18+ : Het hoe en wat van slet zijn...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 13:22

Ik heb al gemerkt dat je al snel de stempel van slet krijgt en daarom hoef je echt niet te zoenen of seks te hebben met verschillende jongens op 1 avond.
Ik heb de stempel van een onbekende gekregen omdat ik een spannend kleedje aanhad ( lengte was midden bovenbeen), zwarte panty's, kniekousen, enkellaarsjes met hak aan had. Ik heb had toen een dikke jas aan en nog ingekleed met een dikke sjaal en veel bloot was er nou ook niet te zien.
dacht effe van " heu?! >;) "

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 13:28

Iemand riep jaartjes terug naar mij vieze slet.. Dat vind ik wel knap dan.. Geen vriend niks, nog maagd..
Liep vervolgens verder met een gezicht van: LOL.
Der vriendinnen keken haar wel raar aan toen ze het zei. Die kenden mij ook niet ofzo. :')

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 13:30

Ik zou nooit zo snel iemand een slet noemen. Heb er ook geen problemen mee als meiden elke week een andere in bed hebben, is toch aan hun? Daar heb ik toch niks mee te maken. Ja zoiets gaat snel rond in een dorp, maar ze hebben hunzelf ermee.

Zou ook prima met zo'n iemand vriendin kunnen zijn, het wil niet zeggen dat zon iemand niet aardig is.

En dat sex alleen in een relatie mag is echt ......... Vindt dat echt de grootste onzin! Je gunt jezelf toch ook wel eens een leuke avond of nacht :+. En dat hoeft niet voor 1 nacht, je kan ook elke week dezelfde jongen, maar er verder geen relatie mee willen. Als jullie het daar beiden over eens zijn, is er geen probleem toch :D

Mohica: klopt! Als je er iets bloter of kortere kleding aanhebt krijg je ook snel zo'n stempel, ook zoiets belachelijks!

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 13:31

Spannend mohica, dan ben ik ook een slet.
Zeker dezelfde catagorie als "Van roze word je homo. " :D

Wat ons sexuele moraal betreft. We waren redelijk open en goed op weg. Alleen door menging van inkomende culturen die een andere kijk hebben en een calvinistische insteek aan de andere kant is een groot deel weer teruggeemancipeerd.

Ik zou het niet zozeer op de christenen gooien, meestal bemoeien die zich niet zoveel met mensen tenzij in direct contact.

Voor de leuke beeldvorming, ben wel eens een slet genoemd omdat ik niet wilde zoenen.
Vond het zo'n leuk idee dat ik toch wel 10 minuten dubbel van het lachen heb gelegen met "Geloof dat jij niet weet wat een slet is."

spoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 13:48

Ik vind het best eng dat iedereen hier zo los denkt over seks..

Ik ben ook geen braverik, maar ik ben nooit zomaar met iemand in bed gaan liggen.
Ten eerste vind ik het wel degelelijk iets heel intiem. Die persoon komt echt in je. Dat vind ik best intiem...
Ten tweede: zwangerschappen........ ik hoor genoeg verhalen over meisjes die zwanger zijn geworden door hun pil heen van hun scharrel of one night stand.
Daar heb jij als vrouw vooral veel last van. Het is heel heftig om een abortus te laten plegen en nog heftiger om het kind te houden..

Ik vind het echt onvolwassen om vooral bij dat laatste niet stil te staan. Het kan zo gebeurd zijn. 1x buikgriep, 1 gescheurd condoom of gewoon een pil die minder werkt.. Daar mag best wel eens wat serieuzer mee omgegaan worden.. Betekent in mijn ogen niet dat je nooit iets zou mogen doen, maar men mag wel wat bewuster zijn van de risico's. Ook jou kan het overkomen, ookal ben je misschien 20+ of hoogopgeleid of heel voorzichtig met het slikken van de pil etc.

