eeuuhh momenten.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:50

Ik ben ook wel eens mijn bril kwijt geweest terwijl ik hem gewoon op had ja :') Of dat ik 's ochtends bij de paarden kom en me afvraag waarom de wereld ineens zo onscherp is. Bril vergeten dus :=

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:51

Een heel geruststellend topic..... gelukkig zijn er anderen die nog gekkere dingen doen dan ik :D

Lis_Ol

Re: eeuuhh momenten.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:53

Ik heb t zovaak, kan zo snel niet eens een voorbeeld bedenken :+

Herman97

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:03

S' nachts ineens wakker worden op de plee en denken ... wat doe ik hier !?!?. Gebeurt me nog al eens.

En idd ergens heen gaan om een boodschap en het dan niet meer weten.

Ik heb ook vaak dat ik even moet checken hoe laat de meiden ook al weer naar school moeten of vrij zijn. Ook al eens op school gestaan toen bleek dat er een vrije dag was .....

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:05

Ik probeer heel vaak met m'n muis dingen aan te klikken terwijl m'n muis helemaal niet aangesloten is op m'n laptop :')

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:51

Wakker schrikken en ontdekken dat je je flink hebt verslapen, iets wat bijna niet voorkomt hiero.
Vervolgens aankleden als een speer en wegwezen... Totdat je er achter komt dat het zondag is. :+

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:55

de afrit voorbij rijden :p (gebeurt nog vaak genoeg haha)
bij de verkeerde klant wel eens gestaan haha was gelukkig in de straat er achter :p
en wel eens wakker geschrokken dat ik dacht dat ik er uit moest om te werken en ontdekken dat je vrij bent haha

Ilona_Mambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:56

Hagelslag in de koelkast zetten, mobiel zoeken terwijl ik m net een paar seconde geleden in mn broekzak heb gedaan, de laptop in de keuken zetten terwijl ie in de kamer moet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:57

Pas voor de ondergrondse container nergens vinden , en dan een blik doperwten pakken ligt ie er netjes onder :') . Op de wc zitten en zonder papier zitten , vergeten dat je de houder bijvullen moest.

En mobiel zoeken en gewoon in je hand hebben :')

NailB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:00

Ook een keer, toen ik jonger was. Ik werd om tien uur wakker, dus dikke paniek, roep mijn ouders: 'We moeten ontbijten! Het is al tien uur!' Bleek dat het tien uur 'savonds was, ik was in de volle overtuiging dat ik al de hele nacht geslapen had. |o

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:02

jorika1986 schreef:
Naar je werk rijden terwijl je moet gaan groomen op een wedstrijd....en terwijl je de parkeerplaats op rijd op zaterdag denken:'' wat is het hier rustig, is iedereen vrij ofzo?''
(maar effe een bak chocolademelk uit de automaat getrokken en toen naar het wedstrijd terrein gereden)

Maar je was nog ruim op tijd :D :+

Vriendin van me spande ooit de kroon.
Stapt uit op Utrecht centraal en vergeet haar onder de bank slapende hond in de trein.. oepsie...
En zelfde vriendin, daarom weet ik al jaren dat ik niet de enigste rondlopende gek ben met het geheugen van een vergiet.
Hond vergeten bij het benzine station (was ook winkeltje) en dan denken dat hij gestolen is, zelfs camera beelden etc. opgevraagd.
Echter... ze had hem dat keer niet meegenomen, zat braaf thuis te wachten IN huis.

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:19

Haha wat een leuk topic!

Vanochtend nog, ik was gisteravond wezen stappen en ik doe m'n pasjes altijd in m'n jasje die ik dan aan houdt. Echter was het warm en heb ik gisteravond m'n pasjes in m'n telefoonhoesje gestopt zodat ik m'n jasje weg kon leggen. En vanochtend ben ik als een gek op zoek gegaan naar m'n pasjes en vroeg ik me af of ik ze verloren was :+
Goedemorgen :D

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:24

Georgette schreef:
Normaal gesproken heb ik zelden last van dat soort dingen. Nu ik zwanger ben word ik gek van mezelf. Maak tegenwoordig overal lijstjes voor.

