Het is toch niet alleen voor mensen die in armoede leven? Het is ook beter voor het milieu als spullen gerecycled worden. Ik geef altijd de kinderkleding weg wat nog goed is maar niet verkoop geschikt (merkloos, gedragen maar heel een schoon) Normaal gooide ik dat weg, nu geef ik het weg en gaat het nog een ronde mee. En daarnaast vind ik het gewoon leuk om voor weinig of niks aan spullen te komen om op te knappen zoals ik graag doe. Ik vind het ook een leuk initiatief en die paar rotte appels, daar lees ik wel overheen hoor.
Die ken ik ook. Iemand benaderde ons dat hij had nagevraagd in de buurt van wie die zwarte auto was. Want die stond zoveel stil, vaak voor de deur etc. Die auto is de hobby van mijn vriend en gebruiken we in het weekend. De andere 2 zijn een auto van de zaak (van m'n vriend) en mijn auto voor woonwerk verkeer. 3autos is overdreven, maar dan jezelf die derde auto toe-eigenen?
Ja, want hij had een auto nodig en wij konden toch niet met z'n tweeën in drie auto's tegelijk rijden dus hij vond wij hem de zwarte moesten geven. Maar wel graag met nieuwe apk en een volle tank Toen wij zeiden dat dat niet ging gebeuren werd hij boos en nogal grof in de mond.
Vriend heeft vriendelijk verzocht om op te rotten en dat wij direct de politie zouden bellen als wij hem nog 1 keer in de buurt van onze auto zouden zien
@Mri. Nou ja zeg, sommige mensen hebben ze ook echt niet allemaal op een rijtje he?
Ik vind weggeefhoeken echt leuk. Maar niet als mensen gaan doorverkopen. En sommigen denken dat bezorgservice ook wel bij de 'prijs' in kan zitten, grapjassen.
Echt waar met een volle tank en de apk wat imbe....
LadyMadonna
Geplaatst: 12-11-14 23:58
Ik breng heel veel bij de kringloop. Ik weet wat het is om het niet breed te hebben en ben daar gelukkig uit gekomen. Maar nooit zal ik ergens om vragen "maar het moet wel gratis zijn"
Boetjewoor
Geplaatst: 13-11-14 08:31
Oh sorry als het verkeerd over is gekomen. Nee tuurlijk is het niet alleen voor mensen die in armoede leven! Maar ik zat me te bedenken dat het voor die mensen wel echt een uitkomst kan zijn als er bijvoorbeeld echt geen geld is om sinterklaas cadeautjes te kopen voor de kinderen oid. Maar ik heb er verder geen ervaring mee, dus of ze dan erom gaan zeuren oid dat weet ik verder niet
Weggeefhoek, ja dat vind ik een leuke pagina. Ik beslis zelf wat ik weg wil geven.
Maar dat eeuwige gezeur en geleur om gratis spullen, ik kan me daar flink aan ergeren. Mede doordat ik ook al regelmatig heb gezien dat het gewoon lachend weer word doorverkocht.
Ik hoop voor deze meneer dat hij ze niet allemaal op een rijtje had. We hebben hem nog wel een aantal keer in de buurt van onze auto's gezien. Ook kwam de buurman nog naar ons toe dat hij benaderd was door deze man over onze auto's
Ach, hij weet nu echt dat hij niet in de buurt hoeft te komen.
Wat een idioot zeg, sommige mensen sporen ook echt gewoon niet . Ik doe eigenlijk niet zo aan die koopjeshoeken enzo, heb nog wel een paar mensen in mijn omgeving zitten die het ook goed kunnen gebruiken, meestal doe ik het aan hun weg.