Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jennyj01 schreef:Kijk en daar voel ik me dan weer elk jaar een beetje verneukt. Ik heb nl geen twee dagen vrij. Want ik ben gewoon druk met allemaal dingen die ik op m'n vrije dag nooit zou doen.
) en geen vreetpartijen. Gewoon twee mooie vrije dagen waarop ik een rondje kan rijden in een heul stil bos
en daarna natuurlijk paard doen, dus die dagen vliegen lekker om..
echt een helse job

Daar kan ik pas chagrijnig worden. Ik weiger dan ook pertinent naar die nieuwjaarsrecepties te gaan. Geen behoefte aan jullie en je gezwam over baby's. Jennyj01 schreef:Kijk en daar voel ik me dan weer elk jaar een beetje verneukt. Ik heb nl geen twee dagen vrij. Want ik ben gewoon druk met allemaal dingen die ik op m'n vrije dag nooit zou doen.
Je kan toch gewoon doen wat je wel wilt doen toch? Jouw kerstdagen, jouw feest 
Zie mn familie het hele jaar door al vaak, waarom met kerst nog eens extra precies op die dag dat ik extra dagen vrij krijg van mn werk
Cowgirl schreef:Jennyj01 schreef:En dan m'n ouders flink voor het hoofd stoten? Nee hoor die mensen leven daar helemaal naar toe.
Je kan toch ook 1 dag gaan en dan spreek je af dat je eind van de middag komt.

Jennyj01 schreef:En dan m'n ouders flink voor het hoofd stoten? Nee hoor die mensen leven daar helemaal naar toe.

FromNorway schreef:Ik ben het zo verschrikkelijk met je eens!
Hier nooit een kerstboom/bal/slinger/plant/stuk in huis (ik noem mijn katten meestal als excuus) en geen vreetpartijen. Gewoon twee mooie vrije dagen waarop ik een rondje kan rijden in een heul stil bos
?
. Daar stikt het van de wandelaars op nieuwe laarzen, die klagen over modder aan hun schoenen
. En als het bevalt gaan we lekker elk jaar met kerst weg!
Ik vind dat het zo'n verplichting is, terwijl het juist gezellig zou moeten zijn...