Daarnaast vind ik een slet iemand die wat verder gaat dan een keer zoenen of eens een keer iemand aan de haak slaat. Maar wel iemand die elke week een ander heeft, een vriendengroep afgaat.
Eigenlijk vooral iemand die in haar gedrag laat zien dat zij geen eigenwaarde kent.

Catnip

Re: 18+ : Het hoe en wat van slet zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 15:02

Waarom is dat eng?

En ongewenste zwangerschappen kunnen gebeuren door elke vorm van seks, niet alleen "slettenseks" :+ dat kan net zo goed gebeuren in een relatie! Maar even ongewenst, dus even erg, want die heftige abortus komt er dan net zo goed.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 15:07

eens met het bovenstaande. Ik vind het ook best wel vaag dat er zo makkelijk gedaan wordt over seks. Zoals ik al eerder quote.. de uitspraak van RUMAG. Afbeelding

Alles is tegenwoordig zo makkelijk.
Veel meisjes dromen van een lang en gelukkig huwelijk met de man van hun dromen, die zorgt voor hen en hun kinderen. Stabiliteit en onvoorwaardelijke liefde.
Maar door alles wat tegenwoordig oh zo makkelijk is (seks, en dus ook zwanger raken, maar ook het zo makkelijk weer uitmaken met je partner zonder voor iets te vechten of eraan te werken) is dat echt niet meer reeel.

Wij zijn de generatie waar echt enkel een handje vol mensen lang en gelukkig samen zullen zijn. Relaties worden heel makkelijk verbroken, als het niet meer leuk is, dan gaan we toch gewoon uit elkaar. Boeien of we kinderen hebben, dat kan via de rechter.
Ik vind mensen die met random mensen het bed in duiken niet heel verstandig.
Van mij mag het, ik zal niemand tegenhouden, maar ik zou het nooit doen.
Ik vind het belangrijk dat een jongen wel zijn best doet voor mij en ik wil het gevoel niet hebben dat ik makkelijk ben.
Als meisje ben je daar denk ik toch wat kwetsbaarder in dan een jongen (mede door het algehele beeld dat een meid makkelijk is als ze seks heeft met een jongen, en de jongen is de king)..
Laatst bijgewerkt door Hutcherson op 02-12-14 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

linnnde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 15:08

Ik ben een tijdje geleden uitgemaakt voor slet/prutsmuts omdat ik heel extrovert ben, en het altijd gezellig heb met iedereen? Dus ook jongens. Dit was bij mijn studentenvereniging, zou met jaloers zijn te maken kunnen hebben maar ik was flink pissed :')
Ben er achter gekomen wie t was en er ook even naartoe gegaan. Hoor nu gelukkig niks meer.
Maar de laatste tijd vind ik het 'jij ben een slet' stempeltje iets te vaak voorkomen, helaas..

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 15:32

Ik kan alleen maar zeggen dat ik ook jarenlang heb gedacht van, seks hoort alleen in een relatie enz enz. Sinds ik dat idee los heb gelaten en gewoon doe waar ik zin in heb, heb ik 't veel beter naar m'n zin :P

Iedereen moet gewoon doen waar 'ie zich goed bij voelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 15:43

Ik ben wel van mening dat binnen een relatie je enkel seks met je partner hoort te hebben. Maar ik respecteer mensen die binnen een relatie, in overeenstemming met de partner, seks met buitenstaanders hebben net zo goed hoor :+ Soms hebben mensen daar een heel goede reden voor (geen seks binnen de relatie) en kan ik het prima begrijpen.
Ik moet wel zeggen dat als mijn vriend dat aan mij zou vragen ik hem gerust toestemming zou geven, hij hoeft alleen niet meer terug te komen dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 15:55

spoekie schreef:
Daarnaast vind ik een slet iemand die wat verder gaat dan een keer zoenen of eens een keer iemand aan de haak slaat. Maar wel iemand die elke week een ander heeft, een vriendengroep afgaat.
Eigenlijk vooral iemand die in haar gedrag laat zien dat zij geen eigenwaarde kent.

