Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Iemand een idee!? Horeca lukt niet ivm geen horeca-ervaring en geen 18 (heb daarin dus al wel meerdere gesprekken gehad) en anders maar heel weinig uur. Promotiewerk is leuk voor een aantal uurtjes maar natuurlijk niet fulltime. Help!? Moet echt rond de 30 uur minimaal zitten. BaileyMix schreef:Pff ik heb het nu ook even gehad hoor. Het 'student' is er nu bij mij af en moet dus een full-time baan hebben om rond te komen. En dat is tot nu toe als 17-jarige niet echt een succesIemand een idee!? Horeca lukt niet ivm geen horeca-ervaring en geen 18 (heb daarin dus al wel meerdere gesprekken gehad) en anders maar heel weinig uur. Promotiewerk is leuk voor een aantal uurtjes maar natuurlijk niet fulltime. Help!? Moet echt rond de 30 uur minimaal zitten.
Kassawerk is niet ideaal maar als je zo veel uren kan draaien kan je snel opklimmen naar een betere positie waarin je wat meer vrijheid krijgt. Daar zijn ze vaak juist super blij met meiden onder de 18 die meer dan 12 uur per week kunnen werken. _Dominique schreef:Gekopieerd vanuit mn topic:
Eindelijk na lang zoeken had ik een bijbaantje gevonden, kassamedewerker bij de Jumbo.
Heb alle toetsen gehad etc. En vorige week vrijdag werd ik ingewerkt.
Ivm tentamens had ik duidelijk aangegeven welke data ik niet kon werken.
Dus ik moest bellen om te vragen wanneer ik zou moeten bellen.
Net gebeld, en had een vrouw aan de telefoon die ik nog nooit heb ontmoet.
'Hoi met Dominique, ik vroeg me af wanneer ik moest werken.'
'Vanavond moet jij werken.'
Ja mooi verhaal dus want ik had duidelijk aangegeven dat dat niet kon ivm tentamens.![]()
'Nou ik geloof er helemaal niks van ik ga wel even met de andere teamleider bellen hierover om zijn kant van het verhaal aan te horen.'
SORRY?! En daar brak mijn klomp, in eerste instantie wilde ik al niet daar werken maar ik kon niet anders want ik heb het geld hard nodig.
Ik voel me totaal niet op mijn gemak daar en vind het absoluut niet leuk ook.
Daarbij als ze zeggen dat ik vanavond echt moet komen gaat dat gewoon niet aangezien ik aan de andere kant van het land zit.
Ik wil dus eigenlijk gewoon direct kappen met deze ongein, zit nog in mijn proefperiode dus moet geen probleem zijn lijkt me. Alleen kan ik dit telefonisch mededelen en later de klok sleutel (om in te klokken) kom brengen?
Wie helpt me want dit levert me veel te veel stress op tijdens de tentamens..
Lizzyy schreef:BaileyMix schreef:Pff ik heb het nu ook even gehad hoor. Het 'student' is er nu bij mij af en moet dus een full-time baan hebben om rond te komen. En dat is tot nu toe als 17-jarige niet echt een succesIemand een idee!? Horeca lukt niet ivm geen horeca-ervaring en geen 18 (heb daarin dus al wel meerdere gesprekken gehad) en anders maar heel weinig uur. Promotiewerk is leuk voor een aantal uurtjes maar natuurlijk niet fulltime. Help!? Moet echt rond de 30 uur minimaal zitten.
kimberly1995 schreef:BaileyMix schreef:Pff ik heb het nu ook even gehad hoor. Het 'student' is er nu bij mij af en moet dus een full-time baan hebben om rond te komen. En dat is tot nu toe als 17-jarige niet echt een succesIemand een idee!? Horeca lukt niet ivm geen horeca-ervaring en geen 18 (heb daarin dus al wel meerdere gesprekken gehad) en anders maar heel weinig uur. Promotiewerk is leuk voor een aantal uurtjes maar natuurlijk niet fulltime. Help!? Moet echt rond de 30 uur minimaal zitten.
Thanks! BaileyMix schreef:kimberly1995 schreef:
Haha, zeker ook dat iedereen denkt dat je een weekendbaan zoekt? Dat had ik in ieder geval toen ik een paar maanden geleden op zoek ging naar een baan voor 30 uur in de week, terwijl ik 19 bent. Welliswaar voor naast mn studie. Ik ga je even pb'en.
Precies ja haha, terwijl ik dan ook duidelijk in de brief zet fulltime werk te zoeken, dan op gesprek "Ja zo'n 8 uur per week"Thanks!