen geven op mijn vraag over de beursboekjes?

En had jij een bonnetje van Blokker voor die bigshopper en bakje (wat voor bakje?) want als die niet nodig zijn ga ik er niet speciaal nog voor naar de Blokker van de week.

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:55

Rebecca schreef:

Die massage dingen aan het begin van hal 1 zeg maar , je handen erdoor en dan super veel massagestoelen heb je die geprobeerd?

Zonde haha! Wij waren er helemaal aan toe, ben nu op marktplaats aan het zoeken of ik de kussens tweedehands goedkoper kan krijgen! :D

Die heb ik helaas dan weer niet gezien! :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:57

elizexbeau schreef:
[naam] schreef:

Zonde haha! Wij waren er helemaal aan toe, ben nu op marktplaats aan het zoeken of ik de kussens tweedehands goedkoper kan krijgen! :D

Die heb ik helaas dan weer niet gezien! :n

Hopelijk kan je ze vinden :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:58

Oh en Rebecca heb je nog die tas met spullen gescoord van Kortingisleuk? :D

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:01

In het begin staan er ontzettend veel van die beursboekjes dus niet nodig thuis eerst uit te printen ook veel plattegronden :)

Ben vandaag geweest :D 2 puzzels gekocht en nog meer dingen zoals therme en etens dingen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:17

Alwiene ik vond hem tegenvallen , heb hem laten staan :)

Ik dubde nog over de puzzels :P

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:36

Iloveiswan schreef:
In het begin staan er ontzettend veel van die beursboekjes dus niet nodig thuis eerst uit te printen ook veel plattegronden :)

Ben vandaag geweest :D 2 puzzels gekocht en nog meer dingen zoals therme en etens dingen

Danku!! Daar kan ik wat mee :D

Ik ben echt pissig op Scapino jongens. Die hadden voor nieuwsbrieflezers een hele toffe actie dat je een gratis shopper met een paar huissokken op kon halen met de bon uit de nieuwsbrief. Stond wel bij op=op dus had me voorgenomen als eerste naar Scapino te racen. Krijg ik toch net een mailtje dat ze OP zijn, gewoon 100% OP. En een zielige kortingsbon van 20% korting op een volgende aankoop ervoor in de plaats. Noouuuuuuuu kom op hey, hoe triest heb je je planning gedaan als je na 3 van de 9 dagen huishoudbeurs al volledig door je voorraad heen bent?? Dan zorg je toch dat je elke dag een dagvoorraad hebt? Zodat in ieder geval elke dag de mensen die er vroeg bij zijn het wel hebben?! Heb eens even een mooi bericht geplaatst op mijn Facebook hierover, wat een prutsers :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:37

wow.. dat is wel erg snel :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:38

Ik stond dus in de stand , was ook goed pissig .

Afbeelding

Mijn pannen ♡ , 32,50 en minimaal een euro of 10 bespaart ^^