Geen eigenwaarde heeft? Als het je lukt om iedere week weer een ander aan de haak te slaan, je hebt daar lol in en trekt je niets aan van hoe anderen daarover denken, dan zit het vast wel goed met je eigenwaarde. :Y)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 16:12

Ik ben 24 en heb tot nu toe nog geen relatie gehad. Dit omdat.. Ja, zeg het maar. Verschillende omstandigheden. Ik ben gewoon niet de persoon tegen gekomen waarvan ik denk, dit is het! En ik ga geen relatie starten met iemand waarvan ik maar half/half denk. Sommigen noemen mij veeleisend, maar dat vind ik zelf niet. Het moet gewoon klikken met iemand.. En daarna vanzelf gaan. Als dat niet gebeurd, dan niet. Ik ga het niet bewust opzoeken. Ik ben zo ook wel tevreden gelukkig :) .

Maar goed, ik ben 24, nooit echt een relatie, maar ik ben echt geen maagd meer hoor :+ .

De behoeftes blijven.. En dus heb ik af en toe een one night stand. Ook een periode een leuke friend with benefits gehad.

Seks is leuk. Seks is lekker. Waarom dan ook niet? Ja, het is buiten een relatie. Dus? Twee volwassenen die beide willen en het veilig doen en niemand anders ermee schaden.. Wat is er dan in hemelsnaam mis mee?

Helemaal. Niets.

Ja, ik vind seks met liefde fijner, dat is een cliché die voor mij ook waar is.. Maar gewoon seks met iemand waar ik niet van houd, is mij ook lekker hoor en dat vind ik dan wel leuk om te doen af en toe.

Daarnaast ben ik van het zoenen. Ik vind zoenen heerlijk. Ik kan tijdens het uitgaan echt genieten van een lekkere zoenpartij... Gelukkig sta ik daar in mijn vriendengroep niet alleen in en word er zowel met elkaar (vriendschappelijk) gezoend als erbuiten. Met mijn beste vriendin heb ik weleens tong geworsteld, zo ook met mijn beste vriend.. Lekker drankje erbij, leuk muziekje, dansen en zoenen.

Ik zoen vaak niet meer dan 1 (of 2 :') ) op een avond. Puur vanwege het idee dat ik niet met zoveel mensen speeksel wil uitwisselen. Ik zoen ook genoeg avonden helemaal niet. Ik sta best een paar weken en maanden droog, om de week daarna de hele week mensen af te lebberen. Dat verschilt.. Eigenwaarde heb ik wel hoor. Ben dol op mezelf. Vind mezelf een geweldig mens :D Maar wat maakt het uit hoeveel en hoe vaak.

Iemand die wel 20 mensen wil zoenen. Joh, als zij of hij daar blij van word en de andere vind het ook prima. Lekker doen toch. Want bezeer of schaad je iemand ermee? Nee. Is het voor je eigen plezier? Ja.. Wat is dan het grote probleem?

Waarom moet iemand dan meteen weer een slet genoemd worden. Door zowel mannen als vrouwen! Want vrouwen doen het vaak genoeg. Je zoent één iemand teveel en je bent de slet van het dorp of de stad. Belachelijk.

Dat niet alleen. Je hoeft maar te sexy te dansen en je bent al een slet. Een vriendin van mij, die nog nooit van haar leven seks heeft gehad (heel christelijk), danst soms als Beyonce op de dansvloer... En dan de andere vrouwen, oef, die kijken haar dan allemaal achterlijk aan. Je ziet ze denken: Slet...

Zolang jij plezier hebt, het veilig en netjes (niet op verboden openbare plekken, condooms in de bosjes hangen etc) is, en je niemand er pijn mee doet... Lekker doen en laten wat je wilt.

