Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

SindyKaya schreef:Ben ik nou de enige die me aan de mensen ergert die wel geldboom etc zegt?
Staat nog zo in de OP, wel reële dingen, geen geldboom...

gohya schreef:Ik mis dagelijks: mijn Moeder.
Ook mis ik verdraagzaamheid van mensen om me heen en in de wereld.

Arc_En_Ciel schreef:Ohja, ik was helemaal vergeten dit te noemen; Foto's maken met je ogen!
Soms zie je iets wat zooo onwijs mooi is, en dan heb je al helemaal een idee van hoe het eruit gaat zien op camera, pak je je camera erbij een maak je een foto.. Een totaal anders beeld. Zo vervelend!
Giolli schreef:gohya schreef:Ik mis dagelijks: mijn Moeder.
Ook mis ik verdraagzaamheid van mensen om me heen en in de wereld.
Ik heb afgelopen nacht een vreselijke nachtmerrie gehad dat ik mijn moeder verloor. Gelukkig heb ik mijn moeder nog en sinds we zijn verhuist heb ik een enorm sterke band met haar, mijn moeder is echt mijn aller beste vriendin en ik hou (natuurlijk) zielsveel van haar.
Ik heb nog steeds een naar gevoel over die droom en toen ik jouw reactie las sprongen tranen direct in mijn ogen. Ik moet er niet aan denken om welke reden dan ook mijn moeder te missen, of ze nou is overleden of ergens anders zou leven. Ik wil je heel veel sterkte wensen en een virtuele knuffel. Je moeder missen lijkt me vreselijk...
Arc_En_Ciel schreef:Ohja, ik was helemaal vergeten dit te noemen; Foto's maken met je ogen!
Soms zie je iets wat zooo onwijs mooi is, en dan heb je al helemaal een idee van hoe het eruit gaat zien op camera, pak je je camera erbij een maak je een foto.. Een totaal anders beeld. Zo vervelend!
: de intelligentie van mijn vader, discussies voeren gebaseerd op kennis en feiten mis ik echt ontzettend