Ayasha schreef:Mijn hond nu is heilig(echt, dat ding heeft nog net geen troon waar ze op kan zitten.) en dat weet mijn man ook.
(wist ie ook voor ie met me begon.) als hij nu zou zeggen "de hond er uit of ik eruit" zou ik me daar verschrikkelijk om voelen... Maar vooral dat ik me dan blijkbaar zo miskeken heb in hem dat hij me voor die keuze zet wetende dat hij me doodongelukkig maakt, wat ik ook kies.
Precies dit. Ik had de hond ook al voor ik mijn partner leerde kennen, dus hij wist dat m'n kind erbij kwam haha. Maar mocht zo'n situatie ooit voorkomen, dan ga ik voor de hond. Alleen al omdat iemand dan dus totaal niet bij me past..
(echt, dat ding heeft nog net geen troon waar ze op kan zitten.) en dat weet mijn man ook.
(wist ie ook voor ie met me begon.) als hij nu zou zeggen "de hond er uit of ik eruit" zou ik me daar verschrikkelijk om voelen... Maar vooral dat ik me dan blijkbaar zo miskeken heb in hem dat hij me voor die keuze zet wetende dat hij me doodongelukkig maakt, wat ik ook kies.
de dieren blijven. Als iemand om mij geeft en me kent weet hij dat hij me niet voor die keuze moet zetten, doet hij dat wel dan zit er iets niet goed (met uitzondering van een allergie, maar ik heb alleen maar paarden, geen huisdieren).