Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

SAKKIA schreef:Ja ik ben ook druk, maar toch is het bij ons altijd netjes en schoon.
Ik werk 40 uur en ik doe nog een volledige bachelor. Ben fanatiek in de muziek en mag graag sporten of rondje wandelen. Mijn vriend werkt nog wat meer uren, dus ik koop altijd.
Onder het koken haal ik meestal een stofzuiger door het huis of vouw de was op. Smeer de lunches voor de volgende dag, doekje door de wc e.d. En als dat allemaal tijdens het koken niet lukt doe ik het er na even. Heel veel dingen zijn nog geen kwartier werk.
Ik heb op de stofzuiger zo'n handig opzetborsteltje zitten en daarmee zuig ik dan ook direct alles even af. Hoef ik ook niet te stoffen
Strijken doe ik niet aan eigenlijk
Ik zie hier idd ook wel mensen voorbij komen waarvan ik denk: Huh hoezo geen tijd? Dat heb je wel maar je prioriteiten liggen anders![]()
Ik vind het heerlijk om in een schoon en opgeruimd huis te leven en maak dus gewoon tijd voor het huishouden en als het mij echt niet lukt dan is mijn vriend nooit te beroerd om mij even te helpen (we hebben de taken strikt verdeeld in hij de buitenboel, ik de binnenboel, maar goed in help hem ook vaak) en dan maakt hij de badkamer even schoon en stofzuigt de bovenverdiepig. Dat daar een keer niet gestofd wordt is voor een weekje niet zo erg.
SAKKIA schreef:Ik zie hier idd ook wel mensen voorbij komen waarvan ik denk: Huh hoezo geen tijd? Dat heb je wel maar je prioriteiten liggen anders![]()
Ik vind het heerlijk om in een schoon en opgeruimd huis te leven en maak dus gewoon tijd voor het huishouden
_suus19_ schreef:Wow dan heb je vast niet veel rommeltjes en dingen staan. Ik ben al een half uur bezig met alles op de grond zetten denk ik en dan is er nog niets schoon

[/quote]
Dat moet echt allemaal weer schoon
Hoewel ik echt altijd complimenten krijg over hoe gezellig mijn huis is en vooral hoeveel rust mijn huis uitstraalt. Dat laatste komt dan weer omdat ik niet te veel heb staan. Daarnaast heb ik een kat die zeker 4 keer per dag als een kip zonder kop door het huis rengallopeerd, dus dat gaat ook alleen maar stuk. Echt, veel in je huis zetten maakt niet perse gezelliger of knusser 

Wil ook niet dat hij met zijn handjes aan de wasmachine komt want dan heb ik straks alleen nog maar babytruitjes denk ik
Hij is van het motto, hoe heter, hoe schoner, dus nee dat doe ik wel zelf. En we zijn maar met twee, dus heel veel was is er ook niet.
). En het kalk op de douchedeuren accepteer ik
_lautje_ schreef:Ik werk 24uur per week. Heb twee paarden die ik dagelijks rij en mijn partner doet niks tot weinig in het huishouden.
Daarnaast heb ik 4uur in de week een poetsmevrouw op bezoek die dweilt, stofzuigt en badkamer een grote beurt geeft. En ik moet eerlijk zeggen ons huis is altijd super strak, zonder dat het echt veel tijd kost. Kwestie van alles direct opruimen, tijdens het koken even een wasje draaien of vlug stofzuigen (ik stofzuig nog 3x per week naast de poetsmevrouw), tijdens tv kijken was opvouwen en strijken, etc.
Het is echt een kwestie van organiseren en in een ritme komen.