Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(Klinkt weer lekker zweverig..
) NoorWJ schreef:Ik ben christelijk en geloof ook in geesten. En dan geesten in de vorm van engelen en demonen. Daardoor kunnen dingen zoals glaasje draaien ook echt, hoewel wij wel geloven dat dat van de negatieve kant komt (demonen) En dat het daardoor ook alleen maar negatieve dingen met zich mee zal brengen. Omdat demonen oa de taak hebben om mensen van het christendom af te houden, merk ik heel duidelijk dat als ik met mijn geloof bezig ben er allemaal dingen op mijn pad komen om me af te leiden. Dus dat is mijn kijk op jouw geestenverhaal TS.
drawerlover schreef:Nee maar de een voelt en ziet meer dan de ander. Net zoals de een een bril heeft en de ander is bijna doof. Niet iedereen heeft dezelfde sterkte zintuigen

drawerlover schreef:Nou ik draai soms door zoals gister. Mijn tablet stond aan en ik ging naar de wc. Net toen ik de lamp aandeed maakte me tablet een geluid van een spel. Ik wist dat het niks was maar ik schrok me dood dus ik denken je draait door stop daar eens mee. Ik ga naar de wc de hele tijd met het gevoel dat iemand me bespioneerd. Blehh ik draai in de avond vaak door als het donker is. Dat is irritant. Dat heb ik in periodes. Maar overdag weet ik precies wat ik doe. En ik als ik het doordraaien onder controle krijg heb ik dus een periode niets. Over een week is het waarschijnlijk weer helemaal weg. Maar net zoals dingen als talent en dat gedoe, de een heeft het wel de ander niet dus de een ziet geesten de ander niet. Tja iedereen heeft hier een andere mening over
) love_western schreef:Net iets spannends meegemaakt. Kom bij mijn moeder thuis. En zie een lantaarntje heen en weer schommelen voor het raam. Terwijl mijn moeder en zusje bij mij in de auto zaten. Dus niemand kon aan het lantaarntje zitten... Maarja verwarming stond aan en door de warmte ging lantaarntje heen en weer schommelen
een van de ramen heeft nog enkel glas dus wat tochtgevoelig. Bizzybijtje schreef:love_western schreef:Net iets spannends meegemaakt. Kom bij mijn moeder thuis. En zie een lantaarntje heen en weer schommelen voor het raam. Terwijl mijn moeder en zusje bij mij in de auto zaten. Dus niemand kon aan het lantaarntje zitten... Maarja verwarming stond aan en door de warmte ging lantaarntje heen en weer schommelen
Hier idd met de gordijneneen van de ramen heeft nog enkel glas dus wat tochtgevoelig.
savannah030x schreef:mijn ene kat staart soms heel lang, naast mij als ik m roep. dan kijkt hij mij niet aan maar langs me heen.
zelf ben ik heel bang voor dit soort dingen, en probeer ze ook niet te zien/voelen ect. hihi. baby's zijn er ook gevoelig voor ofzo?
ik vind t een leuk topic ik volg!
Jessica24 schreef:Lauratje_88 schreef:Misschien bestaan ze wel misschien niet. Ik heb er nooit eentje ontmoet. Wel rare dromen gehad dat ik uit bed stapte en mezelf daarna zag liggen in bed, mijn reactie: woehoe. Wou altijd wel eens uit mijn lichaam treden en ging dus door de deur om een uitstapje te gaan doenmaar werd 'teruggezogen' naar mijn lichaam waardoor ik wakker schoot. Had er spijt van dat die droom niet langer duurde had leuk kunnen worden.
Dit noemen ze uittreden.
Je moet het zien alsof je ergens anders een taak te doen hebt.
Bizzybijtje schreef:savannah030x schreef:mijn ene kat staart soms heel lang, naast mij als ik m roep. dan kijkt hij mij niet aan maar langs me heen.
zelf ben ik heel bang voor dit soort dingen, en probeer ze ook niet te zien/voelen ect. hihi. baby's zijn er ook gevoelig voor ofzo?
ik vind t een leuk topic ik volg!
Baby's zien het verschil niet tussen echt en nep. Ik heb als kind een knuffeldino verward voor een echte dinosaurus
Romy001996 schreef:Soms twijfel is wel eens hoor, maar ik rationaliseer dat vaak snel. Wel vraag ik me af, als ze bestaan, hoe het dan kan dat het ´geestenrijk´ niet overvol is. Als iedereen na zijn dood namelijk verder gaat als geest, zou dat betekenen dat ik nu mogelijk in een woonkamer zit met een holbewoner, Adolf Hitler en Aletta Jacobs.
je laatste zin.
Romy001996 schreef:Soms twijfel is wel eens hoor, maar ik rationaliseer dat vaak snel. Wel vraag ik me af, als ze bestaan, hoe het dan kan dat het ´geestenrijk´ niet overvol is. Als iedereen na zijn dood namelijk verder gaat als geest, zou dat betekenen dat ik nu mogelijk in een woonkamer zit met een holbewoner, Adolf Hitler en Aletta Jacobs.