En die lijstjes raak ik vervolgens ook nog eens kwijt O:) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:26

Suzz14 schreef:
Wakker schrikken en ontdekken dat je je flink hebt verslapen, iets wat bijna niet voorkomt hiero.
Vervolgens aankleden als een speer en wegwezen... Totdat je er achter komt dat het zondag is. :+

Heerlijk rustig he, zondagochtend om kwart voor zes }>

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:31

Whaha hele leuke en soms herkenbare dingen :D :P

Gelukkig niet heel vaak die "euuuhh" momentjes.
1tje wil wel graag delen met jullie :P

15 september jl. had ik mijn TTT van de auto. Netjes op afstand nummerbord gelezen en we lopen naar de auto. Ik open de deur en stap in, doe mn gordel om en kijk vragend naar de examinator en mijn rijinstructeur die beide stonden te kijken van... eeuuuhhmmm... Bleek ik aan de passagierskant ingestapt te zijn := Oeps....

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:44

Een vriendin van mij en ik gingen veters kopen voor een paar schornen.
"Ja, hier hebben ze alleen maar twee veters en ik hoef er maar één!"

Hmm in het moment was hij toch grappiger.. Voor een paar schoenen heb je natuurlijk twee veters nodig

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:48

Dat heb ik een keer in de bouwmarkt gehad... we moesten een nieuwe deurklink voor de tussendeur. Maar ik snapte maar niet waarom ze enkel per 2 werden verkocht en ging er ook echt over in discussie met mijn man :') . Tot ik me besefte dat een deur 2 kanten heeft O:) .

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:52

Of wanneer je druk in gesprek de trap oploopt en bovenaan nog een extra traptrede probeert te doen :')

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:56

Ik heb regelmatig dat ik vast zit in een woord opschrijven.
Dan moeten mensen ook echt even niet praten want dan kan ik het helemaal niet meer bedenken.
Zo moest ik vandaag het woord 'ervaringen' op schrijven... 'Erarv... ervaar... evara... eri... ervarrng... ervring... arvaring... ervaringen!' Dat kan ook wel even duren.
Ik zie het op dat moment echt niet terwijl het zo simpel is :')

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:10

oh hemeltje wat een topic. Ik lig helemaal dubbel (vriendlief denkt volgens mij echt dat ik gek geworden ben)
Maar wat herkenbaar.
Heb ook vaak van die dingen die op het moment echt te grappig zijn (lees niet meer bij komen) en dan achteraf bedenken euhhhh wat wat er ook alweer zo grappig? :?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:20

whaha en dan denk ik dat ik soms een hoofd heb als een vergiet :')

hier ben ik zo vaak mijn huissleutels kwijt :(:) terwijl ze meestal altijd in oog bereik liggen en dan maar t hele huis afzoeken en in paniek raken omdat je je sleutels in huis niet kunt vinden.

en idd in de supermarkt staan van alles halen behalve het geen waarvoor je naar de super ging en er dan thuis achter komen dat je dat gene alsnog vergeten ben

en hier heel goed in oven aanzetten en rustig 1 uur zitten wachten tot de oven piept om er vervolgens achter te komen dat t eten nog buiten de oven staat :=

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:50

Ik lig echt helemaal in een deuk om dit topic hahaha :') :') Zo herkenbaar ook allemaal :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:02

Pff... ik kan er ook wat van...
Ik zal de standaarddingen zovan je eten in de vuilnisbak gooien en je vuile borden in de koelkast even achterwege laten. Dit zijn er een paar die me zo te binnenschieten:

* een kop koffie zetten met een hand kattenbrokjes in plaats van een koffiepad in de Senseo
* haarlak onder je oksels spuiten.
* de schoenen van je zoontje van 2 aan proberen te trekken
* de deur naar de hal (zonder slot) proberen open te maken met je autosleutel
* naar boven lopen om je oplader te pakken, de was aan zetten en weer naar beneden lopen. Weer naar boven lopen omdat je je oplader vergeten bent en de planten water geven en weer naar beneden lopen. Boos worden dat je nog steeds geen oplader hebt en maar weer naar boven lopen.

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:50

Ik was een keer 's ochtends helemaal klaar, ik moest alleen nog even m'n haar kammen. Kwam ik er bij het kammen achter dat m'n haar toch wel vet was: helemaal vergeten te douchen := Gelukkig was het zondag en had ik nog tijd genoeg :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:52

Euu ik heb regelmatig dat ik na mijn ontbijt met mijn bord en glas naar de badkamer loop om mijn tanden te poetsen... :+

Eergisteren was ik tijdens het telefoneren opzoek naar mijn telefoon...