Leffroi schreef:Hysterisch roepen dat er een spin bij mn moeder op de bank zit. Die springt uiteraard op, nergens een spin te bekennen. Maar nu je toch staat, ik lust ook wel wat drinken *zucht*
Die ga ik onthouden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ayasha schreef:je vader naar boven laten komen om je licht aan te doen vind je niet respetloos?
Als je mijn dochter was had je tien keer de trap op en af mogen doen alvorens je weer buiten mocht.
Kijken of je me nog een keer zou roepen om je licht aan te doen.
.
.
vuurneon schreef:Lief, de keukenrol is op, pak jij een nieuwe? Dus hij loopt naar de schuur en pakt een nieuwe en ik hoor hem zeggen; 'je weet dat er nog schone, natte was ligt op de vloer?'
Och... Helemaal vergeten (echt niet!)... Puppy ogen; 'wil jij die ophangen?'
Ja ik beken; ik was te lui om na het laatste velletje keukenrol een nieuwe te pakken en toen de was klaar was vond ik het wel genoeg om de was uit de machine te trekken![]()
Gister vlees bewust 'vergeten' uit de diepvries te halen, zodat ik niet kon koken
Naar beneden bellen; lief, kun je een kopje thee brengen? Ik ben druk aan het werk en wil in 1 keer door. Dus ik hoor lief de trap op komen en doe snel alle spelletjes uit en zet word aan
.

Naomi_Jortje schreef:Als ik douche ga ik daarna met een handdoek om op de wc zitten wachten totdat ik opgedroogd benDe enige keren dat ik me ooit afdroog is als ik snel ergens heen moet na het douchen, maar ik probeer altijd tijd te rekenen voor het opdrogen zodat ik dat kan doen.