Hij zat alleen in een ander lokaal en heb hem verder ook niet gesproken. Hij zag dr wel weer handsom uit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En dat maakt dat ik meer wil dan er nu gebeurd
Kijk ik naar ze lippen en dan denk ik: hmmm goed zoenbaar 

Doubtless schreef:Het is pas een date als beide partijen weten dat het een date is, toch?
Als hij zodanig aan t flirten is met je kan je toch gewoon vragen hoe hij het ziet?
_Linn_ schreef:Doubtless schreef:Het is pas een date als beide partijen weten dat het een date is, toch?
Als hij zodanig aan t flirten is met je kan je toch gewoon vragen hoe hij het ziet?
Hmm ja nou dat vind ik wat lastig en vind ik soort van te opdringerig ofzo.
Sowieso ga ik meteen wat twijfelen na zo'n dag als vandaag waarin hij eigenlijk niet echt wat heeft gedaan. Dan ga ik meteen twijfelen of hij mij inderdaad wel wat leuk vind zoals ik eerder toch echt wel dacht.... maarja zal wel weer onzinnig van mij zijn.
Toch wacht ik hem nu even af of hij mij gaat appen. Sowieso appen we niet elke dag en het is ook echt niet zo dat als we appen alles vanaf mij komt, maar ik wil het nu even afwachten.
).
Toen zeiden zei meteen: nee joh, als een jongen en een meisje samen iets leuks gaan doen is dat niet meteen een date....
Alvast succes met geduld oefenen. Nog 11 daagjes . _Linn_ schreef:XxLiEsJuHhxX schreef:Wat een heerlijk topic.!![]()
Ik ga volgen.Alvast succes met geduld oefenen. Nog 11 daagjes .
11 hele dagen.....PFFOOEEEEEEE![]()
![]()
Heb zo geen geduld als ik ergens echt zin in heb!!Er komen meerdere leuke dingen aan de komende weken en dan duurt het wachten zooooooo lang!!!!