Kinke schreef:Ik heb de verklaring!!!![]()
Onze mannen hamsteren gewoon, voor barre tijden.
Ze hamsteren vuile vaat, vuile was, stof, kranten/reclame enz. enz.
Voor als de ultieme verveling toe slaat!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolien87 schreef:Supervixen schreef:
Ik heb ook al meermaals geprobeerd om dan maar niks te zeggen maar dan ga ik het opkroppen. Dan komt het er een paar weken alsnog uit. Dan moet ik aan mijn vriend gaan uitleggen waarom ik er niets van heb gezegd en je raadt het al: dat vindt meneer niet goed. Volgens hem moet ik het zeggen als het me dwarszit, maar het feit dat hij vrijwel altijd aangevallen reageert is voor mij niet echt een aanmoediging om altijd bij hem aan te kloppen als iets me dwarszit.
Sjonge wat ben ik toch blij dat Bokt er is in dit soort situaties.
betadine schreef:Rytir schreef:Het verhaal van ziekte komt mij ook bekend voor. Ik denk toch dat ik dat radicaal anders ga aanpakken. Als hij weer eens komt vragen wat we eten als ik 40 graden koorts heb verander ik denk ik spontaan in een woest wild wijf
Of je zegt hem "schat, zijn dit echt je laatste woorden ?" en je doet je ogen dicht en stopt even met ademenen. Als je lippen blauw worden adem je terug en ik durf te wedden dat hij de volgende keer met eten naar boven komt. Soms moet je gewoon heel erg duidelijk zijn
Ook een goeie! Gelukkig ben ik maar weinig echt ziek... Jezzi schreef:Heb je al eens geprobeerd om hem gewoon aan te spreken op het niet houden aan de afspraak?
Dus niet "oh wat fijn dat ik thuiskom in een vies huis", maar "we hebben de afspraak gemaakt dat we 50/50 het huishouden zouden doen, en jij zou dit weekend hondenbrokken kopen, ik vind het heel vervelend dat jij je niet aan de afspraak houdt"
Ik zeg er altijd wel wat van 
Nee dus, hij had het veel te druk gehad met de kat knuffelen en spelen 
Hij was toen heel erg beledigd dat hij zn bureau op moest gaan ruimen haha dat heeft wel even gewerkt maar ook niet lang. Iemand die zo is, geen zak achter zn reet opruimt en jou alles laat doen veranderd niet.. Hoe graag je ook zou willen. Dus of je hebt er vrede mee of je gaat zelf alleen verder.
Ja nee dus
bigone schreef:MarjanB, een scharrel is inderdaad nog wel iets meer dan de rotzooi niet opruimen.
Heb ik allemaal (en hij trouwens ook) babytruitjes en zijn mijn witte shirtjes e.d. roze. Nee, dat doe ik gewoon lekker zelf en vind ik trouwens ook niet erg om te doen.