Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Was een weekendje in Cardiff en heb toen voor de lol heel veel op Tinder gezeten (kwam daar ook eerder aan dan de vriendin waarmee ik ging want we vlogen niet samen, dus verveelde me dood toen ik aankwam
) en hij studeerde toen nog in Cardiff. Toen is het nog heel lang een drama geweest omdat hij geen relatie wilde (ik eigenlijk ook niet, zat echt alleen maar op Tinder voor de grap
) en omdat we natuurlijk zo ver uit elkaar woonden maar we konden uiteindelijk toch niet bij elkaar wegblijven blijkbaar 

Maar ik hoop dat in de loop der tijd te gaan veranderen en langzaam wat echt eigen spullen te kopen. Vind het wel echt super fijn dat ik niet nu ineens heel veel geld moet uitgeven aan spullen, want dat hebben we gewoonweg niet over.
En dan morgenavond en zaterdag alles verhuizen, ik vind het wel spannend hoor! haha 
annika_s schreef:Zijn er hier trouwens ook bokkers die heel fanatiek de AH zegeltjes aan het sparen zijn? ( vind ik namelijk ook weer een hele leuke spaaractie)
.
Sinds een maandje hebben wij het nu gekocht en hebben eerst wat geklust (nieuwe wc en in de slaapkamer schoorsteenmuur eruit) en nu aan het schilderen maar willen er straks al in voordat echt al het schilderwerk klaar is!
en volgende week komen als goed is ook onze meubels al! 
Targaryen schreef:Kaitlyn schreef:
![]()
Ik heb m meteen naar vriendje gewhatsappt! Hahaha! Al zal het wel niks uithalen, maar dan heb ik mijn punt weer even duidelijk gemaakt
Wat leuk een bokt/tweakers stel! En ook al een Tinder stel! Wauw!
Sterkte Meraki met je vaderLijkt me best spannend om in een woonplaats te gaan wonen die voor beide 'vreemd' is. Wij komen uit dezelfde woonplaats en blijven daar waarschijnlijk ook.
Wat voor kastje hebben jullie gekocht Kaitlyn?
haha. Dank je. Is het ook wel, maar het scheelt dat het voor mij net 3 kwartier rijden is naar huis. Gewoon de A1 afrijden eigenlijk. Hij moet bijna 2 uur rijden.. Kaitlyn schreef:Ja, we wilden eerst iets verzinnen op dat Tinder want veel mensen vonden dat toch vreemd. Maar we zeggen het maar gewoon, zijn heel gelukkig samen en wat de rest daarvan vindt is hun probleem.
Wacht ik ga even een foto uploaden.
Eulogy schreef:Hahaha ik ken mijn vriend ook van Tinder!Was een weekendje in Cardiff en heb toen voor de lol heel veel op Tinder gezeten (kwam daar ook eerder aan dan de vriendin waarmee ik ging want we vlogen niet samen, dus verveelde me dood toen ik aankwam
) en hij studeerde toen nog in Cardiff. Toen is het nog heel lang een drama geweest omdat hij geen relatie wilde (ik eigenlijk ook niet, zat echt alleen maar op Tinder voor de grap
) en omdat we natuurlijk zo ver uit elkaar woonden maar we konden uiteindelijk toch niet bij elkaar wegblijven blijkbaar
Ben overigens niet hierheen verhuisd voor hem hoor, was dat al heel lang van plan, hoewel het natuurlijk wel een rol heeft gespeeld. Wilde ook per se wel m'n eigen leven hier dus we wonen ook niet in dezelfde stad, maar dat elk weekend heen en weer rijden (zoals iemand hier al zei, weet even niet meer wie het was!) begint je op den duur echt op te breken, zeker omdat we allebei ook een drukke baan hebben ed.
Haha wat leuk, een bokt/tweaker stelletje!
Gaaf kastje!

sammiesam schreef:Wat leuk hoe bepaalde dingen kunnen lopen via Tinder, in onze vriendengroep ook iemand en is dolgelukkig dus waarom niet, ook al begon het als grapje

maar geen meubels, er moest nog het een en ander gedaan worden met oog op opknappen en verder hadden we niks
niet eens een dag vrij om eraan te werken.