Wat is jouw droomaanzoek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 21:21

Mijn vriend heeft 3 maanden in het geheim aan een filmpje gewerkt waarin allerlei familie en vrienden waren betrokken. De meesten wisten niet dat het om een aanzoek ging, want hij maakt wel vaker rare filmpjes :') Hij heeft o.a. 'ons' liedje opnieuw ingezongen met een eigen geschreven tekst die over ons gaat (en het instrumentele deel ook zelf ingespeeld met vrienden), een parodie gemaakt op mijn favo aanzoeksfilmpje en ook erin verwerkt hoe hij mijn ouders om mijn hand ging vragen, een ring ging kiezen, etc. Hij is zelfs bij mijn paarden wezen filmen, en daar komt ie NOOIT. <3

Hij heeft het filmpje met een smoes opgezet tijdens een etentje bij ons thuis met vrienden. Ik was zelf nog niet echt bezig met trouwen, behalve dat ik een beetje had gehint van dat goud mij niet staat, enkel zilver of witgoud ( :') ) dus het was een complete shock :=

Nu gaan we volgend jaar ergens gezellig kleinschalig trouwen <3 en natuurlijk mooie foto's maken met jurk & mijn shires :D

marleen_88

Re: Wat is jouw droomaanzoek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 21:29

Ik zou al blij verrast zijn als er überhaupt een aanzoek komt.... :))

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 21:38

Oww Donja wat leuk!!

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 21:59

Ik heb het wel uitgestippeld (in mijn hoofd :+ ) hoe ik het zou willen..
Als we 6 jaar samen zijn, ergens romantisch, knus en met champagne (goh, origineel haha)!
En dan als we 7 jaar samen zijn trouwen!

Maar goed, zal vast wel weer allemaal niet zo lopen, want vriendlief doet het (gelukkig) altijd op zijn eigen manier en het moet allemaal maar het goede moment zijn. :)

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 00:09

Donja schreef:
Mijn vriend is al een keer getrouwd geweest en (in zijn woorden): "in die val loop ik niet nog een keer !! "
Ik heb hem gekscherend wel een paar keer gevraagd in de afgelopen jaren, wetende wat zijn reactie zou zijn :D
Op een gegeven moment heb ik gezegd dat als hij me ooit eens zou vragen, ik natuurlijk wel iets speciaals verwachte ;) en het een verassing moest zijn.

afgelopen 12 december was ik met 2 van onze honden op een hondententoonstelling (de Holland Cup in amsterdam). 1 van onze honden is een zeer onbekend ras en iemand van de organisatie had gevraagd of ik mijn hond in de erering wilde presenteren en dan zou hij wat over het ras vertellen. Dit gebeurt wel vaker en ik vond het leuk om te doen. Ik mijn vriend gebeld dat Gizmo (onze hond) extra aandacht zou krijgen in de erering. Mijn vriend was nl thuisgebleven om ons pension te draaien....

https://www.facebook.com/video.php?v=678835555568832

Oooh wat gaaf! <3

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-14 00:57

Wauw Donja! :D Ik zou denk ik eerst een droge broek aan moeten trekken als mijn vriend in zo'n pak voor me zou staan. Maar zonder gekkigheid: wat een geweldig aanzoek enne: wat een prachtige hond!

Ik zou het ook wel heel bijzonder vinden als Arjen mijn hond betrekt bij het huwelijksaanzoek, maar dan zal hij toch wel een beetje haast moeten maken aangezien hondlief in februari 12 wordt.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 01:01

Zei ik eerder nog dat familiebetrekken bij een aanzoek wel ok zou zijn, heb ik mij na het (opnieuw) kijken van While you were sleeping toch over bedacht.

Dit zou mijn familie kunnen zijn :')

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 01:12

Mijn droomaanzoek? Bovenop een berg in de sneeuw.

Wintersport is altijd al ons ding geweest. We gaan liever in de winter de Alpen in dan in de zomer naar de Middellandse Zee. Ik ski al sinds mijn 3e en ook vriendlief kon eerder skiën en boarden dan hij kon fietsen. Daarnaast hebben we elkaar ook op wintersport leren kennen, in Les Sybelles te Frankrijk om precies te zijn. Na even praten in de lift kwamen we erachter dat we bij elkaar op school zaten en 5 minuten bij elkaar vandaan woonden :+ . Bijna 6 jaar laten heeft m'n vriend weer een skivakantie geboekt en hij stond erop dat we met de familie naar een zekere plaats gingen, jawel... Les Sybelles ;) . Hij stuitert al maanden rond, kan niet wachten en ik heb het idee dat hij hier en daar wel eens een hintje laat slingeren en eigenlijk vind ik het nu wel heel spannend worden :D . Nog even geduld en dan weet ik wat hij in z'n schild voert.

Missbeauty30

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 01:22

Face to face lijkt mij ook het mooiste... :D
Maar dan moet hij het wel durven te vragen... :o

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 01:27

Face to face, origineel en romantisch..
Wel iets waarin hij onze dieren en beste vrienden betrekt..
Verder maakt het me niet zo uit.. :)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 01:28

Depende schreef:
Zei ik eerder nog dat familiebetrekken bij een aanzoek wel ok zou zijn, heb ik mij na het (opnieuw) kijken van While you were sleeping toch over bedacht.

[ Video ]

Dit zou mijn familie kunnen zijn :')

Ah.. Zwijmel <3. Ik heb m net idd ook gezien.. :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 09:37

Hihi ik heb 'm gister ook gekeken. Maar dat zou niet helemaal mijn manier zijn denk ik :)