Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Wildgirl schreef:Joolien schreef:Ben ik dan zo'n zeurpiet?
Ja.
Daarnaast staat je post vol met aannames en ''ik vind'' en ''ik wil''.
Het spijt me maar je projecteert continu alles op anderen, ik kom regelmatig topics van je tegen waaruit steeds weer hetzelfde naar voren komt.
Misschien is het een idee om jezelf eens een schop onder je kont te geven en wat meer met jezelf bezig te zijn in plaats van met de hele wereld om je heen waar je continu wat op aan te merken hebt.
Ik bedoel dit absoluut niet kwetsend, maar echt, het valt me op.
reuze mee
bel ook steeds de politie en vorig jaa hebben ze twee keer mensen kunnen pakken
. Nu is die van ons toevallig redelijk koel (aantal jaar terug ging in gerust op oudjaarsdag een buitenrit doen, maar sinds een paar apen vuurwerk richting ons hebben gegooid doen we dat maar niet meer), maar vuurwerk zo dicht bij had hij nog niet mee gemaakt en hij schrok dus echt. Moeder lag er bijna naast.
miss_lizje schreef:Hier een paar verwende snotapen die onder toezicht van hun papa vuurwerk afsteken terwijl we er nog geen 10 meter vandaan reden met paard. "moest paard maar tegen kunnen". Nu is die van ons toevallig redelijk koel (aantal jaar terug ging in gerust op oudjaarsdag een buitenrit doen, maar sinds een paar apen vuurwerk richting ons hebben gegooid doen we dat maar niet meer), maar vuurwerk zo dicht bij had hij nog niet mee gemaakt en hij schrok dus echt. Moeder lag er bijna naast.
Volgende keer bel ik de politie en hoop ik dat hij een flinke boete krijg.
.
karuna schreef:Gvd onze jongste hond is helemaal over de zeik al bijna 2 uur. Ergens is iemand met vuurwerk aan net kloten met die gil en knal dingen. Kijk ik buiten zijn ze twee deuren verderop in de achtertuin aan het kloten met papa erbij als afsteker.
Wat nu te doen? Er zelf heengaan of de poltie bellen lafjes?