Al neuk je 10 man op een dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 16:20

Slet is toch gewoon een afkorting van Sensueel, Levenslustig, Eigenwaarde en Trots? :D

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 16:22

Vroeger was het net zo makkelijk hoor, Roycemac. Alleen meer verborgen.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 17:20

Ik ben ouderwets en juist niet ouderwets denk ik. Voor mezelf in de ogen van sommigen wel, ik heb alleen sex met iemand waar ik smoorverliefd op ben/van hou. Ik vind het zelf iets heel intiems wat je niet zomaar doet. Hetzelfde geldt voor zoenen overigens :D Ik vind mannen die al veel vrouwen gehad hebben ook een afknapper :D Wat anderen doen moeten ze helemaal zelf weten, ik vind iemand die al veel sexpartners heeft gehad ook geen slet oid, maar gewoon iemand die er heel anders naar kijkt dan ik.
Het zoen verhaal zoals Joolien vertelt, daar kan ik dus ook helemaal niks mee :) Waarom zou je zoenen met je beste vriendin of vriend en er dan verder niets mee doen. Ik bedoel…ik neem aan dat je er toch opgewonden van raakt, dat het niet alleen maar 'lekker' is? Ik begrijp niets van 'vriendschappelijk' zoenen :+ :o

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 21:38

Volgens mij denken veel mensen hier dat het hebben van veel seks ook gelijk betekent dat je makkelijk bent. Hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Lijkt wel alsof de bokkers massaal vergeten datje ook altijd nog zelf in control kan zijn. Als ik zelf contact/seks initieer, vind ik mezelf niet 'makkelijk'. 'Makkelijk' vind ik een meisje dat gelijk ja zegt als een willekeurige jongen vraagt of ze zin heeft om een potje te neuken. Niet iemand die zelf op zoek gaat naar seks.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 21:48

ElineS, je bent vrijwel hetzelfde als ik ben lol, heeeeeel herkenbaar je verhaal!

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 21:53

Wat maakt het nu uit met hoeveel mensen je seks hebt, als je maar plezier hebt en er niemand bij betrekt met al je verhalen..alles zegt zonder erover na te denken.

Plezier moet kunnen maar wel met mate, dus niet elk weekend een ander in je bed hebben. :)

Moesten mensen wachten op hun ware liefde dan zouden er enorm veel mensen zijn die het nog nooit gedaan hebben, iedereen beziet het anders..sommige vinden het vies maar het moet kunnen, anders kun je aan alles een eis stellen zodat het perfect is.

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 22:33

Ja voor mij doet ook iedereen wat hij wilt. Wat ik zie is dat we eigenlijk in een " rare " maatschappij.
We moeten open zijn, onze mening durven zegge , onze eigen personaliteit ontwikkelen, maar dit toch binnen een bepaalde norm.
Als je een sterk eigen karkater hebt ga je je tegen die waarde of norm zetten en blijven " strijden ".
Wat ik nou voor heb gehad kwam voor mezelf hard aan, omdat het voor mij echt niet vulgaire was, ik wou ook niemand uitdagen, maar een kwade reactie doet me altijd iets en dan kleed ik me maar hoe ik eigenlijk in de " menigte " niet op val.
Nogthans ben niet een preuts iemand want praat vaak mee over de seksuele ervaringen en meningen.
Bij een goed glas en een lekkere hap is dat altijd gezellig en gieren.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 23:38

RoyceMack schreef:
Als meisje ben je daar denk ik toch wat kwetsbaarder in dan een jongen (mede door het algehele beeld dat een meid makkelijk is als ze seks heeft met een jongen, en de jongen is de king)..

