Je meest luie momenten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:22

Leffroi schreef:
Hysterisch roepen dat er een spin bij mn moeder op de bank zit. Die springt uiteraard op, nergens een spin te bekennen. Maar nu je toch staat, ik lust ook wel wat drinken *zucht*

Die ga ik onthouden :+

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:27

Ik: 'Pap papa pap!'
'Vader rent naar boven'
Ik: 'Zou je even me borstel willen pakken? *D '
Vader: ' ^) '

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:30

Mijn werk is nog geen halve kilometer hiervandaan maar toch ga ik telkens weer op de fiets. Te lui om te lopen. :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:39

Jolien87 schreef:
Mijn werk is nog geen halve kilometer hiervandaan maar toch ga ik telkens weer op de fiets. Te lui om te lopen. :')

Je had ook met de auto kunnen gaan :')

Jolien87

Re: Je meest luie momenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:46

Scheelt dat ik die niet meer heb dus die verleiding heb ik niet. ;)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:52

Ik ben trouwens echt zo extreem lui dat ik maar naar de stad ga fietsen (15min) ipv met de scooter omdat ik geen zin heb om steeds 't kettingslot af en om te doen :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:56

Ayasha schreef:
je vader naar boven laten komen om je licht aan te doen vind je niet respetloos?
Als je mijn dochter was had je tien keer de trap op en af mogen doen alvorens je weer buiten mocht.
Kijken of je me nog een keer zou roepen om je licht aan te doen.

Hahaha! Hier moet ik toch wel vreselijk om lachen, en als moeder zijnde zou ik je ook vreselijk uitlachen. Mijn vader kan dit wel waarderen als grapje, die deed zelf ook van die geinige dingen.

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:17

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:32

Jesse bij zijn speelgoed wegroepen om te vragen of hij even de tv aan wil doen en de afstandsbediening aan wil geven :') .

Maar ok, ben moe door de zwangerschap _O- .

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:33

Ohhh en de typische: al in bed liggen, je plots realiseren dat je moet plassen maar het ophouden omdat je niet meer uit bed wil :))

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:35

billionache schreef:
Ohhh en de typische: al in bed liggen, je plots realiseren dat je moet plassen maar het ophouden omdat je niet meer uit bed wil :))

Of een half uur blijven zitten omdat ik geen zin heb om mijn kont af te vegen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:35

billionache schreef:

En dan 's nachts om 4 uur wakker worden en ENORM spijt hebben :Y)

Johanna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:44

vuurneon schreef:
Lief, de keukenrol is op, pak jij een nieuwe? Dus hij loopt naar de schuur en pakt een nieuwe en ik hoor hem zeggen; 'je weet dat er nog schone, natte was ligt op de vloer?'
Och... Helemaal vergeten (echt niet! :') )... Puppy ogen; 'wil jij die ophangen?'

Ja ik beken; ik was te lui om na het laatste velletje keukenrol een nieuwe te pakken en toen de was klaar was vond ik het wel genoeg om de was uit de machine te trekken :')

Gister vlees bewust 'vergeten' uit de diepvries te halen, zodat ik niet kon koken :')

Naar beneden bellen; lief, kun je een kopje thee brengen? Ik ben druk aan het werk en wil in 1 keer door. Dus ik hoor lief de trap op komen en doe snel alle spelletjes uit en zet word aan :')

Ooooh wat ben jij erg haha! Dit zijn echt dingen die ik ook zo zou kunnen doen :') .

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:45

Als ik naar m'n robot stofzuiger kijk wanneer hij m'n huis doet. Dan geniet ik het meest van het lui zij.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:50

Ik bedenk me dankzij dit topic dat mijn fiets nog buiten staat. Was te lui om dat hele end naar de schuur te lopen om 'm binnen te zetten. Die tien stappen waren er natuurlijk net negen teveel.

Maar meestal eindigt mijn luiheid in het doen van meer dan noodzakelijk.
Dan ben ik te lui om de kruiwagen te pakken om die ene drol uit de bak te vissen en denk ik dat ik met de vork er wel in één keer mee uit kan. Niet dus, en terwijl ik voor de derde keer heen en weer loop bedenk ik me dat het misschien toch minder vermoeiend was geweest als ik toch maar die kruiwagen had gepakt.
Te lui zijn om dat loodzware plastic tasje uit je tas te vissen voor op het natte fietszadel en dus maar gaan lopen. :')
Zat er trouwens al héél vroeg in. Ik was dik twee voordat ik leerde lopen, zo tegen de tijd dat mijn ouders het eng begonnen te vinden. Waarom zou je als je kon kruipen of gedragen kon worden?

