Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LesleyxLinn schreef:Eulogy schreef:Ik vind dat het verschil maakt of iemand het mist of niet, ja. Overigens zou ik ook gewoon terug gaan als dat redelijk zou zijn hoor.
Wanneer mist iemand het niet volgens jou?
De grootste bedrijven missen het ook.

Ladybird schreef:Ik verbaas me er echt over dat mensen vinden dat (grote) winkels het niet missen als je het zomaar meeneemt/steelt.
Ik loop nu stage bij een drogisterij. Als je af en toe eens bekijkt hoeveel lege verpakkingen wij vinden... het gaat allemaal van onze winst af. Alle balansverschillen die wij hebben, gaat van onze omzet af. Je kan wel denken dat winkels het niet kunnen missen, maar stel dat elke 5e klant bijv zo dacht. moest je eens zien wat voor omzetverlies je draait.
over verschillen bij de kassa: Wij zijn ook mensen hoor die af en toe fouten maken. Ik waardeer het zeer als mensen aangeven dat het niet helemaal goed ging. Tuurlijk is het onze fout als we geld teveel terug geven, maar ej, waar mensen werken worden fouten gemaakt! Wij doen ook ons best![]()
Over dat de winkelmedewerkers beter moeten opletten als klanten zo de winkel uit lopen met iets: Wij hebben ook geen 34 paar ogen die alles en iedereen in de gaten kunnen houden. onmogelijk. Hoe erg wij ons best ook doen om het te zien, het lukt gewoon niet. ook wij moeten wel eens bukken of staan met onze rug naar de deur toe omdat dat zo uit komt want de schappen staan zo.
Hulde aan alle mensen die terug gaan!
Shadow, de omzet is misschien wel 2,7 miljard, maar daar moeten wel alle inkoopwaardes en alle exploitatiekosten ook nog van af he. na de omzet komt er nog veel meer bij kijken. Dus ook Ahold mist dingen als er iets gejat word. en dat zal een groot bedrag zijn.

JorisDy schreef:Ja ik ga altijd terug en controleer mijn bonnen. Heb zelf een kleine onderneming (snoepwinkel) en geloof mij dat ik dat geld echt heel hard kan gebruiken ookal gaat het om €0,50. In deze tijd is het voor elke ondernemer, franchise of niet, moeilijk om het hoofd boven water te houden.
Bij mij uit de bakken word met regelmaat een snoepje "geproefd" want dat mis ik toch niet.. Echter tikken al die centjes voor mij hard aan.
Jammer dat zo weinig mensen hier zich niet van bewust zijn en denken: ' Ach die paar rot centen.'
Eulogy schreef:Kipje39 schreef:Totdat ze zelf gaan pinnen en het geld in de muur laten zitten, en degene na hun dit in eigen zak steekt..
Dan is die persoon wss een klojo eerste klas..
Hadden ze maar op moeten letten he
Nee hoor, vind ik precies hetzelfde verhaal. Zeker als je aan het pinnen bent let je toch gewoon op wat je doet.
. wat daar ligt moet ik van leven en dat mensen dat zo pakken en in hun mond stoppen vind ik zeer onbeschoft. Kipje39 schreef:Totdat ze zelf gaan pinnen en het geld in de muur laten zitten, en degene na hun dit in eigen zak steekt..
Dan is die persoon wss een klojo eerste klas..
Hadden ze maar op moeten letten he
maar gelukkig goed afgelopen. SuperAssie schreef:Ik was door gegaan. Zo heb ik ook ooit 20 cent voor een bikini betaald ipv 20 euro(betaalde met pin en cassiere lette niet op wat ze intoetste). Vriendelijk bedankt en gauw vertrokken. Wat dat betreft ben ik heel oneerlijk
LesleyxLinn schreef:Waar zijn al die eerlijke mensen als ik iets verloren heb
Furrow schreef:LesleyxLinn schreef:Waar zijn al die eerlijke mensen als ik iets verloren heb
Vorige keer heb ik een Louis Vuitton portemonnee gevonden, met + 500 euro in.
Eigenlijk volgens de beredenering had die persoon het best kunnen missen net zoals de AH.
Maar toch braaf teruggebracht![]()
Praline en bloemen gekregen trouwens
Grease schreef:even nieuwschierig. downloaden jullie dan ook nooit films online? (illegaal dus, ook stelen!) en voelen jullie je daar dan ook schuldig over of niet? en software? photoshop en lightroom bijvoorbeeld? (zeker voor de fotografen onder ons)