Diablo schreef:Chiave schreef:Maar laat jij je dochter wel zonder beha over straat gaan als ze straks wél borsten krijgt en deelneemt aan de gymlessen? Lijkt me heel onprettig om daar in m'n eentje zonder beha te staan koekeloeren omdat er thuis anders over gedacht wordt. Ze had ook op haar 10e ook al kunnen beginnen met het ontwikkelen van borsten.
Ik schreef het eerder al: Ik reageerde op een post waar werd gerefereerd naar een meisje van 12 dat een kanten beha en een string droeg.
Mijn twaalfjarige draagt een schattig behaatje en een lief slipje wat bij haar leeftijd past.
En ik zal not amused zijn als ik weet dat mijn moeder dit op het internet zet.. Echt niet
Omdat ze dik en zwaar zijn heeft mascara sowieso weinig effect, je ziet het voornamelijk op mijn onderste wimpers. Daarbij komt ook dat ik een bril draag en ze dan tegen mijn glazen aankomen wat een irritant gevoel is. Mijn wenkbrauwen zijn dus ook heel donker en grof en groot. Die houd ik wel enigszins in toom, anders krijg ik bijna zo'n doorgetrokken streep en dat gaat me wel iets te ver