Ben nog steeds aan het twijfelen of die fiets nu echt naar binnen moet of niet. Zo koud wordt het niet vannacht. :o

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:10

Ik had een ongeluk gehad op mn werk en mijn arm verbrand, had ik de volgende ochtend naar beneden gebeld of mijn vader een tosti willen brengen. Gelukkig wilde hij dat wel voor mij doen *D

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:19

Honger hebben en dan snoep gaan eten omdat je geen zin hebt om wat brood te pakken of een appel (terwijl de appel dichterbij ligt dat het snoep)
Een stom programma kijken en geen zin hebben om de afstandsbediening te pakken en dan gewoon door blijven kijken naar een stom programma.
De hele dag met een zware tas door school lopen omdat je geen zin hebt om alles in je kluisje te zetten (of gewoon door de school lopen in de hoop dat het uit de lucht komt vallen waar je les hebt)
Maar voor de rest ben ik helemaal niet lui :D

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:21

Een afstandsbedieningapp downloaden op je telefoon omdat je geen zin heb om de afstandsbediening te pakken die 1 meter verder op de bank ligt, maar hé eerdat ik dat kleedje en mijn laptop van mijn schoot af heb.. Helaas werkt die app alleen als de tv nog uit staat. Jammer joh, toch de afstandsbediening pakken :')

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:21

Moet echt m'n auto opruimen, ligt zo veel zooi in de kofferbak dat mijn boodschappen er niet meer in passen. Maar auto opruimen betekent dat ik ruimte moet maken in de kast en berging. Daar heb ik nou geen zin in, dus ik neem de auto van mijn vriend mee als ik boodschappen ga doen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:23

hier zit de lichtschakelaar boven de rechterkant van de bank. Als ik links op de bank zit en het licht moet aan verzamel ik de kussens die binnen handbereik zijn en gooi ze omstebeurt naar de lichtschakelaar totdat ie aan is :')
Als ik mis baal ik omdat ik toch moet opstaan :')

De fietszadel van mijn schoolfiets niet droog maken na een regenbui voor ik maar gym moet. Ik kleed me toch wel om voor de gymles begint.

En brood pakken omdat ik geen zin heb om iets klaar te maken voordat ik naar paardrijden ga is ook zeer bekend.. Aardappels of eitje bokken is gewoon te veel werk :')

Edit: oja, op mijn kamer staat een prullebak voor papier, lege pennen, lege deobussen, makeupremoverwatjes etc.. Er ligt al een stapeltje naast mn prullebak, te lui om op te ruimen :P

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:27

Ik ben lui....

Ja dat niet naar de plee willen om te druk bezig te zijn heb ik.

Ik heb in het weekend als we nergens heen hoeven nooit zin om kleren aan te doen

soms in een echt extreem luie bui hang ik onderuit op me stoel voor de laptop en type ik met me voeten _O-

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:43

Okee Ayasha, wij zijn respectloos, en jij hebt een gebrek aan humor. Staan we quitte? :')

Die van "wil je koffie?" 'Ja graag' "Ik ook, lekker" is hier inderdaad ook erg bekend _O-

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:50

Nou had ik mijn vader vroeger maar wat vaker m'n licht uit laten doen.

Als ik nu op de koffie bij hem ben kan ik m'n eigen koffie pakken en die van hem ook..

Ach.. Ik ben graag lui, m'n vader is graag lui..

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-14 22:52

ik zit nu al een uur met verschrikkelijke dorst net naast de keuken, maar ik heb geen zin om recht te staan :')

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:03

Naomi_Jortje schreef:
Als ik douche ga ik daarna met een handdoek om op de wc zitten wachten totdat ik opgedroogd ben :+ De enige keren dat ik me ooit afdroog is als ik snel ergens heen moet na het douchen, maar ik probeer altijd tijd te rekenen voor het opdrogen zodat ik dat kan doen.

Ik doe dat ook wel eens :p
Verder niet veel bijzonders haha