Geryon schreef:Zolang je voldoendes haalt is een niveau nooit te hoog gegrepen
Ik denk juist dat het wel/niet voldoendes halen niet zo veel zegt, meer de moeite die je er (niet) voor moet doen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
RoodZonnetje schreef:Geryon schreef:Zolang je voldoendes haalt is een niveau nooit te hoog gegrepen
Ik denk juist dat het wel/niet voldoendes halen niet zo veel zegt, meer de moeite die je er (niet) voor moet doen.
Deetjeeuh schreef:Ik vind het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen hoe simpel -vooral de oudere onder ons- over het leven van een 14-18 jarige denken. Nee, het is niet zo dat je moet werken, verantwoordelijk bent voor een kind of voor het huishouden, maar er zijn genoeg andere factoren die het af en toe best zwaar maken.
en we hebben het (bijna) allemaal gewoon overleefd 
haalde alles prima, maar voerde gewoon geen reet uit. Onder je niveau zitten en motivatiegebrek heet dat...
fantastisch voor je dag en nacht ritme. Ach, ik kan iig meestal uitslapen de dag erna
Heimdallr schreef:Ondanks dat mijn leven een hell is geweest sta ik positief in het leven en hou ik ook van het leven. Mensen die roepen dat hun leven zuigt hebben negen van de tien keer nog niets meegemaakt en janken al als hun nepnagel afbreekt bij wijze van spreken.
Rebeccaa schreef:Heimdallr schreef:Ondanks dat mijn leven een hell is geweest sta ik positief in het leven en hou ik ook van het leven. Mensen die roepen dat hun leven zuigt hebben negen van de tien keer nog niets meegemaakt en janken al als hun nepnagel afbreekt bij wijze van spreken.
Je kan niet oordelen over andermans verdriet.
Heimdallr schreef:Dat zeg ik ook helemaal niet.
Maar de meeste mensen die ik ken hebben nog niets meegemaakt naar mijn idee. Maar dat komt omdat ik zelf verschrikkelijke dingen heb meegemaakt, en zelfs daar huil ik niet om.

Mars schreef:Dramapubers, ik kan er vaak wel om lachen
En ach, het is toch eigenlijk heerlijk als je zo weinig zorgen hebt dat je kunt huilen om een onvoldoende of omdat je zo'n zwaaaar rooster hebt? De 'echte' zorgen komen nog wel als je ouder bent, nog alle tijd om je daar druk over te maken hoor.