Je drukt zelf de vinger op de zere plek: Je bent kwetsbaarder als meisje dan jongen, mede door het algehele beeld dat... Maar juist door je kwetsbaar te voelen en jezelf in de rol van het meisje in 'het algehele beeld' te drukken bevestig cq enable je eigenlijk dat beeld. Waarom zou je kwetsbaarder zijn omdat andere mensen iets over je (kunnen) denken? :)

Ik ben het ook met _San87_ eens dat het vroeger meer verborgen was, maar er alsnog maar weinig relaties voor het leven waren zoals ze het zich als jongeren voorstelden. En juist omdat scheiden not done was bleven er ook zat ongelukkige relaties bij elkaar. Dan heb ik liever een wereld waarin je kan accepteren/realiseren dat het niet werkt samen en uit elkaar kan gaan dan dat je ongelukkig bij elkaar blijft. Ook daar worden kinderen - en de getrouwde mensen - nou niet bepaald gelukkig van...

Ik ben overigens zelf altijd van de relaties geweest, maar van mij mag iedereen lekker doen wat 'ie zelf wil. Iedereen heeft andere behoeftes. Als iemand anders geen behoefte heeft aan een relatie maar wel aan seks, waarom zou hij/zij zichzelf dat dan moeten onthouden? :) De risico's die ermee gepaard zijn zijn er ook als je eerst een relatie aangaat met diegene.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 23:44

Euhh ik weet niet hoor, maar voordat je de "ware" tegenkomt, wil je toch zeker wel wat oefenmateriaal gehad hebben?

En foutjes komen áltijd voor. Of ik nu (vrijgezel) of een jaar geleden (relatie, samenwonend) zwanger was geraakt, ik had het allebei niet gehouden :n.

Kijk, wat ElineS zo uit op bokt, daar kunnen conclusies uitgetrokken worden. Door mensen die dat willen, of door mensen die het maar half lezen..
Ik zal eerlijk zijn, ben zelf ook zo geweest, alleen niet in het openbaar :). In het openbaar was ik gewoon met iedereen gezellig praatjes aan het maken, dus niemand die kón veroordelen want ze zagen nooit iets :).

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 00:22

Yv_ schreef:
Euhh ik weet niet hoor, maar voordat je de "ware" tegenkomt, wil je toch zeker wel wat oefenmateriaal gehad hebben?

En foutjes komen áltijd voor. Of ik nu (vrijgezel) of een jaar geleden (relatie, samenwonend) zwanger was geraakt, ik had het allebei niet gehouden :n.

Kijk, wat ElineS zo uit op bokt, daar kunnen conclusies uitgetrokken worden. Door mensen die dat willen, of door mensen die het maar half lezen..
Ik zal eerlijk zijn, ben zelf ook zo geweest, alleen niet in het openbaar :). In het openbaar was ik gewoon met iedereen gezellig praatjes aan het maken, dus niemand die kón veroordelen want ze zagen nooit iets :).

Uhhh, waarom zou je :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 00:42

Waarom zou je wat?

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 11:59

Yv_ schreef:

Waarom zou ik dat in hemelsnaam willen? Mijn relatie draait om liefde, seks is een bijzaak. Als dat zo belangrijk is, is het niet een relatie die ik ook maar zou overwegen te hebben. Ja het gebeurd in een huwelijk, maar oefenen, of een relatie erop verbreken, nooit. Dan vind IK de prioriteiten zwaar verkeerd liggen. Maar dat is mijn persoonlijke mening

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 12:09

Dat kan natuurlijk :).
Ik vind seks persoonlijk wél een belangrijk iets en maak ook absoluut eerst een "testrit".
Ze zeggen weleens dat goede seks misschien voor 10% in een relatie telt , maar slechte seks voor 90%. Ben het daar wel aardig mee eens. Als het op dat vlak niet klikt, ga ik geen relatie aan. Maargoed, nu duurt het bij mij sowieso laaaaang voordat ik een stempeltje erop wil, dus het zal geheid best aan mij liggen :').

Ik vind zelf seks maar seks en dus niet iets wat je maar met 1 persoon hoeft of mag delen. Dat wil niet zeggen dat ik wekelijks of maandelijks een ander heb hoor ;), want ondanks dat ik nie tsnel een relatie in stap, ben ik wel hondstrouw :).